• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 18:42 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ah, okay. :Y)
    Ik twijfel of ik een Nathaniel handlangertje moet maken ofzo...
    Hij kan liegen en zeggen dat hij ook gevangen zit. :Y) and he'd be handsome, because I say so.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Dit trok ik niet. Het was een heel helder besef, niet iets wat je kon betwijfelen, iets waar je over kon discussiëren. Ik had mezelf al die jaren toch de schuld gegeven van de dood van die mensen, al die mensen, omdat ik ze had kunnen redden als ik beter was geweest. Maar dat was niets geweest vergeleken met de pijn die het zien van mam en Kat had opgewekt. Als er ooit nog zoiets zou gebeuren, zou ik dat niet aankunnen. Dus moest ik dat voorkomen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Er werd aan me getrokken, geen idee wie het was. Wanhopig sterkte ik mijn hand uit naar mam, die iets fluisterde.
    'Waarom heb je me vermoord, saph? Je eigen moeder?' ik verstijf helemaal, mijn uitgestrekte hand valt neer. moeder is terug, maar niet bepaald blij. Tranen stromen inmiddels over mijn bleke wangen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tududu.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    Ah, okay. :Y)
    Ik twijfel of ik een Nathaniel handlangertje moet maken ofzo...
    Hij kan liegen en zeggen dat hij ook gevangen zit. :Y) and he'd be handsome, because I say so.

    Die heb je al:Y). James Reedall of zoiets. *gaat opzoeken*
    GEVONDEN! LOOK!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:23 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fayan

    Ik snap er niks van. Saph reageert niet meer op mij, maar is helemaal in tranen en staart half in shock naar een punt in de verte.
    "Saph?" Ik schud zacht aan zijn schouder, probeer zijn aandacht te trekken om te vragen wat er is, maar ik vraag me af of hij het wel merkt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yentl

    Ik ga verdrietig zitten in de modder, en staar voor me uit, in de richting van het eindeloze pad door het bos. Dat heb ik weer. Vastzitten met een stelletje imbecielen die ook in het verzet zitten. Leuk. Vooral als je al die mensen amper kent. Ik kijk naar de rook achter ons, waar nog een aantal personen moeten worstelen met zichzelf. Dan kijk ik omhoog, waar ik een kleine camera zie hangen. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes.
    'Zou dit uitgezonden worden in Panem?' vraag ik me hardop af.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Die heb je al:Y). James Reedall of zoiets. *gaat opzoeken*
    GEVONDEN! LOOK!


    Oh, Jem. ^^ Me likey.

    Saph Amero
    het duurt minuten, uren lijkt het voordat moeder weer in de mist verdwijnt. Het liefst was ik opgekruld in een hoekje, huilend.
    'Saph?' ik kijk trillend naar Fayan. de msit omhulde hem, alsof hij ook een geest was. ook dood. ook door mij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Ik denk het niet,' antwoordde ik op Yentl's vraag. 'Lijkt me nogal nutteloos. Wie zou het moeten bekijken?' Ik en Dario gingen zitten, voorzichtig, zodat Aurora niet wakker werd. Het kleine meisje was door alle commotie heengeslapen en dat wilde ik graag zo houden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yentl

    'Kweenie. Misschien wil hij laten zien dat hij absolute macht heeft en ons ook onder de duim heeft. Of dat tenminste door het volk te laten denken.'
    Ik kijk nog een keer naar de camera met een blik van pure haat.
    'Wat een rotkerel,' mompel ik binnensmonds, onverstaanbaar.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    'Misschien. Voor mij maakt het hoe dan ook vrij weinig uit - wie zou er nou naar mij moeten kijken? Maar voor de anderen kan het wel een probleem zijn, natuurlijk.' Het leek me te persoonlijk om naar haar thuissituatie te vragen, iets wat ze waarschijnlijk liever niet op camera had willen staan, dus vroeg ik het niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yentl

    'Voor mij ook. Ik heb het toch verprutst bij mijn familie. Dus waarom zou ik me er zorgen over maken?' zeg ik lichtelijk geërgerd vanwege het feit dat ik weet dat Snows ogen momenteel elke beweging volgen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    'Die van mij zijn dood,' mompelde ik zachtjes. Afwezig aaide ik over Aurora's hoofd, dat in mijn schoot lag. [sorry, even inspiratieloos xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Let's torture Brianna? ;p
    Aangezien jullie weer lijken te leven...]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jah, iedereen behalve Laura en die is nou net nodig om Snow te spelen en Brianna te pesten...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.