• "Happy Hunger Games,
    And may the Oods be ever in your favor."


    - Je schrijft posts van minimaal drie regels
    - Maximaal 3 personen. Niet hetzelfde District of baan.
    - Graag alles invullen in het lijstje.
    - Foto's van bekende mensen mogen.
    - Iedereen weet hoe het spel gaat, niemand weet meer dan de ander.
    - Mentoren zijn 18+
    - Opgelet: Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    - Je kan niet voor een ander bepalen wat hij doet. Zoals: "Ik schoot de pijl, die doodde hem meteen." Misschien dood hij hem net niet. Wel realistisch en eerlijk spelen.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.


    Lijst:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Uitleg Arena:
    Gebied: Het is een bosachtig gebied. Aan het einde van de arena staan hoge bergen. Precies in het midden is een meer, verder zijn er nog een paar kleinere riviertjes.
    Tempratuur: 's Morgens is het ong. 10 graden, 's middags 15 tot 20 graden, 's avonds 5 graden.
    Pas op: In de bergen is het twee keer zo koud.

    Roluitleg
    Spelmaker: De Spelmaker heeft een groot deel van het spel in handen. Als het spel te langzaam gaat, zorgt de Spelmaker ervoor dat het spel sneller gaat. Hij/Zij kan bijvoorbeeld het bos voor een deel in de brand zetten, de rivier droogleggen, of dodelijke dieren in het spel brengen.
    Tributen: De Tributen worden na de trainingsdagen in een arena gezet, om daar te vechten tot de dood. De laatste overlevende wint het spel.
    Mentoren: De Mentoren helpen de Tributen zich voor te bereiden op het spel. Ook bepalen ze wat ze kopen en geven aan hun Tributen.

    Spelmaker: Liz Harkness (Ianto)


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor:

    Tributen:
    - Rosa Angel Diamand (glimmur)
    - Samuel Clarckson (Nyan)

    District 2 - Wapens:

    Mentor:

    Tributen:
    - Jillana Alexys Fox (Malino)
    - Noah Shaw (Bastard)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Daphne Bree Grayson (Pebble)

    Tributen:
    - Flora Sarah Skyes (Ruexx)
    - Micheal Dumont (Nyan)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    - Helena Jackson (Ianto)
    -

    District 7 - Hout:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    - Nathaniel Aiden Delouris (Malino)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 9 - Graan:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Vector Robert Banner (Bastard)

    Tributen:
    - Liara Wood (LexLover)
    -

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:53 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ik ga er over nadenken!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    mag ik meisje district 4?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik zou graag een District 2 jongen reserveren en de mentor van District 10 ^-^


    kindness is never a burden.

    Ik reserveer het meisje van district 2 en de jongen van district 7 ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 19:06 ]


    El Diablo.

    No offence, maar is de spelleider niet de spelmaker? (:


    kindness is never a burden.

    Rol: Meisje district 2.
    Naam: Jillana Alexys Fox.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 17.
    District: 2.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jillana is een meisje waarbij het lijkt alsof ze 2 persoonlijkheden heeft. Meestal zie je een kil en hard type. Maar als ze je echt vertrouwt is ze best lief en doet ze haar best je te beschermen. Helaas is het nogal moeilijk om haar vertrouwen te winnen.. Verder is ze een erg lenig en sterk meisje. Ze draait je nek gemakkelijk om. Ook is ze erg dodelijk met werpmessen en een zwaard. Ook is ze erg snel...
    Extra: Haar item is een ring met een kleine, lichtblauwe diamant.

    Rol: Jongen district 7.
    Naam: Nathaniel Aiden Delouris.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Hij is net 14.
    District: 7.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Nathaniel is ondanks zijn leeftijd een ongelofelijke agressieve, sadistische en kille jongen. Het boeit hem niet als hij moet moorden om te winnen, het lijkt bijna alsof hij het leuk vind. Veel mensen denken soms dat hij in district 1, 2 of 4 is geboren.. Toch zit er ergens een lieve jongen, maar dit laat hij bijna nooit zien.. Hij is erg dodelijk met een speer of zwaard. Ook is hij snel en kan hij goed klimmen.
    Extra: Zijn aandenken is een zilveren armband, hij is de zoon van de burgemeester van district 7.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 16:56 ]


    El Diablo.

    Ruexx schreef:
    mag ik meisje district 4?


    Natuurlijk (;


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    5TYLE5 schreef:
    Ik zou graag een District 2 jongen reserveren en de mentor van District 10 ^-^


    Oké ^^
    En ja, het is Spelmaker, ik zou het nog veranderen, maar was het vergeten :$, dus ik doe dat nu nog even.


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    5TYLE5 -> Bastard


    kindness is never a burden.

    Rol: Tribuut
    Naam: Noah Shaw
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18 jaar.
    District: District 2, Wapens.
    Uiterlijk:


    Max Irons
    Noah is groot en gespierd door het vele trainen voor de Spelen zelf. Hij heeft een sixpack en stevige kuitspieren waardoor rennen ook makkelijker gaat. Zijn haar is bruin en is langs de zijkanten kort geknipt en vormt vooraan een kuif. Zijn ogen zijn chocoladebruin.
    Innerlijk: Noah is een rustig type maar komt op voor zichzelf wanneer dat nodig is. Hij laat zich niet kleineren en intimideren door anderen. Noah zwijgt liever dan hij praat en daarbij komt nog dat hij liever traint dan het gezaag aan te horen over andere die zichzelf geweldig vinden. Doch laat Noah zijn ideeën en plannen niet meteen vervliegen. Wanneer hij iets wil, doet hij er alles aan datgene te krijgen. Wat het ook mag wezen. Een meisje, een plaats in de leerlingenraad op school of een nieuw zwaard. Hij is geen dikke nek en schept niet op over zijn talenten of kwaliteiten.
    Tussen het vele zwijgen door houd Noah ook van een grapje en lacht hij graag. Desondanks Noah uit District 1 komt en dus een echte beroeps is heult hij niet perse mee met de Beroeps. Evenwel loopt hij alleen rond in de arena en moord zo de beroeps uit. Bondgenoten vormen was sowieso nooit Noahs beste strategie.
    Extra: Noahs aandenkingsteken aan zijn District is een lederen gevlochten polsbandje met een 2 bedeltjes met daaraan een wolf, een beer en een arend. Elk heeft een afzonderlijke betekenis voor hem.
    Wapen: Zwaard en speer, maar hij prefereert zijn zwaard.

    Vind je het erg dat ik net hetzelfde personage in een andere topic ook gebruikt? Anders vind ik wel snel een ander uit. (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:22 ]


    kindness is never a burden.

    Is het mogelijk om iemand uit het Capitool te maken? Ik wil graag iemand maken zoals Effie, of gaat dat onder mentor? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Is het mogelijk om iemand uit het Capitool te maken? Ik wil graag iemand maken zoals Effie, of gaat dat onder mentor? (:


    That would be wicked. (:


    kindness is never a burden.

    Pebble schreef:
    Is het mogelijk om iemand uit het Capitool te maken? Ik wil graag iemand maken zoals Effie, of gaat dat onder mentor? (:


    Ik zou het het liefst bij mentor hebben, sorry...


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Bastard schreef:
    Rol: Jongen uit District 1
    Naam: Noah Shaw
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18 jaar.
    District: District 1, Luxeproducten Capitool
    Uiterlijk:


    Max Irons
    Noah is groot en gespierd door het vele trainen voor de Spelen zelf. Hij heeft een sixpack en stevige kuitspieren waardoor rennen ook makkelijker gaat. Zijn haar is bruin en is langs de zijkanten kort geknipt en vormt vooraan een kuif. Zijn ogen zijn chocoladebruin.
    Innerlijk: Noah is een rustig type maar komt op voor zichzelf wanneer dat nodig is. Hij laat zich niet kleineren en intimideren door anderen. Noah zwijgt liever dan hij praat en daarbij komt nog dat hij liever traint dan het gezaag aan te horen over andere die zichzelf geweldig vinden. Doch laat Noah zijn ideeën en plannen niet meteen vervliegen. Wanneer hij iets wil, doet hij er alles aan datgene te krijgen. Wat het ook mag wezen. Een meisje, een plaats in de leerlingenraad op school of een nieuw zwaard. Hij is geen dikke nek en schept niet op over zijn talenten of kwaliteiten.
    Tussen het vele zwijgen door houd Noah ook van een grapje en lacht hij graag. Desondanks Noah uit District 1 komt en dus een echte beroeps is heult hij niet perse mee met de Beroeps. Evenwel loopt hij alleen rond in de arena en moord zo de beroeps uit. Bondgenoten vormen was sowieso nooit Noahs beste strategie.
    Extra: Noahs aandenkingsteken aan zijn District is een lederen gevlochten polsbandje met een 2 bedeltjes met daaraan een wolf, een beer en een arend. Elk heeft een afzonderlijke betekenis voor hem.
    Wapen: Zwaard en speer, maar hij prefereert zijn zwaard.


    Vind je het erg dat ik net hetzelfde personage in een andere topic ook gebruikt? Anders vind ik wel snel een ander uit. (:


    Helemaal niet erg, hoor ^^. Alleen zit ik even; je had toch een jongen uit District 2 gereserveerd? Verander je het in Dis. 1 of koet ik hem toch bij Dis. 2 zetten?


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ianto schreef:
    (...)

    Helemaal niet erg, hoor ^^. Alleen zit ik even; je had toch een jongen uit District 2 gereserveerd? Verander je het in Dis. 1 of koet ik hem toch bij Dis. 2 zetten?


    *slaat op voorhoofd* Ik ben zo stom. District 2 alsjeblieft. (A)


    kindness is never a burden.