• Annelies, 3 jaar geleden was jij de eerste die ze ooit zag en hoorde optreden.?
    Ik kijk voor me uit naar dat meisje met haar zwarte haren tot over haar heupen in 2 klipjes.Ik zie haar wat pijnlijk kijken, Geen commentaar dat is haar antwoord.
    Een van de grootste en populairste tieners van Duitsland, 17 jaar en volop in actie in zowel haar thuisland als alle landen eromheen.
    En vroeger was je serveester,.?
    Nog steeds geen commentaar.
    Ze probeert het te mijden, er neit over praten, niet zeggen dat jij de eerste was,

    Ja mensen ik ben annelies, en ik was de eerste maar dan ook de allereerste fan vanTokio hotel oownee Devlisch.
    Nu ik zelf beroemd ben en mijn eigen goudenkeeltje heb ondekt komt het toch wel weer terug, ze waren er blij mee zo'n eerste fan, mij gafen ze altijd aandacht maar zogauw dat contract kwam lieten ze me stikken..



    Nou?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    omg super gaaf idee! egt waar, moet je doen.
    lijkt me leuk ^^ en super orgineel meidd.
    veel succes ermee!(H)

    x

    M.O.O.I


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het is echt een super idee! En zeker orgineel. Het lijkt me echt leuk om zoiets te lezen. Als je deel 1 hebt, kan je het dan zeggen? (A) Ben nu al benieuwd!

    Ik ben homealone als ik klaar ben met school ga ik schrijven en ook veel meteen ook.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik Maken,
    Het Lijkt Me Prachtig <3


    The soul needs autumn.

    SEXYYY Doen doenn x3


    We can only learn to love by loving.

    Hij isser al!!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hij isser al!!x'D


    oehh link!


    We can only learn to love by loving.

    http://www.quizlet.nl/quiz/225591/je-eerste-fan-ik-dacht-die-vergeet-je-nooit-meer-proloog/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Super Gaaf Ideee:)

    Ik ga Maken <3:P


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    i like you


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.