• Hallo mensen!
    Ik ben op zoek naar een co-auteur voor mijn story, Twelve for glory. Hij staat al online, maar toen ik begon met schrijven merkte ik dat dit moeilijk ging, aangezien ik twaalf personen zou moeten omvatten. Nu dacht ik: als ik een co-auteur heb, en we schrijven allebei vanuit één persoon, in de ik-vorm, dan gaat dit een stuk makkelijker en wordt dit gelijk overzichtelijk.
    Als je geïnteresseerd bent, zou ik het fijn vinden als je dit lijstje in wil vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Zou je vanuit een jongen kunnen schrijven?
    Een stukje uit een van je stories of iets dergelijks:


    Voor de duidelijkheid: de story is dus fantasy, en ik ga er geen fanfictio of iets dergelijks. Voor meer informatie over mijn story kun je daar altijd even een kijkje nemen. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Naam: Sarita
    Leeftijd: 14
    Zou je vanuit een jongen kunnen schrijven? Ja.
    Een stukje uit een van je stories of iets dergelijks:
    De wind waaide hard tegen het huisje, de planken kraakten. Ik dacht eerst dat ik daar wakker van geworden was, pas na een paar minuten besefte ik dat het door het geschreeuw van buiten was.
    'Doorlopen!' schreeuwde een mannenstem. Ik zat gelijk rechtop.
    'Mireille?' De zachte stem van Nenia deed me opschrikken. Ik keek rond of ik haar in het donker ergens kon zien. Haar kleine gedaante zat bang in een hoekje. Ik stond op en op dat moment vloog de deur open. Een soldaat stond in de deuropening met een lantaarn in zijn handen. Hij liep met grote, stugge passen naar binnen en ik ging gelijk naast Nenia zitten. Ik nam haar gelijk in mijn armen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Lizz Meklemburg

    Leeftijd: 18

    Zou je vanuit een jongen kunnen schrijven?: Ja

    Een stukje uit een van je stories of iets dergelijks:
    Uit een standalone voor een wedstrijd:


          Een jonge vrouw zakte neer op het platgetrapte gras. Het was een doffe ochtend, waarbij iedere kleur werd beslagen door een grijze waas. De ijzige mist hing rond haar beurse lichaam. Haar wereld was compleet veranderd.
          Ze was niet extreem mooi, dat was ze nooit geweest. Haar bruine haar hing sluik langs haar overschaduwde gezicht. Ze had blauwe en paarse plekken op de bleke huid van haar armen. Ze zag er niet meer uit als de jonge vrouw die ze eigenlijk was. In haar gedachten zong de bleke ochtend over alle vergeten dingen.

          Het was de dertiende nacht van de zesde maan. Ze lag alleen in het hemelbed, half verdronken in een zee van witte lakens. Haar huid was nog glad en er lag een dromerige glimlach op haar roze lippen. Want was alles niet perfect? Haar mooie villa was prachtig schoon en ze leefde een luxe leventje.
          Het was bijna middernacht, maar ze was vastbesloten om wakker te blijven. Haar man had een belangrijke baan, hij moest erg vaak voerwerken. Maar wat was ze trots op hem en wat was ze blij dat ze de zijne was. Ze had haar hart gemakkelijk weggegeven aan deze charmante, rijke man. Een blije zucht gleed over haar lippen toen ze het slaan van de deur hoorde.
          Ze was gekleed in een zwart nachtkleed, de kortste die ze kon vinden. Ze had hem zo erg gemist vandaag, wat zou ze blij zijn om zijn sterke armen weer rond haar te voelen…


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Belle
    Leeftijd: 14
    Zou je vanuit een jongen kunnen schrijven? ja
    Een stukje uit een van je stories of iets dergelijks:

    Maar ik was wel een beetje boos op Ewijn. Ik was de enige die zich niet had kunnen verdedigen.
    'Ewijn zou ik iets mogen hebben om me mee te kunnen verdedigen, want ik vind het niet fijn dat als zoiets weer gebeurd ik niets kan doen!'
    'Ooo. Dat is inderdaad wel handig. Als we bij mijn huis zijn aangekomen zal ik zorgen dat je iets goeds krijgt, maar nu leen ik je mijn mes wel.'
    'Dank je', zei ik, maar ik was niet helemaal tevreden. Met een mes kan je alsnog niet erg veel. Maar het mes dat Ewijn me gaf viel niet tegen, helemaal niet. Het was het mooiste mes dat ik ooit had gezien. het was ongeveer 40 centimeter lang, dus je kon het eigenlijk niet echt een mes noemen, eerder een kort zwaard. Voor mij perfect.
    'Tevreden?', vroeg Ewijn.
    'J-ja', stamelde ik. 'Het is echt supermooi.'
    'Blij dat je dat vind', glimlachte Ewijn. 'Het is een elfen mes en ik ben er zelf ook erg blij mee.'
    Ik werd er helemaal vrolijk van.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:20 ]


    Stenenlikker