• ik zoek nog wat chatmensjes

    even wat info over mezelf:

    Ik ben Marije, ik ben 17. Zit op het vmbo klas 4. Ik hou van Hp en Twiligth en 1D. Ik hou ook wel van verhalen schrijven(alleen schrijf ik ze niet, maar verzin ze in m'n hoofd) en alhelemaal van lezen. Ik ben verslaafd aan computeren. Mijn muziek smaak is heel verschillend van liedjes uit de jaren 70/80/90 tot nu. Ik luister vaak muziek op youtube. En in het weekend slaap ik altijd uit.

    vertel zelf ook even wat over jezelf. als ik een paar mensen heb, stuur ik wel een mailtje met mijn email/msn adress.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 17:26 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ben Iris, 13 jaren jong. Zit in 2 mavo. Ik ben groot fan van Ibrahim Afellay, Taylor Swift en One Direction. Mijn hobby's zijn Paardrijden, dansen, schrijven en acteren. Youtube staat altijd aan op mijn laptop, behalve als ik er niet op zit!


    Firm believer of all that is magic

    Mijn naam is Esra,ik ben 15 jaar,woon in Begie,zit in het derde. Ik houd van lezen,basketballen en muziek luisteren. Ik bedenk ook verhalen in mijn hoofd maar als ik ze wil uitschrijven,zit ik altijd vast. Ik houd ook nog van lezen. Dat is het ongeveer ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 23:10 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben Tamara 11 jaar (jong, i know) Ik ben fan van Katy Perry, One direction(geen mega-fan) Adele, Jessie J en Demi Lovato. Mijn hobby's zijn zingen, acteren en volleyballen

    Als je me te jong is dat geen probleem hoor (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik ben kimberly 15 jaar, bijna 16 :'D en ik doe 3 vmbo. Ik woon in haarlem.
    Ik hou van lezen en schrijven (Meestal ook alleen in mijn hoofd xD)
    Verder hou ik heel erg van muziek. Ik houd vooral van demi lovato, advenged sevenfold, avril lavigne en zo nog veel meer :'3
    En het belangrijkste, ik kan niet zonder harry potter <3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik ben Sterre, 14 jaar oud, ik zit in de derde klas van het vwo
    Ik houd van Lezen, schrijven, dichten en met mijn hondje wandelen
    Ik luister van alles
    Ik ben een twihard, belieber, Directioner en fan van de Hongerspelen en Gone.
    Ik woon in Goes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben Marijke (noem me Mai, zo noemt iedereen me), ik ben 16 (mei word ik 17) en ik zit in 5 havo. Ik woon in Hoogwoud (Noord-Holland).
    Ik hou van beta-readen, schrijven, lezen, animé- en koreaanse drama's kijken en make-up. Ik hou me bezig met wicca, ben verslaafd aan Azië, Harry Potter en one piece. Ik luister vooral k-pop (koreaanse popmuziek) en Avril Lavigne. (:

    I like to chat. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 12:25 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    bedankt voor de reacties! het maakt me niet uit waar je wwont of hoe oud je bent, iedereen is welkom!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik kan niet naar hotmail mailen, srry.

    Van hotmail enz. Crasht mijn computer!


    Firm believer of all that is magic

    nog meer mensen belangstelling?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ben Danú, maar iedereen noemt me Santana omdat het me favo karakter van glee is.
    Ik ben 12 jaar jong, en zit in de 1e van havo/vwo. Ik hou van One direction en Twilight. En mijn muziek smaak is R&B, Pop en een beetje metal. Ik hou van schrijven, en buiten rondhangen met vrienden.

    Hopelijk zie ik je op msn (:


    El Diablo.

    Ik ben Amber, ik ben 15 en zit in 3 VMBO. Ik lees heel veel, ook Twilight en Harry Potter, hoewel ik ondertussen complete pagina's zowat kan meepraten. Ik schrijf graag, en ik luister voornamelijk poppunk/ rock, maar ook best veel nummers uit de 70/80/90's :Y)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:45 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben Ashley en ik ben 16 jaar, ik ga naar VWO. Ik ben fan van Harry Potter, Twilight, Hunger Games, Pretty Little Liars en in het speciaal Josh Hutcherson ^^ Ik schrijf de verhalen die ik in mijn hoofd maak meestal wel op, maar de meeste werk ik niet uit. Mijn muzieksmaak is eigenlijk alleen maar van deze tijd, Rock en Pop, maar ik luister ook nog wel eens oude legendes. (:


    To love is to destroy.

    zijn er ook nog jongens die belangstelling hebben? ik doe je niks hoor!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb je al.
    Duh, ik ben je zusje xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    nog meer?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.