• Sorry, allerliefste mama!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 13:04 ]


    All was well.

    Wees blij dat je moeder er nog een beetje achteraan zit. School is belangrijk. Kijk je hoeft geen 10en te halen, maar voldoendes kan best. Toch? Geloof me, op een dag ga je dr dankbaar zijn. En jah, ik spreek uit ervaring :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oei, moest mijn mama mijn gemiddelde willen berekenen, heb ik nu een probleem! >.<
    Ach, en denk maar zo; ze doet het enkel omdat ze het beste met je voor heeft ;)
    xx


    Tanya is de beste.

    Ik wil niet heel moeder-achtig gaan doen, maar misschien is het ookwel nodig. Ik bedoel maar, school is toch echt veel belangrijker dan een computer of een tv...

    Mijn ouders bemoeien zich niet met mijn schoolwerk, en dan hoeven ze ook niet te proberen. Nja, het is eigelijk ook niet echt nodig, maar toen het misschien wel nodig was deden ze het ook niet. Eigelijk best chill.


    blame the bully.

    Mijn ouders bemoeien zich niet met mijn schoolwerk, en dan hoeven ze ook niet te proberen. Nja, het is eigelijk ook niet echt nodig!
    Eigelijk best chill.


    Niks aan toe te voegen!;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmm je moet tegen je moeder zeggen dat ze eens een hobby moet zoeken xD
    Maar serieus dan heb je volgensmij egt niet veel boeiends te doen...
    NOu moeten we niet over mijn moeder beginnen want die is er nooit om gemiddelde uit te gaan rekenen...
    XxX.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Mijn ouders vinden dat ik niet serieus met me school bezig ben! (ze hebben gelijk maar oke..)
    En nu mag er tot het eind van het schooljaar niemadn meer hier komen en ik mag niet meer naar iemand toe zolang ik huiswerk heb.. Ik mag ook nooit op de pc! Ö (Gelukkig zijn ze er nu niet =]) En ik heb altijd ruzie met ze Ö
    Serieus,, Soms haat ik ze echt!

    Duzz.. Ik weet denk ik wel hoe je je voelt!

    xx


    Winter is coming.

    Ik leer altijd. En ik maak altijd mijn huiswerk.

    Omdat ik nog al langzaam ben en als ik achter ga lopen duurt het echt ontzettend lang voor ik het weer in gehaald heb.

    Ik wil zelf dat ik een heel hoog cijfer haal, dus het is me vorig jaar gelukt alleen maar 7's en 8en te halen. Behalve voor Engels. Hoe hard ik mijn best daar ook voor doe, ik heb dyslexie en met veel moeite haal ik het net met een voldoende. Ja, niks aan te doen dat het niet hoger is.

    Dus ik vind dat jullie ouders ook wel moeten accepteren dat jullie soms niet hoger kunnen, maar dan moet je je wel goed inzette :Y)

    Maar ik heb dus door mijn hw altijd te doen en altijd te leren, (nouja, áltijd, nee(A) maar wel bijna altijd) Stond ik wel allemaal 7's e 8en :)

    Ga me nu pliez geen nerd vinden (A)

    welcome to my lifexD

    ik heb dat ook mr ik trek er nix van aan ik mer wel wann het slecht gaat en dan doe ik er pas iets aan:S meestal een beetje te laat:(

    ****. Ze behandelt je als een klein kind. Dat moet kappe!

    Misschien helpt het gewoon om te zeggen van ma ik ben ( Je leeftijd )! Geen 4! Dus behandel me dan gvd ook naar mijn leeftijd!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    gelukkig heb ik dat niet
    maar ze is wel irritant op
    andere 'gebieden'xD


    You are so god damn Sexy <3

    Das te erg!!!!:8


    Run, run, her kiss is a vampire grin...