• Ik heb alleen LOB( Loopbaan Oriëntatie Begeleiding) en dacht blijf lekker thuis vandaag.

    Wie is er ook thuis vanwege de stakingen?
    Heeft je schhool de boel gesloten of had je geen zin??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik, maar ik heb proefwerkweek, dus zat anders sowieso niet lang op school.(:


    everything, in time

    Nope, bij ons doen ze niet aan stakingen.. Maar ach, ik heb toch maar anderhalf uur les ;p T enige jammere is, dat ik twee keer zo lang bezig ben met reizen, als dat ik zometeen op school zit :') Merja, ik neem gewoon mijn laptop mee, kan ik in de bus verder met mijn verslag haha ;p


    Inspiration can hit you any time

    Humble schreef:
    Ik, maar ik heb proefwerkweek, dus zat anders sowieso niet lang op school.(:



    Oke dat is een ander verhaal


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Er staan nu twee van deze topics in het actieve gedeelte. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Er staan nu twee van deze topics in het actieve gedeelte. :')


    Geen idee ik had hem geplaatst en ging naar actieve topics en daar stond owk die andere xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Humble schreef:
    Ik, maar ik heb proefwerkweek, dus zat anders sowieso niet lang op school.(:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Owk? Wat is een 'owk'? :Y)
    (Ja, ik weet heus wel beter. Ik heb alleen last van 'muggenziften', zoals sommigen het noemen. Persoonlijk zie ik het liever als een voorkeur voor beschaafd Nederlands, i.p.v het verneuken van een simpel woordje als 'ook'.)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb proefwerkweek, maar alle toetsen van vandaag zijn verzet naar dinsdag. Dus is toch iedereen vrij! :'D


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Disposition schreef:
    Owk? Wat is een 'owk'? :Y)
    (Ja, ik weet heus wel beter. Ik heb alleen last van 'muggenziften', zoals sommigen het noemen. Persoonlijk zie ik het liever als een voorkeur voor beschaafd Nederlands, i.p.v het verneuken van een simpel woordje als 'ook'.)



    owk>ook
    Ik ben egt een taalverkrachter zoals ze dat bij mij thuis zeggen en zo gaat dat ook met dialect


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben thuis omdat mijn leraren ziek zijn. Ik zit op het MBO, dus mijn leraren hoeven niet te staken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zit op 1 van de 2 scholen in Tilburg die vandaag open zijn, de rest is allemaal vrij (cat)


    Where words fail, music speaks

    LoveLost schreef:
    (...)


    owk>ook
    Ik ben egt een taalverkrachter zoals ze dat bij mij thuis zeggen en zo gaat dat ook met dialect


    *Echt
    Ik vind persoonlijk dat je de schuld niet op dialect af moet schuiven, aangezien elke school in Nederland je beschaafd Nederlands leert. Dialect of niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    *Echt
    Ik vind persoonlijk dat je de schuld niet op dialect af moet schuiven, aangezien elke school in Nederland je beschaafd Nederlands leert. Dialect of niet.



    bij mij dus niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Failhare schreef:
    Ik zit op 1 van de 2 scholen in Tilburg die vandaag open zijn, de rest is allemaal vrij (cat)



    Da's ook bij mij in Roermond Broekhin roermond blijft open


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Disposition schreef:
    Owk? Wat is een 'owk'? :Y)
    (Ja, ik weet heus wel beter. Ik heb alleen last van 'muggenziften', zoals sommigen het noemen. Persoonlijk zie ik het liever als een voorkeur voor beschaafd Nederlands, i.p.v het verneuken van een simpel woordje als 'ook'.)


    Zeg maar gewoon zoals ik het noem.(cat)
    Normaal ben ik ook heel erg qua spelling verbeteren, maar via het internet geef ik het maar op met al die 'msn-taal' en andere shit. Plus dat je natuurlijk typfouten kunt maken en dat de spelling sowieso hard achteruit gaat.:'D


    everything, in time