• Ik stuitte op een artikel van Nsmbl en werd weer even wakker geschut met het feit dat er een Lotr-serie aan zit te komen. En daarom wilde ik gewoon even een topic openen om mijn hervonden hype te delen met jullie. *O*

    Even wat informatie:
    - Lord Of The Rings TV series: everything we know so far (feb 2018)
    - De nieuwe Lord of the Rings serie wordt de duurste serie ooit gemaakt

    Als het net zo'n productie zoals GoT wordt... Oh lord the hype is real.

    Ja, ik weet niet wat ik ervan moet denken tbh. Voor mij zal de film toch altijd de "echte" zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ja, ik weet niet wat ik ervan moet denken tbh. Voor mij zal de film toch altijd de "echte" zijn.

    Natuurlijk. De trilogie zal nooit getopt worden. Maar ik kijk er al wel naar uit als ze hier net zoveel moeite in steken als dat ze bij GoT hebben gedaan. ^^

    En het verhaal zal niet gaan over de gebeurtenissen die al in de films plaatsvinden. Dus het is niet alsof ze de films omzetten naar een serie. Daar zou ik zelf ook niet zo enthousiast over zijn haha.

    TaeTae schreef:
    En het verhaal zal niet gaan over de gebeurtenissen die al in de films plaatsvinden. Dus het is niet alsof ze de films omzetten naar een serie. Daar zou ik zelf ook niet zo enthousiast over zijn haha.


    Dat is waar, maar het zal toch anders gaan voelen en misschien niet als middle-earth. Maar hé, ik sta ervoor open.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben vooral heel bang dat ze het gaan verkloten want I dunno het lijkt me zo raaaaar. Nou ja misschien niet als het een totaal andere era wordt ofzo en ze net zulke geweldige mensen kunnen casten dus ik zal wel gewoon braaf afwachten. En ergens ben ik wel superexcited maar ook gewoon heel bang ofzo. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hoop vooral heel erg dat ze niet iemand anders gaan casten voor bijvoorbeeld Gandalf, Elrond of Thrandy. :$


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Ik hoop vooral heel erg dat ze niet iemand anders gaan casten voor bijvoorbeeld Gandalf, Elrond of Thrandy. :$

    Ian had wel interesse in zijn Gandalf rol geloof ik
    maarja het is sowieso even afwachten welke periode/personages/plot etc

    Ik ben enorm benieuwd hier naar! *O*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus