• Jaa wie kijkt het ook ? ik ben er echt soort van verslaafd aan, ik neem het op en heb mezelf betrapt dat ik soms afleveringen paar keer kijk. Ik leef mezelf ook vaak in -genant-, dan roep ik ineens 'nee je moet bij haar blijven'. En ook heb ik in mijn hoofd de leukste stelletjes gemaakt, te erg.

    Mijn favoriet is trouwens Alli haha, dus wie kijkt het ook ?

    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dumbledore schreef:
    Ik heb een paar afleveringen gezien, maar snap het niet helemaal haha. Dat komt waarschijnlijk omdat ik steeds dezelfde afleveringen zie. :Y)

    Ja vaak worden ze herhaald, of dan staat er 'word vervolgd' en dan de volgende keer is er weer een andere aflevering


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Midna schreef:
    (...)

    Idd ;D

    Trouwens hoe komt mia aan haar kindje? Ja van een jongen.. en verder? XD
    Want ik heb dat nooit gezien.. ik weet niet of je dat ook ergens te zien krijg..

    haha ja dat is logisch van een jongen -lijkt mij ;p- maar ze kreeg Isabella toen ze 13 was. Van ene Lucas maar voor de rest weet ik het ook niet (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    (...)
    haha ja dat is logisch van een jongen -lijkt mij ;p- maar ze kreeg Isabella toen ze 13 was. Van ene Lucas maar voor de rest weet ik het ook niet (:


    Owkeej ;d want ik vroeg het me opeens af. Hoe het kwam dat ze haar kreeg.. onder welk reden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oeeh ja ik kijk dat haha, maar nu zijn ze weer aan 't herhalen en dat is .. hatelijk.
    Die homo jongen? $ Ben slecht in namen, maar hij is zo'n schatje. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Midna schreef:
    (...)

    Owkeej ;d want ik vroeg het me opeens af. Hoe het kwam dat ze haar kreeg.. onder welk reden..

    haha dat weet ik ook niet, ze had het er een keertje over toen ze een speech deed over wat ze later wou gaan doen.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    APHRODITEx schreef:
    Oeeh ja ik kijk dat haha, maar nu zijn ze weer aan 't herhalen en dat is .. hatelijk.
    Die homo jongen? $ Ben slecht in namen, maar hij is zo'n schatje. (:

    Riley ;o hij is wel leuk, en ik vind Blue zo'n mooie jongen


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Flemish schreef:
    Ken ik niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the