• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    Voor mijn topics.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 14:44 ]


    "Ignite, my love. Ignite."


    HurtedHeart zei op 27 jan 2012 - 14:42:

    [Oke om dit stukje gaat Lailah dood.]
    Jason
    Ik zag haar huilen en ik kon het net aanzien. Tyler had haar zo beschadigd. Ik trok het balletje uit haar mond en hielp haar
    Overeind. 'Niemand verdient dit leven.' Zeg ik plots liefdevol. Ik doe mijn hand rond haar keel en schiet haar door haar slaap. Ze spartelde even, maar viel met een klap op de grond. 'Rust in vrede.' Zeg ik zacht in haar oor terwijl ik op mijn motor spring en terug naar huis rij.

    Fay
    Ik kijk hem fel aan. Die kleding boeide me niet. 'Nee.' Zeg ik doodsimpel. 'Zover krijg je me niet.' Zeg ik koelbloedig. Ik wist dat ik het zou doen als hij me die spuit zo geven daarom gaf Madison hem die. K was een moeilijk meisje, maar bij drugs was ik mezelf niet meer. Ik zei express niets over het spuitje want ik wist dat ik het dan wel zou doen.



    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Abo]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik kan anders wel een drugs dealer aan maken. Een jongen.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Omijngod, Jason is zo vreselijk wreeed. Damnnnn.
    En ja, Sarita. Is goed. ]

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik pakte de spuit. `Weet je, als je niet mee wilt werken, doen we het op deze manier,´ zei ik kalm, en drukte de spuit in haar arm. Ik zette een beetje kracht, en spoot de vloeistof uit de naald. Ik zag dat ze ontzettend veel pijn had, maar dat boeide me niet. `En nu wordt je een gewillige slet,´ grijnsde ik, terwijl ik aan zag hoe haar bewust zijn steeds iets meer weg ebde.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 14:48 ]

    [jason kent medelijden. Hij snapt dat leven als een hoer iet echt plezierig is xD]
    Fay
    Ik zag hoe de spuit naar me toe kwam en in mijn arm prikte. Ik was altijd bang voor naalden n voelde een pijnscheut. 'au.' Mompelde ik. Ik voelde hoe de HighHeid in me gespoten werd en ik voelde mijn blik wazig worden ik grinnikte. Hij was best wel knap. 'Hallo Lewker ding.' Zei ik high en slaapdronken tegelijkertijd. Ik liet mijn handen naar zijn nek zweven, maar het touw hield me tegen. 'tohouw?' Zei ik giebelend. Ik wees ernaar. Ik was stoned knetter stoned. 'lossie?' Vroeg ik speels. O god als ik niet stoned zou zijn was ik erg schamend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben even een nieuwe rol aan maken, moment. ]

    [Nou, ik reageer wel alvast met Chris hahaha. Anders moeten jullie zo lang wachten ;p ]

    Christiano Edmondo Orfeo

    Was was dat wijf allemaal aan het uitkramen?! Ze was stoned, en dat zou al gauw overlopen in het 'high' worden. Makkelijk kon ik haar benen spreiden. Zachtjes duwde ik mijn penis bij de ingang naar binnen, en begon eerst zachtjes te stoten..

    Dean
    'Ik word hier zo moe van!' schreeuwde ik. Iedereen keek verschrikt om. Ik pakte mijn geweer. 'Op donderen.' 'Maar...' 'Niks te maar, Opdonderen.' Binnen een paar seconde was iedereen weg. Ik was de laatste tijd opgefokt. Ik had gewoon seks nodig. Kei harde seks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Ik moest mijn laatste dingen nog ophalen uit zuid en west. Mercedes was veilig op een plek waar Tyler haar nooit kon vinden. Ik liep over de daken en keek naar beneden. Ik was erachter gekomen wat over de daken de veiligste weg was. Geen kogels en ook geen verkrachters. Ik rende over de dakpannen tot ik op een schuifbare kwam. Ik viel en gleed over het dak. Ik kon me nog net op tijd aan de dakgoot vasthouden. Ik begon te schreeuwen om hulp. Ik keek onder me. Daar was een jongen!

    Fay
    Hij kwam in me en ik voelde een pijnscheut vanonder. Ik kreunde even, maar genot nam me over. Hij stootte rustig in me dat was wel lief. Op een of andere manier waren mijn handen uit de touwen gekronkeld. Ik deed mijn armen rond zijn nek en trok hem omlaag. Ik kuste hem. Het was voor de lust en ik voelde zijn handen over mijn lichaam. Ik genoot en begon langzaam mee te stoten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat heb ik gemist?]


    El Diablo.

    Dean
    Ik hoorde iemand schreeuwen om hulp en keek geërgerd naar boven en zag daar een meisje hangen. Een heel knap meisje. Ik likte mijn lippen af en liep naar haar toe.
    'Laat je maar vangen,' zei ik. 'Ik vang je wel op.' Ja, dit ging nog leuk worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ehm Fay gaat verkracht worden door Chris nou wordt verkracht. jason heeft Lailah vermoord door medelijden. Isa is ontsnapt en hangt nu aan een dakgoot waar Dean ook is. Voor de rest wet ik het niet.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Isa
    'Laat je maar vangen,' zei de jongen. 'Ik vang je wel op.' vervolgde hij. Ik hield het niet lang vol ik voelde vingers loshaken en liet me maar vallen. Tot mijn verbazing ving hij me ook echt. Ongemakkelijk..... 'Thanks.' Zeg ik glimlachend terwijl ik uit zijn armen stapte. Ik vertrouwde mensen niet meer of ze me nou hielpen of niet. West en oost waren gewoon niet te vertrouwen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat Celine zegt. En ehm dat was het denk ik wel.]


    "Ignite, my love. Ignite."