• I LOVE YOU ALL. <3

[ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 12:56 ]

If you spread your wings, you can fly away with me.

Ik heb 2 mails van ticketmaster gehad.
    Bij 1 mail zaten er allemaal bijlagen, maar niks met kaartjes.

huh das wel raar dan ;S
    misschien moet je even aan streetteam vragen? das op zich wel handig aan hun haha

It's like I'm finally awake - One Direction.

De kaartjes moet je toch ook nog krijgen of niet? Wan die worden toch opgestuurd?

What's so bad about being different?

Ik heb geen idee.
    Ik heb het eerste rondje aangeklikt wat er stond, dat hadden Joëlla en Chanou ook gedaan.

Maar je hebt een bevestiging gehad toch dat je de kaarten heb? Want dan wordt het gewoon afwachten (:

Your tickets will be posted to your billing address and delivered no later than 48 hours before the event. If the named card holder is not personally attending the event, please select UPS. In the event that tickets do not arrive in the post, only the named card holder will be able to collect replacements from the venue, on the day of the event, and only after the advertised door time of the event. Nobody other than the named cardholder will be able to collect replacements. Transfers of payments to another payment card will not be permitted. Letters of authorisation will not be permitted.

dat staat erbij xd
    ik snap het half haha

youngforever schreef:
    Your tickets will be posted to your billing address and delivered no later than 48 hours before the event. If the named card holder is not personally attending the event, please select UPS. In the event that tickets do not arrive in the post, only the named card holder will be able to collect replacements from the venue, on the day of the event, and only after the advertised door time of the event. Nobody other than the named cardholder will be able to collect replacements. Transfers of payments to another payment card will not be permitted. Letters of authorisation will not be permitted.

dat staat erbij xd
    ik snap het half haha

De kaarten worden opgestuurd (:

youngforever schreef:

dat staat erbij xd
    ik snap het half haha
    Niet later dan 48 uur.
    En anders kunnen we altijd nog bellen naar dat bureau, het duurt nog meer dan een jaar :')

HORANTASTIC schreef:
    Maar je hebt een bevestiging gehad toch dat je de kaarten heb? Want dan wordt het gewoon afwachten (:
    Jup, ik heb bevestiging (:

OW EN SANNE CHELSEA GAAT WEL
    dus misschien kunnen we regelen dat we in hetzelde B&B zitten ;D

Kryptoniall schreef:
    (...)Jup, ik heb bevestiging (:

Dan hoeven we ons sowieso niet zorgen te maken dat we ze niet hebben hahaha

jaa! in oberhausen hebben ze dezelfde indeling en je ziet het vanaf daar wel goed nee dat is de eerste verhoging, dus je zit niet vlak maar ook niet helemaal bovin het gebouw

Dus we zitten wel goed (:

youngforever schreef:
    OW EN SANNE CHELSEA GAAT WEL
    dus misschien kunnen we regelen dat we in hetzelde B&B zitten ;D
    ECHT SDGHSDFJGDFG

OJA Sanne mijn ma wilt het geld dan binnekort overmaken als ze haar salaris heeft (:

HORANTASTIC schreef:
    OJA Sanne mijn ma wilt het geld dan binnekort overmaken als ze haar salaris heeft (:
    Oké is goed (:
    Ik heb eigenlijk geen idee of ik het zelf moet betalen :')