• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    Dean
    'Graag gedaan,' zei ik. 'Maar wat deed jij bij mij op het dak?' Ik keek het meisje met een opgehaalde wenkbrauw aan. Ze leek nogal bang. Daar ging ik wel verandering in brengen. 'Het is niet normaal dat ik meisjes vang die aan mijn dak goot hangen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    En ik werd weer bekogeld met vragen. Ik bekeek hem nauwkeurig. Hij rook niet stoned of high. Misschien was hij wel normaal. 'Graag gedaan,' Zegt de jongen 'Maar wat deed jij bij mij op het dak?' Vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw. 'Het is niet normaal dat ik meisjes vang die aan mijn dak goot hangen.' zegt hij charmant. Oke ik mocht hem wel min of meer. 'Omdat ik een soort van gezocht wordt en geen kogel door mijn kop wil of verkracht wil worden loop ik over de daken. Dat is het veiligst.' Zeg ik simpel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik stopte voor het huis, ik deed de deur open aan Melody's kant. En trapte de deur in van het No merci huis. Ik liep naar de kamer van Chanel, en pakte een spijkerokje. Toen liep ik naar beneden, en gaf het aan Melody. "Heb je tenminste nog wat aan" lachte ik.


    El Diablo.

    Dean
    Ik knikte. 'Ik denk dat geen een meisje verkracht wilt worden.' Ik grinnikte even. 'Wil je anders wat water of iets anders te drinken?' Ik besloot haar niet te verkrachten. Ze leek al zo klein en ik had tot de tegenstelling van de meeste jongens in mijn omgeving wel gevoel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Melody Pels
    Ik kleurde rood toen hij dat zei. 'Dankje,' zei ik zacht en ik deed het rokje aan. Ik keek de kamer rond. Het was niet echt opgeruimd maar ook totaal niet lelijk. Ik sloeg onzeker mijn ogen neer. Van de bitcherige Melody was op dit moment weinig te zien. Ik was doods bang. Niet voor Tyler, nou ja misschien een beetje, maar meer voor de jongen die me verkracht had op het strand. Hij had me van binnen gebroken. Ik voelde tranen opwellen en knipperde die verwoed weg.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 15:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ivana Alia Devoné.

    Voorzichtig stapte ik uit mijn BMW. Mijn louboutins mochten niet smerig worden. Ik had die high heels voor 1000 euro gekocht. Ze waren prachtig, en ik was toch al gewend om ook die hakken te lopen. Ik drukte op de knop van mijn sleutel, en de deuren van de BMW gingen op slot. Mijn hakken klakte op de stoep, met elke stap die ik zette. Er was 'Oost' op de muren gespoten. Ik keek om mij heen, en zag dat er een paar meisjes aan een auto hingen. Stonden ze nu serieus te vragen om een beurt? Oh, hoe heette dat ookalweer? Tippelen, o ja.. Mijn paps had mij ervoor gewaarschuwd. Bah, zoiets zou ik nooit willen doen. Het leek mij ontzettend smerig, maar ik was alleen ontzettend nieuwschierig.

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik grijnsde toen ik zag hoe ontzettend ze ervan genoot, en begon wat harder te stootte. Haar vagina voelde nog nauw aan, dus ik durfde te wedden dat ik haar zojuist ontmaagd had. Ik sloot mijn ogen, en genietend zoende ik haar terug. Ik wilde komen..

    Isa
    Hij knikte. 'Ik denk dat geen een meisje verkracht wilt worden.' Hij grinnikte even. 'Wil je anders wat water of iets anders te drinken?' vroeg hij vriendelijk. Ik liet me natuurlijk meeslepen en knikte. Ik was altijd een makkelijke prooi geweest, maar ik kon me daarom ook prima beschermen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik lachte, toen ze wat onzeker in het rond keek. "Ik doe je niks hoor, ik zou alleen uitkijken met Chris, hij is de enige dude nog in dit huis" zei ik lachend. "Wil je wat drinken?".

    Chanel

    Ik hoorde dat Tyler zat te praten met iemand. Dus ik liep naar beneden. Daar zag ik een meisje, ik denk een noordeling. Plots zag ik dat ze MIJN rokje aan had. "Ty, wat doet een noordse hoer hier, en waarom heeft ze MIJN rokje aan?!" schreeuwde ik.


    El Diablo.

    Melody Pels
    'Ik doe je niks hoor, ik zou alleen uitkijken met Chris, hij is de enigste dude nog in dit huis,' zei Tyler lachend. 'Wil je wat drinken?' Ik knikte kleintjes. 'Ja graag,' zei ik zacht. Ik hoorde voetstappen op de trap. Een meisje kwam de kamer binnen.
    'Ty, wat doet een noordse hoer hier, en waarom heeft ze mijn rokje aan?' schreeuwde ze. Geschrokken deed ik een stap naar achter waardoor ik tegen een tafel aan botste. Ik keek naar het meisje.
    'Ik ben geen hoer,' zei ik met een heldere stem. Niemand maakte mij uit voor hoer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dean
    Ze knikte. 'Kom maar,' zei ik en ik hield de deur open. Toen ze binnen stapte deed ik de deur weer dicht. 'Let niet op de extremen rommel.' Het was niet echt een rommel, meer zoals een standaard woonkamer was. 'Wat wil je drinken? Water? Cola? Iets van drank? Roept u maar.' Ik grijnsde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chanel

    'Ik ben geen hoer,' zei ze met een heldere stem, dit zorgde er eigenlijk alleen maar voor dat ik meer grijnsde. Ik liep tot ik recht voor haar stond, met mijn 1,69 en hakken aan keek ik haar recht aan. "Je bent een vieze, verwende, lelijke slet!" zei ik recht in haar gezicht.


    El Diablo.

    Melody Pels
    'Je bent een vieze, verwende, lelijke slet!' zei ze recht in mijn gezicht. Ik keek haar boos aan. 'Hoor wie het zegt.' Chanel was een meisje en daar was ik niet bang voor. 'Sorry, maar ik doe niks. Ik heb nog niks tegen je gezegd en je maakt me voor hoer uit.' Ik keek haar woedend aan daarna keek ik naar Tyler. 'Misschien moet ik gaan,' zei ik zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fay
    Hij stootte harder in me en ik bewoog hard mee. Hij spande zich aan en ik grinnikte. 'Take Me Hard.' Zei ik geil in zijn oor. Ik vond het best grappig. Hij had nog geen een keer aan mijn borsten gezeten.

    Isa
    Ik grinnikte toen ik de troep zag. 'Cola.' Zei ik vriendelijk. Ik ging zitten op de bank en voelde een hardere onderkant. Ik voelde zonder dat hij het zag in de bank en haalde er een zakje wiet uit, maar stopte het meteen weer goed. Een drugsdealer duan alles hij maar niets raars ging flikken. Ik kon drugs ruiken in een glas met drinken. Ik liet me niet meeslepen dit keer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivana Alia Devoné.

    Na een tijdje gelopen te hebben, deden mijn voeten een enorme pijn. Ja, welke gek ging er nu eigenlijk met haar enorm dure louboutins naar de ghetto buurten?!
    Plotseling rook ik me toch een smerige lucht. Het was een lucht die ik niet kon plaatsen. Een naar voorgevoel bekroop me. Het kwam uit de steeg voor me vandaan. Angstig keek ik er naar. Wat was die lucht? Het rook als.... de dood. Ik stak de straat over, en voor ik het erg in had, zag ik wat het was. Ik gilde keihard, en heel de buurt moest mij wel gehoord hebben. Het was een meisje, en ze lag dood in de steeg. Met trillende handen haalde ik mijn i-phone uit mijn broekzak, en toetste het nummer in van de alarmcentrale. `Hallo, kan ik u helpen?´ vroeg een stem vriendelijk aan de telefoon. `Er ligt een meisje dood in de steeg. In oost, mevrouw,´ zei ik met trillende stem, en bleef verdoofd naar het lijk staren. `Weet u de straat naam?´
    `Nee, u vind mij wel met de GPS van mijn toestel,´ zei ik. Een rilling ging door mijn lichaam. Was ze.. vermoord misschien?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 15:58 ]

    [Ik ga even de hond uitlaten.]