• Ik heb eerst even een pagina terug gezocht voor ik dit topic aanmaakte, maar dat mij nu al een paar dagen opvalt is dat als ik stories lees via mijn mobiel - via beide WiFi en mijn 3G abonnement - dat hij continu de pagina vernieuwd. Hij reageert wat langzamer, ik wacht dan wel gewoon tot het volledig geladen is, maar als ik wil inzoomen of wil scrollen dat stopt hij ermee en krijg ik onderstaande melding. Nu durf ik niet te zeggen wanneer dit mij voor het eerst opviel, maar het kan wel zo zijn dat dit de dag vóór of óp de dag viel dat de te gekke paaseitjes actie begonnen is.

    Nu staat er op de foto wel, dat de pagina nog aan het laden is maar dit is terwijl die melding er staat de pagina vernieuwd.

    Mijn vraag is nu, wat kan ik hier aan doen en of het al voor de Mods bekend is? (:


    ' Nyctophilia '

    Onlangs had iemand een probleem met de mobiele versie en bleek dat het lag aan de mobiele browser. Misschien kan je die opnieuw installeren?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Onlangs had iemand een probleem met de mobiele versie en bleek dat het lag aan de mobiele browser. Misschien kan je die opnieuw installeren?


    Safari is een standaard app van iOS, die kan ik helaas niet van de iPhone afhalen..


    ' Nyctophilia '

    CARAS schreef:
    (...)

    Safari is een standaard app van iOS, die kan ik helaas niet van de iPhone afhalen..

    En kan je het wel resetten naar de fabrieksinstellingen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    En kan je het wel resetten naar de fabrieksinstellingen?


    Niet zonder heel mijn telefoon te resetten, en dat doe ik liever niet


    ' Nyctophilia '

    Scandal schreef:
    (...)
    En kan je het wel resetten naar de fabrieksinstellingen?


    Het verwijderen van geschiedenis en data is het ook niet, want als ik dan terug ga naar Q om te lezen en ik wil scrollen, reageert ie eerst niet en scrolt dan met een schokje omhoog en na een paar keer scrollen vernieuwd 'ie weer


    ' Nyctophilia '

    Bij mij ziet het er normaal uit.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb er ook wel last van, alleen al een langere tijd. Ik heb het alleen als ik hoofdstukken van stories lees. Ik moet sowieso eens Chrome gaan downloaden op mijn mobiel nu ik er zo over nadenk, lewl


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    Ik heb er ook wel last van, alleen al een langere tijd. Ik heb het alleen als ik hoofdstukken van stories lees. Ik moet sowieso eens Chrome gaan downloaden op mijn mobiel nu ik er zo over nadenk, lewl


    Gelukkig ben ik niet de enige dus! Ik heb het ook alleen bij stories, vanuit bladwijzers of inbox maakt niet uit. Soms is het wel dat het een stuk of vier keer moet refreshen voor ik eindelijk kan lezen..


    ' Nyctophilia '

    CARAS schreef:
    (...)

    Het verwijderen van geschiedenis en data is het ook niet, want als ik dan terug ga naar Q om te lezen en ik wil scrollen, reageert ie eerst niet en scrolt dan met een schokje omhoog en na een paar keer scrollen vernieuwd 'ie weer

    En extensies? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    En extensies? =)


    Nu moet ik vragen wat je bedoeld, haha... Extensies, waar kan ik dat vinden?


    ' Nyctophilia '

    Dirtyd schreef:
    Ik heb er ook wel last van, alleen al een langere tijd. Ik heb het alleen als ik hoofdstukken van stories lees. Ik moet sowieso eens Chrome gaan downloaden op mijn mobiel nu ik er zo over nadenk, lewl


    Ik heb dat probleem ook op Chrome hoor. Gelukkig ben ik dus niet de enige haha. Ik dacht al dat het aan mijn telefoon lag.


    soul made of stardust and chaos.

    CARAS schreef:
    (...)

    Nu moet ik vragen wat je bedoeld, haha... Extensies, waar kan ik dat vinden?

    Ik zou het niet weten. Ik ken Safari voor de gsm niet. Safari sowieso niet. Misschien is extensies ook iets specifiek van Chrome, want in mijn Firefox heet dat add-on. Dat staat bij mij bij 'Extra', maar ik zou niet weten waar dat op de gsm zou moeten staan. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik zou het niet weten. Ik ken Safari voor de gsm niet. Safari sowieso niet. Misschien is extensies ook iets specifiek van Chrome, want in mijn Firefox heet dat add-on. Dat staat bij mij bij 'Extra', maar ik zou niet weten waar dat op de gsm zou moeten staan. =S


    Ik denk het ook ja, ik heb de instellingen al bekeken voor een eventuele switch of dergelijke maar veel wijzer ben ik er niet van geworden haha!


    ' Nyctophilia '

    Ik heb dat ook! Maar ook bij andere sites mja.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heb je daar nog steeds last van?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury