• Ik weet niet of het in het juiste subforum staat, maar ach.

    Deze keer wil ik die stomme kubus oplossen. Zes jaar geleden had ik er ééntje gekregen en sindsdien staat hij te verrotten in mijn kamer.
    Nu, vandaag, zal ik hem proberen op te lossen.


    En voorlopig, op dit moment, ziet het er nog niet uit alsof het zal lukken. :Y) Ik begin een beetje zot te komen.
    Kunnen jullie dat oplossen?

    14h55: Ik heb één laag al goed, maar mijn kleuren komen niet overeen volgens de handleiding die ik gebruik. Gepoept.
    15h. Ik geef het op. Eén vlak is genoeg voor mij.
    15h52: Ik heb mijn fout gezien (: Nu is heel mijn 'onderste laag' al goed, dus ik ga verder.
    16h20: ga je één stap vooruit en plots tien achteruit. Ik zit zo dicht bij stoppen.
    16h27: Middelste laag is klaar. Laatste beetjes, dat moet lukken!
    16h40: Ik was bezig met de laatste stukjes: de bovenste laag in orde maken, ik moest alleen nog de hoekjes doen... Draai ik wel niet verkeerd! Boem! Alles naar de zak! Ik geef op!
    de volgende dag: 12h25: WOASHAAA. Yay, heb hem eindelijk opgelost. Lang leve Rubiks kubus voor dummies! *o*

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:28 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    (lol) weet je hoe makkelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mij is het bijna gelukt. I fail :W


    Shoganai i ne~

    Ik kan dat echt niet. :')
    Doe mij deze maar;


    Til hug og blod.

    Doe wat mij moeder vroeger deed; De blokjes eruit halen en er weer goed in doen..

    Ze had het vroeger alleen te vaak gedaan waardoor die blokjes er al gauw af vielen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb er ooit één opgelost, maar dat was per ongeluk. Die was al half opgelost en ik draaide maar wat, haha. Probeer het vooral niet logisch te benaderen, anders kom je er nooit uit. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    @FighterBeat: Ja, die heb ik wel al eens zien liggen, maar spijtig genoeg ben ik niet blond.
    @Gabumon. Dat doe ik nu nog nét niet, sé. :Y) Mijn kubus blijft wel al veel haperen gewoon omdat ik er al zoveel aan getrokken heb.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil ook zo'n kubus. ;o
    Mijn opa had er ooit 1, maar die is nu al een tijdje kwijt. ;(


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik haalde vroeger altijd die stickers eraf en plakte ze dan zo dat elk vierkantje dezelfde kleur had, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb er een, maar ik kan het echt niet hahaha


    As travars

    Everdeen schreef:
    Ik haal altijd die stickers eraf en plakte ze dan zo dat elk vierkantje dezelfde kleur had, lol.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Er zijn daar technieken voor. Je moet eerst een kruis maken op een vlak en dan het hele blak enzo. Er zijn serieus tutorials op het internet. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn broertje is daar helemaal fan van. Hij kan zelfs de 7 bij 7 oplossen. De 3 bij 3 is een eitje voor hem :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toen ik jonger was probeerde ik dat weleens bij een vriendin die zo'n kubus had, maar het is me nog nooit gelukt om het op te lsosen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Scandal schreef:
    Er zijn daar technieken voor. Je moet eerst een kruis maken op een vlak en dan het hele blak enzo. Er zijn serieus tutorials op het internet. =P

    Daar ben ik nu mee bezig.
    Ik had al een kruis gemaakt en ik ben nu bezig met de onderste laag op te lossen, maar dat lukt me niet al te goed.
    Ik zoek nu een betere handleiding daarvoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik werd daar vroeger altijd gefrustreerd van omdat het niet lukte, dus toen ben ik mee gestopt en heb dat ding nooit meer aangeraakt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.