• Hebben jullie ook bijnamen in jullie familie? Zoals 'n gekke oom die mede door zijn gekke acties een bepaalde naam heeft gekregen. Ik zeg maar wat :Y)

    Wij noemden onze pake/opa vroeger altijd "Pake Poeder", omdat hij altijd poeder door zijn melk deed :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mh, wij noemen mijn oma altijd Aapke Beppe :') omdat ze mij vroeger altijd kleine aapje noemde.
    En mijn oom noemen we altijd ome Henk, ook al heet hij heel anders, omdat hij ooit een grap met mij uitgehaald heeft waarin hij deed of hij Henk heette.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    We noemen mijn oma altijd "Oma Bo" omdat de hond Bo heet, dat zal wel komen door mij toen ik klein was of zo, dat ik haar toen altijd zo noemde :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mijn opa en oma noemen we; Opa en oma smarties. (We kregen vroeg altijd smarties van ze)
    Mijn oma noemen we; Oma langejan (Kregen altijd van die snoepjes van haar)
    Dus dat is mij altijd bij gebloven en zo noem ik ze nog steeds. :'D

    Ja, vroeger zeiden we altijd; "We gaan naar oma spruitje en opa wijsneus!"
    Want oma noemde ons altijd haar spruitjes en opa zijn wijsneusjes. Vandaar. Is er altijd in blijven zitten, best grappig :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij mij was het: Oma brummelke (mijn oma noemde de kleinkinderen altijd 'brummelkes' wat iets in de zin van schatjes betekend, is niet echt uit te leggen :']) Dan hebben we nog een Oma moppie (door haar werden we 'moppies' genoemd) En we hadden nog een Opa krabbetje (mijn opa at graag krab) :'D


    Inspiration can hit you any time

    We noemden onze oma vroeger altijd busoma, omdat ze overal met de bus heenging (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn oma noemen we Opoe.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn oom noemt mij altijd 'Miss Moore." van Demi Moore en ik noem mijn oom 'Mr Bean." gewoon omdat het kan ;)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vroeger noemde we onze oom en tante altijd "opa en oma Knex" omdat we daar altijd met de knex gingen spelen, haha =D


    “Love is a contradiction.”

    Mijn zus is de smurf
    En ik ben de wandelende encylopedie
    En mijn broer is de rijdende encylopedie(hij zit in een rolstoel)
    En ik had altijd opa en oma Breda omdat ze daar woonde, maar die zijn al best lang dood


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn overgroteoma noemden we altijd 'oma Trein', omdat ze langs het treinspoor woonde.
    Onze huisgeest noemen we altijd Nynkje.

    Mijn familie noemt mij vaak Professor, Beckawski, Becky of Gerda. Bertha, Clara en Emma worden ook veel gebruikt. Omdat ze het leuk vinden :3
    Ik heb hele beschamende koosnaampjes... Maar dat mag Fred alleen zeggen, anderen niet xD. Mijn ex deed het ook. BESCHAMENDE KOOSNAAMPJES FUUUU.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik en mijn nicht geven eindelloos veel bijnamen aan elkaar gewoon door dingen die we zeggen/doen/meemaken/enz.! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm. Ik word "Adolf" genoemd.
    Best leuk hoor, ik heb alleen geen ambitie om mensen te vermoorden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Hmm. Ik word "Adolf" genoemd.
    Best leuk hoor, ik heb alleen geen ambitie om mensen te vermoorden.


    Lol, wat vind je van "Professor", "Knuffeltje", "Liefje", "Poppetje" en "My dear wife to be." (oké, die laatste was melig bedoeld) ???


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!