• Ik zal toegeven dat ik een twilightfan geweest ben, nu dus niet meer, omdat ik erachter ben gekomen hoe de film eigenlijk inspeelde op mij (en misschien ook wel op vele andere meisjes).
    Ik was onzeker, droomde weg bij de knappe "vampier" en wenste dat alle jongens zo beschermend waren. Maar nu zie ik hoe fout dat eigenlijk is. Niemand gaat je beschermen, je moet zelf leren leven, niet afhankelijk willen worden van iemand.

    Waarom vampieren en zombies verpest zijn:
    Dracula was een echte vampierfilm. Door twilight is het beeld van een vampier veranderd. Een vampier is in veel meisjesogen nu aantrekkelijk. Toch zie ik liever het bloed langs de mond van de vampier druipen dan die domme glittergezichten aan te moeten zien.

    Nu borduren andere filmmakers door op twilight en zo ontstaan er films waarin zombies opeens aantrekkelijk gemaakt worden. Dat gaat me echt te ver. Kent iemand The Walking Dead? Da's pas een goeie zombie serie waarin zombies eruit zien zoals het hoort: ENG!

    Nu mijn vraag aan jullie:
    Hoe kijken jullie hier tegenaan en hoe zien jullie vampieren en zombies het liefst: aantrekkelijk of eng?


    You are beautiful, you are love.

    Ik hou vreselijk van Twilight, kei-sexy man!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Twilight heeft de hele filmindustrie omgeswitcht tot iets ontzettend kuts. Twilight is kut.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eng. Twilight heeft het helemaal verkracht.
    Mijn broer heeft verteld dat hij plaatje vond waarop een hele generatie vampiers stond en op het laatst Edward Cullen en daaar bij 'Whats this?'' o.o
    Dat plaatje moet ik echt zoeken! =D


    =

    Wauw, maar dan heb ik het over The Vampire Diaries hè, niet over Twilight!


    I was an angel living in the garden of evil

    Edward Cullen is ook een enge vampier. Hij sluipt de kamer van een meisje in en bekijkt haar in haar slaap. Dat is eng, als je het mij vraagt..

    Nee, ik vind dat je gelijk hebt. Vampieren horen eng te zijn en niet aantrekkelijk en glitterig.

    Eng. je hoort doodsbang te zijn voor zulke wezens. In mijn hele leven ben ik 2 keer echt bang geworden van boeken, een was van Dracula. En mij krijg je niet zo heel snel bang.
    Maar toen kwam Twilight en die verpeste alles, niet alleen de vampieren maar ook de weerwolven. Weerwolven waren ooit enge wezens, met een hele interessante geschiedenis en verhalen er over. Nu zijn het zogenaamde sexy jongens zonder shirt die alleen maar hun six-pack willen laten zien.

    Dat is ook de reden waarom ik het vertik om ook maar iets met twilight of die nieuwe film te maken te hebben. Laat mij maar genieten van Dracula en de oude weerwolfstam uit het Noorden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Humble schreef:
    Ik kan er niets aan doen, maar als ik de vampier eng vind, vind ik hem vanzelf aantrekkelijk.(no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jabberjay schreef:
    Nou, vampieren worden meestal wel omschreven als extreem aantrekkelijk, dit om hun slachtoffers te lokken.
    Maar zombies moeten echt eng zijn, anders klopt het gewoon niet. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind dat ze eng én aantrekkelijk moeten zijn p;
    Maar van die Twilight-vampiers vind ik vreselijk..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    WhiteQueen schreef:
    Eng. je hoort doodsbang te zijn voor zulke wezens. In mijn hele leven ben ik 2 keer echt bang geworden van boeken, een was van Dracula. En mij krijg je niet zo heel snel bang.
    Maar toen kwam Twilight en die verpeste alles, niet alleen de vampieren maar ook de weerwolven. Weerwolven waren ooit enge wezens, met een hele interessante geschiedenis en verhalen er over. Nu zijn het zogenaamde sexy jongens zonder shirt die alleen maar hun six-pack willen laten zien.

    Dat is ook de reden waarom ik het vertik om ook maar iets met twilight of die nieuwe film te maken te hebben. Laat mij maar genieten van Dracula en de oude weerwolfstam uit het Noorden.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Austen schreef:
    Bullshit.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Accidental schreef:
    Ik hou vreselijk van Twilight, kei-sexy man!

    ^^ Thiss (A)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Camillia schreef:
    (...)
    ^^ Thiss (A)


    Weet je dat ik dat héél erg sarcastisch bedoelde, meiske?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Weet je dat ik dat héél erg sarcastisch bedoelde, meiske?

    Don't screw up the moment :'D (Ik bedoelde het wel zo :P)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Heel eerlijk gezegd vind ik dat degene die zeggen dat Twilight hun kijk op vampieren, zombies & weerwolven heeft veranderd zeuren. Ik bedoel, had het dan niet gekeken en als je het wel hebt gekeken, dan kan je de verschillende verhalen over vampiers toch wel uit elkaar houden en gewoon "geloven" wat je zelf wil? Vind het echt over dreven dat Twilight af en toe zo de grond in word geboord.

    Ja, de Cullens zijn glitterende vampiers, so what? Vampieren bestaan niet dus jullie maken je eigenlijk druk om niks. En ik hoor haast nooit iemand over Vampire diaries of True blood want dat zijn dan zogenaamd echte vampiers


    Physics is awesome