• Hey,

    wie is er allemaal aan het wachten voor de beta van MyHogwarts? Het is een site over HP, net als Pottermore, maar dan zonder al die extra verhalen. En aangezien ik om de vijf seconden op het refreshknopje aan het drukken ben, vroeg ik me af wie er nog meer zo levenloos bezig was :'D

    xxRosa.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Found it. (Ik zit me al dagen stom af te vragen waar die pagina is.)
    Maar er staat toch gewoon dat hij morgen pas weer online komt, dus dan hoef je toch niet te refreshen? Ö

    Zaterdag stond dat er nog niet op, en toen maakte ik dit topic aan haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Zaterdag stond dat er nog niet op, en toen maakte ik dit topic aan haha.

    Oh, oké. Le blinde ik, haha. (x


    Felix

    Oké, I want it D:
    Worden er moeilijke vragen gesteld? Welke kreeg jij? ;o


    Alis volat propriis.

    Trilogy schreef:
    Oké, I want it D:
    Worden er moeilijke vragen gesteld? Welke kreeg jij? ;o

    Ik snapte d'r helemaal niks van, en uiteindelijk werd ik zo zenuwachtig dat ik de antwoorden van Tumblr maar had gebruikt. Als ik iets binnen 10 seconden moet beantwoorden en het is allemaal Engels, dan word ik helemaal zenuwachtig lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Yup, ik ben gister binnen gekomen ^^ Die vragen waren écht kut D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Welke vragennnn? Ben benieuwd nu D: En zit er een tijdslimiet aan om ze te beantwoorden? ._.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    Welke vragennnn? Ben benieuwd nu D: En zit er een tijdslimiet aan om ze te beantwoorden? ._.

    Ja, en als alles in het engels is raak je (nou ja, ik tenminste) helemaal zenuwachtig en iedere keer als je te laat bent, zie je hoeveel plekken er nog over zijn en arg :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, en als alles in het engels is raak je (nou ja, ik tenminste) helemaal zenuwachtig en iedere keer als je te laat bent, zie je hoeveel plekken er nog over zijn en arg :'D

    Hoe krijg je het voor elkaar om het van tumblr ofzo te halen dan? ._. de antwoorden bedoel ik.

    En hij is vandaag 'open' van 3PM tot 7PM, toch? (engelse tijd) Want als het goed is, is het net 3 uur geweest in engeland..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    (...)
    Hoe krijg je het voor elkaar om het van tumblr ofzo te halen dan? ._. de antwoorden bedoel ik.

    En hij is vandaag 'open' van 3PM tot 7PM, toch? (engelse tijd) Want als het goed is, is het net 3 uur geweest in engeland..

    Neenee, ergens tussen 3PM en 7PM :'D

    Gewoon, zoeken op de tag MyHogwarts. Vlak daarvoor was ik ook met een meisje aan het kletsen die aan het wachten was en zij hielp mij ook ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hoeveel tijd krijg je? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eledhel schreef:
    (...)
    Neenee, ergens tussen 3PM en 7PM :'D


    Oh dat bedoelde ik ook haha :'D Maar nu ga ik dus lekker 4 uur lang refreshen -_-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Just wondering, hoe lang is dat MyHogwarts Béta ding eigenlijk open op een dag?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Just wondering, hoe lang is dat MyHogwarts Béta ding eigenlijk open op een dag?

    Er zijn 588 plaatsen per dag te verdelen. Als al die plaatsen bezet zijn, gaat ie weer offline :]

    @Morsmorde: Uhm, bij een vraag had je bijv. 15 seconden, bij een andere weer 30. Het is geloof ik verschillend :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Noooh ik ben nerveus voor die vragen :'DD.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    Noooh ik ben nerveus voor die vragen :'DD.

    Haha succes!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...