• My dear Q’ers,

    ColouredWind en ik willen graag een meeting organiseren in Leiden!

    Wanneer: 29 april!
    Waar: Leiden
    Waar afspreken: voor de Starbucks (dat is bij spoor 1)
    Hoe laat: 13.00
    Wat?: in ieder geval door de stad struinen en gezellig doen!


    Wie komen er sowieso?:
    - Wazowski - vanuit Haarlem
    - Bloedzoeker - vanuit Leiden
    - LostMelody - vanuit Leiden
    - Jurian

    Wie komen er misschien?:
    - Fantasia - vanuit Rotterdam
    - Zialled
    - Wandering
    - Eurydice - vanuit vlakbij Leiden
    - Glaedmir - vanuit Oss

    So who wants to join? (wbw)



    Oh mensen, ik heb een beetje een vervelend bericht...
    De laatste tijd ben ik niet zoveel ingepland om te werken (en na 7 mei gooien ze me er helemaal uit) dus nu heb ik dus een beetje veel minder salaris gekregen dan te verwachten en eigenlijk is het al helemaal op omdat ik enkele (ietwat prijzige) dingen moest kopen ter voorbereiding van mijn trip naar Londen.

    Het spijt me écht heel erg, maar ik kan het me financieel dus gewoon niet veroorloven om zondag naar Leiden te gaan.

    Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen als de anderen dat wel doen: dan hebben jullie alsnog een meeting maar dan zonder mij!

    Het spijt me écht heel erg...

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 0:13 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nouja, ik kom sowieso niet.. Het is voor mij een behoorlijk eind reizen, en als ik zo'n ontzettend eind reis wil ook wel een beetje een grote meeting. Het kost me namelijk behoorlijk veel geld (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh mensen, ik heb een beetje een vervelend bericht...
    De laatste tijd ben ik niet zoveel ingepland om te werken (en na 7 mei gooien ze me er helemaal uit) dus nu heb ik dus een beetje veel minder salaris gekregen dan te verwachten en eigenlijk is het al helemaal op omdat ik enkele (ietwat prijzige) dingen moest kopen ter voorbereiding van mijn trip naar Londen.

    Het spijt me écht heel erg, maar ik kan het me financieel dus gewoon niet veroorloven om zondag naar Leiden te gaan.

    Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen als de anderen dat wel doen: dan hebben jullie alsnog een meeting maar dan zonder mij!

    Het spijt me écht heel erg...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Lol we blijven met steeds minder over


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ikke ga nog wel, en er gaat nog een vriendin van me mee waarschijnlijk :)


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    Bloedzoeker schreef:
    Lol we blijven met steeds minder over
    Ja, sorry =\ Ik had hier dus echt niet op gerekend (dat het geld zo weinig zou zijn, aangezien ik de periode daarvoor wel veel overuren/compensatieuren had gedraaid).

    Ik voel me er echt heel lullig over ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo blijven er inderdaad weinig mensen over. Ik hoop dan maar dat er nog wat mensen uit het misschien-lijstje komen. (:
    Oh, well, met vier mensen kan het ook heel gezellig zijn. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik stond er al niet meer bij, maar ik kan nu écht helemaal niet meer. Van het paard afgevallen en nu kan ik niet eens meer normaal zitten, lopen, liggen zonder dood te gaan van de pijn. Zelfs na vier aspirientjes -.-
    Iedereen veel plezier though!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Er is plots wat belangrijks tussen gekomen, dus ik kom ook niet meer. D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Was het nog leuk vandaag?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uiteindelijk waren we met zijn tweeen
    Fijn dat iedereen op tijd afmelde of afmelde:(


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one