• Wie wil me toevoegen?

    http://say-music.hyves.nl/


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb het al gedaan n_n [/stalkt]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb geen hyves ^^


    A. ikmisje.

    ik heb je al [/medestalker]


    We can only learn to love by loving.

    Ik hou van mijn stalkertjes! (H) xD
    En van lien! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik zal kijken of ik je al heb n_n


    I do not hook up.

    heb je toegevoegt:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    toegevoeeegd


    i need you like a heart needs a beat.

    getoegevoegd 8D


    My Foughts You Can't Decode

    *slaat zichzelf voor het hoofd*
    Jemig. Die vriendenwedloop ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    *slaat zichzelf voor het hoofd*
    Jemig. Die vriendenwedloop ook.


    Wat? :8


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb je ook toegevoegd^^


    Music is the new sex

    (...)

    Wat? :8

    Ik zal het even toelichten: als ik denk aan het woord 'vriend' denk ik aan bijzondere personen die je trouw zijn en je steunen. Als ik naar hyves kijk is die definitie nogal verwaterd. Heel erg verwaterd zelfs...
    Er was zelfs iemand die me wou toevoegen omdat ik Samantha heet, net zoals zij.
    'Jij heet toch ook Samantha :p' was haar krabbel. Dat is toch te gek om los te lopen? Ik had haar verzoek afgewezen met: 'Wil je me nu alleen toevoegen omdat ik dezelfde naam als jou heb? In dat geval weiger ik dat verzoek.'
    En nu geef ik toe: het is het internet, das een heel andere wereld dan de echte wereld. Dus ben ik wat minder streng voor mezelf geworden: ik voeg op hyves alleen mensen toe die ik ken, of die de moeite nemen een berichtje achter te laten op mijn gastenboek. Als ik geen berichtjes krijg en alleen een uitnodiging, is de uitnodiging bij voorbaat afgewezen.
    Dat is mijn kijk op de zaak :]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik zal het even toelichten: als ik denk aan het woord 'vriend' denk ik aan bijzondere personen die je trouw zijn en je steunen. Als ik naar hyves kijk is die definitie nogal verwaterd. Heel erg verwaterd zelfs...
    Er was zelfs iemand die me wou toevoegen omdat ik Samantha heet, net zoals zij.
    'Jij heet toch ook Samantha :p' was haar krabbel. Dat is toch te gek om los te lopen? Ik had haar verzoek afgewezen met: 'Wil je me nu alleen toevoegen omdat ik dezelfde naam als jou heb? In dat geval weiger ik dat verzoek.'
    En nu geef ik toe: het is het internet, das een heel andere wereld dan de echte wereld. Dus ben ik wat minder streng voor mezelf geworden: ik voeg op hyves alleen mensen toe die ik ken, of die de moeite nemen een berichtje achter te laten op mijn gastenboek. Als ik geen berichtjes krijg en alleen een uitnodiging, is de uitnodiging bij voorbaat afgewezen.
    Dat is mijn kijk op de zaak :]


    Owh zo! xD
    Dat geval van die samantha is wel erg extreem! xD
    Maar het is ook niet zo dat ik iedereen toevoeg, maar de mensjes op quizlet zijn gewoon lief! ^^
    En ik ga niet iemand toevoegen omdat ie toevallig Say heet! :P
    Maar iedereen z'n eigen meneing! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Toegevoegd ^-^

    Ik heb jou toegevoegd. :3