• helleeeu.
    hahahah, net had ik echt even een hilarische blunder. :3 Ik was beneden en was te lui om naar boven te lopen, dus ging ik met me zusjes mobiel een vriendin opbellen, nam er iemand op, dus ik zo dik praten. Ineens; 'Eh, I think you have the wrong number!' hahahahaha. fail. Ik lach mezelf echt al dik een half uur uit hier haha.
    Iemand ooit meegemaakt? $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja. Best wel vaak eigenlijk..
    maar bij mij stellen ze zichzelf altijd eerst voor, dan is het zo 'Met [naam]' en dan denk ik altijd, hee dat is niet degene die ik hebben moet, en dan hang ik snel op omdat ik terug praten eng vind :W


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ja, ik ging mijn vader bellen een hele tijd geleden, en toen had ik de laatste twee cijfers omgedraaid, en toen kregen we een bedrijf aan de telefoonxD.


    Food.

    jep en vorige keer had ik een heel gesprek met iemand over hoobby's school en weet ik hetxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hahah, neee, bij mij zei hij gewoon 'hallo' dus ik dik praten, ineens; 'I think you have the wrong number' HAHHAHAH. omfg, ik lach me nogsteeds dood. :'D failmoment.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ging een keer mijn moeder bellen op het telefoonnummer van haar werk.
    Dus zeg heel enthousiast: 'HOOOOOI MAM'
    Zegt er een stem aan de andere kant: 'Kayleigh?'
    Dat is niet mijn naam :W Was ik verboden met het callcentrum van de Rabobank, waar mijn moeder werkte toen, wtf :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had eens een keer dat iemand mijn nummer had gebeld, maar die hing op na twee seconden, dus ik belde terug; ging dat mens zeggen dat ze me niet belde. Dus ik begon haar te vragen van; "Waarom belde je dan? U hebt mij gebeld hoor, niet andersom." Toen ging ze nog ontkennen ook en toen heb ik maar opgelegd. Maar zelf heb ik nog geen verkeerd nummer gedraaid, nee.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    jah!
    ik belde een vriendin op... en toen kreeg ik (blijkbaar) haar broer aan de telefoon:Y) maarja ik was helemaal hyper... hallo hij heeft echt een wijven stem(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    vocalizer schreef:
    Ja. Best wel vaak eigenlijk..
    maar bij mij stellen ze zichzelf altijd eerst voor, dan is het zo 'Met [naam]' en dan denk ik altijd, hee dat is niet degene die ik hebben moet, en dan hang ik snel op omdat ik terug praten eng vind :W


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ah een vriendin van mij had dat ongeveer: haar gsm ontgrendelde en belde mensen op zonder dat ze iets deed en ze had een crush op een jonge uit de klas van haar broer en na het school stuurt haar broer:"hij vind jou ook leuk!" en zij zo:"hoe weet hij dat nu weer, en hoe weet jij dat?" stuurt haar broer:"je hebt me perongeluk opgebeld en we hebben gehoord hoe je tegen je vriendinnen over jou crush hebt verteld" echt strijkgaan!


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Toen ik eens boven in de badkamer op het toilet zat en ik merkte dat de toiletrollen op waren (normaal check ik dat eerst altijd) belde ik naar beneden en vroeg of ze wat rollen kon brengen want ja. Ik zat zegmaar 'vast'. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Best vaak, maar heb je naar het buitenland gebeld? ~ dat is best wel duur. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Niet dat ik weet -ik bel over het algemeen niet zoveel-, maar als ik bij mijn oma ben gebruik ik de oeroude telefoon die op haar slaapkamer staat. *eyebrow wiggle* Dan bel ik gewoon naar een random nummer en dan hang ik weer op XDDDD.


    Full of envy behind that anonymous mask

    nee... maar ik heb wel een anekdote over deze namiddag!

    mijn vriend zegt altijd dat ik amerikaans engels praat, wat mij irriteert. Mijn accent is echt enorm verbeterd, maar kom.

    een stel canadezen vroeg aan mij wanneer de tram kwam, en ik legde het zo een beetje uit, en het eerste wat ze zeiden was, 'are you maybe from Britain?' en ik dan uitleggen van niet. Na eerst BAM JONGE! te roepen XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nee, ik leef volgens het principe:

    me: hey can you call someone for me
    parental unit: um no? you can do it yourself you're grown up.
    me: OH SWEET JESUS GOD NO. I CAN'T DO THIS I'M GOING TO COLLAPSE PLEASE OH MY GOD I LOVE YOU I JUST CAN'T DO THIS I'M GOING TO BREAK. THEY'LL THINK I'M WEIRD. THEY'LL JUDGE ME. THEY HATE ME I CAN'T DO THIS.

    En als ik het dan alsnog moet doen dan bel ik gewoon niet :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Nee, niet dat ik weet, ahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you