• Sorry, allerliefste mama!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 13:04 ]


    All was well.

    omfg.. x3


    We can only learn to love by loving.

    Geloof me je bent niet de enige! Mijn moeder had ook zo'n fase, zeg maar ¬¬ Echt heel irritant. Alleen bij mij was het je moet minimaal een 7 staan per vak! Echt stront irritant. Sorry hoor, als ik niet 'perfect' ben ik elk vak. Gelukkig is die fase van haar voorbij

    Hm wel irritant dat je gelijk een tv en computer verbod krijgt, maar je moeder wil wel het beste voor je.
    Dat neemt niet weg dat het natuurlijk kut is.
    Gewoon even een weekje goed je best doen ;) je moeder weer tevreden en jij kan weer achter de pc ^^

    omg dat is wel erg erg,,
    maar mij ma boeit mijn schoolpunten niet eens zo veel XD
    ze weet toch dat ik de muziek in ga :3


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik moet ook overal een 7 op gaan helen :/
    MINSTENS !! ¬¬
    WTF, ik ben geen nerd hoor n_n
    ik heb ook nog een leven x3
    Maar dus ze had ook mn punten ensoow verkeerd opgeteld, dus het klopt helemaal niet en ik moet een hoger gemiddelde hebben n_n
    en ik wil van richting veranderen x3


    All was well.

    Ze wil zelfs dat ik later 1 of ander goed verdienende job ga doen O_O
    ik trouw nog liever met mn Konijn dan Advocaat te gaan spelen ¬¬


    All was well.

    ik moet ook overal een 7 op gaan helen :/
    MINSTENS !! ¬¬
    WTF, ik ben geen nerd hoor n_n
    ik heb ook nog een leven x3
    Maar dus ze had ook mn punten ensoow verkeerd opgeteld, dus het klopt helemaal niet en ik moet een hoger gemiddelde hebben n_n
    en ik wil van richting veranderen x3


    Dat dacht ik ook toen me moeder dat tegen mij zei. Ik dacht WTF een 7 minstens op alle vakken!! Weetje wel niet hoe moeilijk sommige vakken wel niet zijn. Maar nee, ze wou weer eens niet luisteren ¬¬ Ik weet dat ze wel het beste voor me wilt, maar soms kon ze ook wel dimmen -_-"

    Bij mij valt het wel mee maar meestal komt ze rond tien uur aanzetten: moet je nog leren? Beetje onzinnig, niet...
    Trouwens, om eerlijk te zijn heeft mijn moeder geen reden tot klagen: ik kreeg mijn diploma met alle cijfers tussen de 7 en 9. Al dat leren in de meivakantie heeft dus toch z'n vruchten afgeworpen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan moet je gewoon zeggen: Als jij nog op school zou zitten zou je dat dan ook leuk vinden als je ma dat bij jou doet!?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    pff.. mijn ouders zijn precies hetzelfde!!
    volgens mijn vader moet ik overal een voldoende voor halen en volgens hem kan ik makkelijk een 10 halen voor geschiedenis.. omdat het alleen ene LEERvak is volgens hem!! :O dat kan toch niet..
    en dan zeg ik dat hij dat vroeger ook niet kon en dan zegt hij zomaar opeens dat je niet met andere moet vergelijken!!
    wat ene stomme zak !!

    Weetje.. zie het maar zo.. Jou moeder geeft tenminste nog om je.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    k ben heel slecht in wiskunde

    Egt k ben eenNoob dr in-.-

    En gelukkig snapt mijn mama dat wel <3

    I love her <3|
    o0kal gaat ze flippen als ik een piercingneem als ik 16 ben

    Maar tog doe k het gheghe (A)


    I solemny swear i am up to no good

    ik wil wel ruilen!


    when words fail, music speaks.

    Eh nouja, wees blij dat je moeder om je geeft. Je hebt ook van die moeders die zich totaal nergens in intereseren. En bovendien, als mijn moeder dat is zou doen dan ging het nu ook veel beter met me. Kun je niet doordeweeks met vrienden naar buiten ofzo? Dan is net zo leuk als computeren hoor. En nog iets, heb je liever dit, of dat je later met een flutbaantje in de bijstand zit?


    Life is hard and then we die

    Ach, ik vind een strenge moeder beter dan een moeder die niet het beste voor je wilt