• Ik zit nu een of andere moordserie te kijken en het is best 'eng'. Al die moorden die gepleegd worden zijn zo smerig. Al die verbrandde lijken. Jak. Maar ik ben dan weer zo dat ik het einde wil weten, dus zet ik het niet af :Y)
    Ergens is het wel interessant, maar toch, bah.

    Wie kan hier nog meer niet tegen? Of juist wel :')

    EDIT: Nu is het afgelopen en het heeft gvd geen einde! Het is helemaal niet opgelost (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 23:01 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    oooh heb je ook die aflevering gekeken met dat verbrande lijk op het strand? :o
    En ik vind het ook altijd wel interessant, en soms vies lol maar ik kan er opzich wel tegen


    As travars

    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 23:29 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mycroft schreef:
    oooh heb je ook die aflevering gekeken met dat verbrande lijk op het strand? :o
    En ik vind het ook altijd wel interessant, en soms vies lol maar ik kan er opzich wel tegen

    Ja, deze had wel een verbrand lijk op het strand. Maar ik weet niet welke aflevering dit was, aangezien deze zender al opstond en ik het niet zocht om te zappen :Y) Ik kijk dit namelijk nooit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    (...)
    Ja, deze had wel een verbrand lijk op het strand. Maar ik weet niet welke aflevering dit was, aangezien deze zender al opstond en ik het niet zocht om te zappen :Y) Ik kijk dit namelijk nooit.


    hahah ik weet het ook niet, ook niet van welke serie want het stond gewoon op toen ik terugkwam van de sportschool. Maar het viel me op dat er een verbrand lichaam op het strand lag.


    As travars

    YAY! BLOED EN BRAAKSEL!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ooh, Silent Witness. Damn, die wou ik graag zien, maar ik moest aan mijn wiskunde (no_chears). Heb maar een paar beelden opgevangen vanaf de serre.


    i put the fun in funeral

    Gumi schreef:
    (...)
    Ja, met Afrika ja. Oké, dan ga ik dat een keer opzoeken later want ik ben nu aan het oppassen en afkijken lukt dus sowieso niet :Y)

    O, dat keek m'n mams.


    "I shut my eyes in order to see.'