• My dear Q’ers,

    ColouredWind en ik willen graag een meeting organiseren in Leiden!

    Wanneer: 29 april!
    Waar: Leiden
    Waar afspreken: voor de Starbucks (dat is bij spoor 1)
    Hoe laat: 13.00
    Wat?: in ieder geval door de stad struinen en gezellig doen!


    Wie komen er sowieso?:
    - Wazowski - vanuit Haarlem
    - Bloedzoeker - vanuit Leiden
    - LostMelody - vanuit Leiden
    - Jurian

    Wie komen er misschien?:
    - Fantasia - vanuit Rotterdam
    - Zialled
    - Wandering
    - Eurydice - vanuit vlakbij Leiden
    - Glaedmir - vanuit Oss

    So who wants to join? (wbw)



    Oh mensen, ik heb een beetje een vervelend bericht...
    De laatste tijd ben ik niet zoveel ingepland om te werken (en na 7 mei gooien ze me er helemaal uit) dus nu heb ik dus een beetje veel minder salaris gekregen dan te verwachten en eigenlijk is het al helemaal op omdat ik enkele (ietwat prijzige) dingen moest kopen ter voorbereiding van mijn trip naar Londen.

    Het spijt me écht heel erg, maar ik kan het me financieel dus gewoon niet veroorloven om zondag naar Leiden te gaan.

    Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen als de anderen dat wel doen: dan hebben jullie alsnog een meeting maar dan zonder mij!

    Het spijt me écht heel erg...

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 0:13 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Le poll doesn't work


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    Le poll doesn't work
    Klopt XD had hem nog niet gemaakt. Nu doet ie het wel!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heee, dat is een keer dichtbij! :'D
    Dus ik wil wel joinen en dan kies ik voor 26 februari of 29 april, want op zaterdagen moet ik werken.
    (krul)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:17 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Heee, dat is een keer dichtbij! :'D
    Dus ik wil wel joinen en dan kies ik voor 26 februari of 29 april, want op zaterdagen moet ik werken.
    (krul)
    Gezellig! Daarom had ik die er ook tussen gezet, zodat ik geen vrij hoef te vragen als ik misschien kan werken 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het ligt er even aan wanneer het is, maar als het 28/29 april is kan ik denk ik wel, alle andere data sowieso niet haha.

    Fantasia schreef:
    Het ligt er even aan wanneer het is, maar als het 28/29 april is kan ik denk ik wel, alle andere data sowieso niet haha.
    Eigenlijk vind ik wel dat jij moet komen! :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Misschien!

    Ik heb niet gezegd dat ik sowieso kom. Dat ligt toch echt aan de datum en mijn werk -gezien het feit ik sowieso 4 uur per week moet werken- ):


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    Ik heb niet gezegd dat ik sowieso kom. Dat ligt toch echt aan de datum en mijn werk -gezien het feit ik sowieso 4 uur per week moet werken- ):
    ja nou, jij zorgt maar dat je gewoon niet hoeft te werken (duivel) je kan toch van te voren aangeven dat je een keertje niet beschikbaar bent? :3

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 17:47 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oeh, Leiden is wel heel dichtbij ..


    To infinity and beyond •

    Remembrall schreef:
    (...)ja nou, jij zorgt maar dat je gewoon niet hoeft te werken (duivel) je kan toch van te voren aangeven dat je een keertje niet beschikbaar bent? :3

    Da's waar, dan is het een kwestie van de volgende dag pas werken of de dag ervoor...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Misschien gaat Iris komen :)

    Nu is iedereen heel blij natuurlijk.


    Firm believer of all that is magic

    That's it .. ik woon daar .. Ik wil zeker komen , maar is het dan misschien goed als ik een vriendin mee komt (is nog niet zeker) , want ik vind het nog spannend op zo'n moment hahaha


    Danmarks Dynamite.

    BRADFORDBOY schreef:
    That's it .. ik woon daar .. Ik wil zeker komen , maar is het dan misschien goed als ik een vriendin mee komt (is nog niet zeker) , want ik vind het nog spannend op zo'n moment hahaha
    no problem! hoe meer zielen, hoe meer vreugd! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    (...)no problem! hoe meer zielen, hoe meer vreugd! (:


    Ah super , ik neem aan dat er nog info volgt ?
    Als het door gaat (:


    Danmarks Dynamite.