• Als ik 16 word wil ik echt heel graag een tattoo voor mijn verjaardag. Ik heb veel meegemaakt en ga nu door een moeilijke tijd, en om alles een beetje af te sluiten wil ik 'stay strong' als tattoo. Dat heeft voor mij een betekenis, ik zou nooit zomaar een tattoo zetten voor de lol. Nu twijfel ik alleen nog over de plek. Misschien hebben jullie de tattoo van Demi Lovato wel is gezien, die vind ik zelf erg mooi maar een beetje te groot. Ik wil hem echt veel kleiner. Ik zou hem op mijn pols kunnen doen, of op de zijkant van mijn vinger. En kan ik daar problemen mee krijgen met werk? Hebben jullie eigenlijk zelf nog ideeen, wat mooi zou zijn. Of voorbeelden, want ik zoek al een tijdje maar als ik op google in tik 'stay strong tattoo' krijg je overal de tattoo van Demi.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    live, love, learn, try, believe.

    Hm, dat klinkt mooi!
    Maar als je een tattoo neemt, moet je toch 18 zijn? Of anders moet je toestemming van je ouders vragen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    Hm, dat klinkt mooi!
    Maar als je een tattoo neemt, moet je toch 18 zijn? Of anders moet je toestemming van je ouders vragen.

    Ja klopt, ik ga ook toestemming vragen. Neem mijn moeder mee, en anders nog een paar jaar wachten! Maar een tattoo wil ik sowieso.


    live, love, learn, try, believe.

    Fairylike schreef:
    (...)
    Ja klopt, ik ga ook toestemming vragen. Neem mijn moeder mee, en anders nog een paar jaar wachten! Maar een tattoo wil ik sowieso.

    Ah, het is goed! Veel succes alvast, ik hoop mee c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    De wet bepaalt dat jij vanaf je 16e zonder toestemming een tattoo mag nemen, echter hanteren veel shops de grens van 18 voor het zetten van een tattoo zonder toestemming.
    Met toestemming zit je sowieso goed.
    Ik weet niet waar je woont, maar ik ken twee goede shops die het laten zetten zonder toestemming.

    En over de plek, doe het alsjeblieft op een plek die je makkelijk kan verbergen. Ik weet niet waar je wilt gaan werken (en op welk niveau) maar héel erg vaak mogen tattoos niet zichtbaar zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    De wet bepaalt dat jij vanaf je 16e zonder toestemming een tattoo mag nemen, echter hanteren veel shops de grens van 18 voor het zetten van een tattoo zonder toestemming.
    Met toestemming zit je sowieso goed.
    Ik weet niet waar je woont, maar ik ken twee goede shops die het laten zetten zonder toestemming.

    En over de plek, doe het alsjeblieft op een plek die je makkelijk kan verbergen. Ik weet niet waar je wilt gaan werken (en op welk niveau) maar héel erg vaak mogen tattoos niet zichtbaar zijn.

    Ik wist niet dat ze daar zo moeilijk over deden. Maar op mijn pols is het nog wel te verbergen met lange mouwen en armbanden.


    live, love, learn, try, believe.

    Ik zou het dan op je pols doen, dat kan je altijd verbergen met een armband als ze er moeilijk over doen en ik vind het een mooie plek ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Fairylike schreef:
    (...)
    Ik wist niet dat ze daar zo moeilijk over deden. Maar op mijn pols is het nog wel te verbergen met lange mouwen en armbanden.


    Nouja, zoals ik zei; het ligt eraan waar je terecht komt.
    Als je bij een tattooshop gaat werken ofzo, doen ze er natuurlijk niet moeilijk over. Maar in een supermarkt/kantoor doen ze er echt wel moeilijk over.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wauw, supermooi! ik wil ook graag een tattoo maar ik wil wel dat mijn eerste tattoo een betekenis heeft en niet alleen omdat ik hem mooi vind, dus ik twijfel nog.

    je kan hem ook op de buitenkant van je voet? of op je schouderblad? of op je ja.. hoe heet dat zegmaar dat deel waar je arm tegen aanzit als je je armen recht langs je lichaam houd en dan daarzo aan de zeikant..

    je kan ook even op tumblr of whi ofzo kijken en dan doe je gewoon words tattoo of text tattoo, dan komen er misschien wel meer ideeën voor een plek, dat je niet specifiek zoekt op stay strong?

    Je mag vanaf je zestiende sowieso een tattoo, al eerder zelfs alleen je moet toestemming hebben. Ik vind op de plek waar Nick Jonas het heeft wel stoer!


    live the life you love

    Montmartre schreef:
    Ik zou het dan op je pols doen, dat kan je altijd verbergen met een armband als ze er moeilijk over doen en ik vind het een mooie plek ^^

    Vind ik zelf ook ja. En mijn pols is eigenlijk al een soort 'symbolische plek', ik weet niet of je Demi's verhaal kent, maar ik maak zo'n beetje hetzelfde mee als haar.


    live, love, learn, try, believe.

    BODYROCK schreef:
    wauw, supermooi! ik wil ook graag een tattoo maar ik wil wel dat mijn eerste tattoo een betekenis heeft en niet alleen omdat ik hem mooi vind, dus ik twijfel nog.

    je kan hem ook op de buitenkant van je voet? of op je schouderblad? of op je ja.. hoe heet dat zegmaar dat deel waar je arm tegen aanzit als je je armen recht langs je lichaam houd en dan daarzo aan de zeikant..

    je kan ook even op tumblr of whi ofzo kijken en dan doe je gewoon words tattoo of text tattoo, dan komen er misschien wel meer ideeën voor een plek, dat je niet specifiek zoekt op stay strong?

    Ja goed plan! Ik wil inderdaad ook gewoon dat hij een betekenis heeft hoor. En wat ik nu dus in gedachten heb, heeft zeker een betekenis haha.


    live, love, learn, try, believe.

    awkw4rd schreef:
    Je mag vanaf je zestiende sowieso een tattoo, al eerder zelfs alleen je moet toestemming hebben. Ik vind op de plek waar Nick Jonas het heeft wel stoer!

    Ohja, dat is ook gaaf idd. Maar wel moeilijk te verbergen..


    live, love, learn, try, believe.

    Ik zou het niet op mijn vinger doen, dan lijkt het alsof je stront aan je vinger heb. Tattoo op het werk verschilt echt van de werk tot werk. Uiteindelijk kan je altijd een armbandjes aandoen als je hem op je pols zet of een trui met lange mouwen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je moet oppassen, want als je 't kleiner doet dan Demi haar tattoo, dan wordt 't ongelofelijk lelijk na een paar jaar. Ik wilde eerst 'I am mine' op mijn pols, maar als ik dat zou doen, dan zou 't na 5 jaar ongelofelijk lelijk zijn omdat hij zo klein is. Dus heb ik besloten om 'm op m'n onderarm te laten zetten. Laat je goed informeren bij een goede tattooshop.

    - Ikzelf vind dus een onderarm, of de zijkant van je onderarm heel mooi. Mijn tweede tattoo - die ik in December laat zetten - gaat achter mijn oor. En die daarna wordt een tekstje bij m'n sleutelbeen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:38 ]


    To infinity and beyond •

    Achter je oor vind ik mooi(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!