• Ik moet meer dan 200 woordjes leren voor Duits en dat allemaal voor morgen ik ken er nu denk ik 40 en ik heb zo'n spijt dat ik niet eerder begonnen ben!
    Waar hebben jullie op dit moment spijt van?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PR0MISE schreef:
    Ehhh... Nergens van, op dit moment :3


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Same, moet nog 250 woordjes leren voor Duits en dan nog alle gramatica D:


    They fell in love, didn't they?

    wow 200 woordjes is echt veel. Probeer gewoon rustig verder te leren, maar ook te rusten.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Van alles.
    Maar meestal krijg ik niet zo heel veel spijt.
    Lol, en dat spreekt zich tegen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Teveel om op te noemen, helaas


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb hetzelfde.. Ik heb nu ook spijt dat ik niet eerder ben begonnen met mijn verslagen. Ik moet morgen 2 verslagen afhebben, en ik ben nog niet begonnen -.-

    Iniedergeval,, succes met die woordjes vandaag!


    Inspiration can hit you any time

    Haha ik ken het. Gewoon blijven herhalen, blijven stampen.

    Schrijf alle woorden op (Moet je het van NL naar Duits leren, schrijf je het Duitse woord op, van Duits naar Nl, schrijf je het Nl woord op)

    Blijf alles ook gewoon goed doorlezen. Neem af en toe een pauze van een half uur en ga dan weer verder. laat je ook overhoren door je vriendinnen of je ouders.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ga je dit keer toch voor de 6 in plaats van de zeven schat :3 Want jij bent veel te slim sweetie :3


    SLOAN.