• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.






    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)
    5)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Op het begin word iedeeen opgehaald door Het leger en dan in een geïsoleerde auto weggevoerd naar het zwarte woud .

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mijn topics.)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:04 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    [mijn topic
    @Nyan, misschien is het slim om achter de karakters even de usernames te zetten?]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {mijn topics}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:17 ]


    Do what people say you can't.

    Matheo Jozephs
    Ik lag nog wat te slapen,maar mijn slaap werd verstoord door gefluister.Langzaam opende ik mijn ogen en zag twee legermanne naasr mijn bed staan.Mijn ogen werden groter en geschrokken dijnsde ik achteruit,waardoor ik uit het bed viel.Een pijnelijke kreun verliet mijn mond en voor ik nog kon opstaan,werd ik weer op de grond geduwd.Ze namen me bij mijn haren vast en sleurden me het huis uit."Laat me los!"riep ik boos en ze gooiden me in een soort auto die overal aan de mur bedekt was met een soort van kussens.de deuren gingen toe en he was donker,daarna was het nog een lange rit en viel ik weer in slaap.


    Fertilis
    Verveeld zat ik wat te pruten met mijn nagels tot een legerman binnen kwam,hji beval me om mee te gaan,niet dat ik het wou,maar de verzorgster zei dat ik moest.Ik was een wees,dus ik hoopte dat ik geadopteerd ging worde ,maar helaas was dat het niet indeplaats daarvan sloten ze me op in en auto en voerden me weg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    [mijn topic
    @Nyan, misschien is het slim om achter de karakters even de usernames te zetten?]


    (ja zal ik doen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra Klingston

    Een schreeuw vwn mijn moeder rukt me ruw uit mijn slaap. Gelijk zat ik rechtop. Rennend ging ik de trap af naar mijn ouders toe en gelijk snapte ik wat er aan de hand was. "Neem mij, maar laat haar alsjeblief met rust!" smeekte mijn moeder. Ik liep naar haar toe en legde mijn hand op haar schouder. Je wist dat dit ging gebeuren, het is oké." stelde ik haar gerust. Vervolgns liep ik naar de twee mannen toe, die allebei één van mijn armen pakten. Mijn moeder rende naar mijn roe en omhelsde me. Ik kon het niet terugdoen, maar ik wist dat ze snapte dat ik haar ook zou omhelsen als dat kon. "hé, je doet nu net of ik nooit meer terugkom." zi ik vrolijk, om haar wat blijer te maken, we wisten bijden niet of het waar was. "Ik hou van je, vergeet dat niet." zei ik vervolgens
    Nog voordat ik afscheid had kunnen nemen van mijn vader, ausje en oma werdt ik meegesleurt naar een auto. "Zeg tegen iedereen dat ik van ze hou!" riep ik mijn moeder na. Tranen stroomden over haar gzicht, maar ik toonde geen emotie. Ik moest sterk blijven voor haar. Dit afscheid zou alleen maar zwaarder worden als ik ging huilen. De twee mannen gooiden me in de auto en toen de deur dicht werd gegooit was alles zwart. Ik wist dat niemand mij nog kon zien of redden en een traan verliet mijn oog.


    First things first, but not necessarily in that order

    Melody Sky Henderson

    Ik was samen met Judith aan aan het dammen, iets waar ze heel goed in was. Ik verloor telkens weer, en dan deed ze lachend haar overwinningsdansje. En dan lachte ik met haar mee. Ik had niet meer gelachen sinds mijn ouders waren overleden, en het deed me goed. Ik miste mijn ouders enorm, en mijn hart was nog langzaam aan het herstellen van de zware klap die het had gehad. Ineens verstijfde Judith, en ze keek naar iets achter me wat ik niet kon zien.Ik draaide me langzaam om, en zag daar een paar legersoldaten staan. Ik verzette me met alle kracht die ik had, maar het had geen nut. Ze sleepten me mee, en ik kon het niet verhelpen. 'Melody! Melody!' riep Judith. 'Laat mijn zus met rust!' schreeuwde ze tegen de soldaten, terwijl ze aan ze zat te sjorren. Eéntje sloeg haar in het gezicht, en ze viel bewusteloos neer op de grond. 'JUDITH!' riep ik in paniek. Er liep bloed uit haar neus, en nu werd ik nog woester op de soldaten. Ik spartelde en stibbelde, maar ze waren te sterk. 'Judith, weet dat ik altijd van je zal houden. Zorg goed voor jezelf.' zei ik tegen haar, en ik stopte met tegenwerken. Ze voerden me af naar iets wat leek op een pantserwagen. Ik had hier van gehoord. Dit waren mannen die de zogenaamde 'monsters' met speciale krachten ophaalden van over de hele wereld. Ik werd in de auto geduwd, en het rijden duurde heel lang, dus ik besloot nog wat te gaan slapen.

    [Heb mijn uiterlijk nog veranderd in rollentopic]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:27 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel Adams

    Ik lig op bed met m'n laptop. 'Ik weet echt niks te doen!' zeg ik hardop. Dan roept mijn moeder me, 'Angel, kan je even naar benden komen?'. Ze klonk bezorgd dus ik ga maar snel naar beneden. Er staan 2 mannen met legerpakken aan in de hoek van de kamer. 'Euhm.. mam? Wie zijn die mannen?' vraag ik en ik kijk naar m'n moeder. 'Lieverd, je weet al heel lang dat jij een bijzondere gave hebt.' geeft ze als antwoord. 'Ja dat weet ik, zoals dit'. Ik zet de kraan aan vanaf drie meter afstand. 'Precies, en daarom zijn deze mensen hier om...'. Ze werd stil. 'Om wat?' vraag ik. 'Om je mee te nemen naar iets, ze hebben me niet vertelt wat omdat ze dat blijkbaar niet mogen zeggen.' antwoord mijn moeder dan. Ik voel dat ik begin te huilen. 'Maar... waarom? Waarom? En waarom kunnen ze niet zeggen waar?'. Ik zak op de grond en begin te huilen. Een van die mannen zegt: 'Er zijn nog meer kinderen, ik weet niet precies alle leeftijden maar... er zijn dus kinderen'. Dat vrolijkt me tenminste nog iets op. 'Mag ik papa nog 1 keer bellen om zijn stem te horen?' en ik kijk de mannen aan. 'Ja oke vooruit dan maar maar niet langer dan 5 minuten we moeten de rest ook nog ophalen!'. Ik ren gillend naar de telefoon, pak de telefoon en draai zijn huisnummer. 'Hallo' hoor ik. 'Papa, met Angel' 'Angel!!!'. 'Pap jij weet het toch ook al?'. 'Ja en daarom vind ik het zo fijn dat je me nu belt!'. 'Papa weet dat ik altijd van je zal houden!!!'. ' Dat weet ik lieffie en ik hou ook van jou'. De legerfreaks gebaren me dat ik moet ophangen. 'Pap, ik moet gaan en weet dat ik van je hou!'. 'Ik ook van jou', en ik hang op. Ik geef mijn moeder een knuffel en loop dan naar die mannen toe. 'Hoef ik niks mee te nemen?' 'Nee' antwoordt 1 van de 2,'Alles wat je nodig hebt ligt al daar en loop nu maar mee'. Ik geef mijn moeder een laatste knuffel en loop mee. 'Doei mam, ik zal altijd van je blijven houden' fluister ik in haar oor. 'Ik ook van jou'
    Wat later zit ik in een soort van busachtig iets. Ik hoor iemand huilen maar verder niks.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:58 ]


    Do what people say you can't.

    [Melody snurkt niet :P]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [le me is joining, mijn topics]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Feline Mátia

    ik keek naar de twee mannen die voor me stonden. hadden ze me betrapt op het stelen van fruit op de markt? een stemmetje in mijn hoofd zei dat het een meetje raar was dat ze dan mensen met leger uniformen op je afsturen.
    'eh, zei ik, wat is er?' 'nou, jij moet eventjes met ons mee komen' antwoorde de grootste van de twee. 'waarom zou ik?'riep ik, en ik rende weg. de mannen renden achter me aan, ze waren snel, sneller dan ik! ik raakte in paniek, en vluchte een steegje in. ik consentreede me, en ik veranderde in een kat. de mannen renden het steegje in, en ze zagen daar een kat zitten, dus zegt de grootste 'eh, dit steegje is doodlopend, maar toch zit hier alleen een kat' waarop de kleinste antwoord 'dat is de rede waarom we haar mee nemen, het is haar gave. pak die kat!' ik kan niet meer wegvluchten, ze hebben me al te pakken.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [sorry voor eventuele typ of spel fouten]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo Jozephs
    Door een hobbeld op de weg,werd ik weer wakker,ik kon wel vloeken,maar ik hield me in.Wat is het hier donker zeg!Ik vraag me af of er nog iemand anders zit.Ik kuchtte even in de hoop dat iemand hier ook zat,da ik hier niet alleen in dit zwart gat zit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [maakt het uit in welke volgorde qua personage we schrijven?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.