• Omdat het me wel handig leek, want er zijn best wel veel klaagtopics. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 21:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Klinkt niet verkeerd. Ik stem voor! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het eigenlijk nogal onnodig? En het woord ''klaagtopic'' vind ik ook eigenlijk maar niets, als iemand een probleem heeft dan kan die dat hier rustig vertellen zonder dat het ''geklaag'' hoort te zijn. Vind ik dan. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het eigenlijk nogal onnodig? En het woord ''klaagtopic'' vind ik ook eigenlijk maar niets, als iemand een probleem heeft dan kan die dat hier rustig vertellen zonder dat het ''geklaag'' hoort te zijn. Vind ik dan. (:

    De meeste 'klaagtopics' passen gewoon in het subforum 'Liefde, Vriendschap & Familie'. Daar is dat subforum dan ook voor gemaakt, dus ik ben tegen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 19:05 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben ook tegen, omdat de problemen die mensen hebben vaak wel terug te brengen zijn tot een thema waar al een subforum voor is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het eigenlijk nogal onnodig? En het woord ''klaagtopic'' vind ik ook eigenlijk maar niets, als iemand een probleem heeft dan kan die dat hier rustig vertellen zonder dat het ''geklaag'' hoort te zijn. Vind ik dan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het eigenlijk nogal onnodig? En het woord ''klaagtopic'' vind ik ook eigenlijk maar niets, als iemand een probleem heeft dan kan die dat hier rustig vertellen zonder dat het ''geklaag'' hoort te zijn. Vind ik dan. (:

    Idd, waar trek je de grens? Het is ook niet echt fijn te weten dat GM's dat subforum kunnen afvinken, omdat ze je niet willen helpen.
    Probleem is deels misschien ook dat klaagtopics meestal goed in andere subforums passen zoals lifestyle, liefde, vriendschap & familie, ... . Dan is een apart subforum misschien verwarrend.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 19:42 ]


    Let the Night embrace you

    Wanneer je een subforum genaamd "Klaagtopics" gaat openen zullen mensen eerder dat hele subforum met rust laten, lijkt me. Het klinkt zo vreselijk negatief.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben het aan de ene kans er wel mee eens, maar aan de andere kant.... Hmm... Struggles.


    wat was dit ookalweer

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het eigenlijk nogal onnodig? En het woord ''klaagtopic'' vind ik ook eigenlijk maar niets, als iemand een probleem heeft dan kan die dat hier rustig vertellen zonder dat het ''geklaag'' hoort te zijn. Vind ik dan. (:


    16 - 09 - '17

    Ik ben het eens met de mensen die tegen zijn. Het klinkt zo negatief, en de meeste mensen die zulke topics openen, hebben er even nood aan hun verhaal kwijt te kunnen, en kunnen wat tips of hulp gebruiken. Dan vind ik het nogal gemeen dat je zegt 'dan kunnen gm's dat uitschakelen', want dat komt zo over alsof het je niks kan schelen dat sommige mensen met problemen zitten die ze eventueel met de hulp van andere Q'ers kunnen oplossen.

    I just think it's rude, so imma say heeeeell no.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zweinstein schreef:
    Klinkt niet verkeerd. Ik stem voor! :'D


    Blijkbaar toch niet zo goed. :P
    Nah maakt toch al niet uit. :')

    Afgewezen? -> Slotje? Marijsel? Fabiënne?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.