• Heb al in geen tijden geen leuke story gezien hier.... Kan iemand me iets aanraden?

    Ik ben into avontuur, of misdaad, thriller....
    Maakt niet uit, als het maar een orgineel verhaal is.
    Ik lees ook fanfics, maar ban alleen geen fan van twilight en al die andere films waar je hier er gewoon over 9000 fans van ziet...

    Dus, als iemand een lezer zoekt...


    'Sharon was here!'

    Ik zoek wel lezers, maar ik denk niet dat jij mijn verhalen leuk vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik heb helaas alleen maar romantische verhalen en dramaverhalen, maar The Secret Diary van Westwick is wel een enorm goed thriller/avontuur verhaal!


    “Love is a contradiction.”

    Lijkt dit je wat??:


    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left

    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.


    Release: 1 februari 2012

    *Neem een abo
    *Ik post ong. 4 deeltjes per week van 300-400 woorden
    *Geschreven in het Nederlands, af en toe een Engels woord tussendoor



    LINK

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:55 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben zojuist een verhaal gestart dat je misschien wel leuk zult vinden, misschien ook niet. Ik ga binnenkort pas beginnen met posten, dus je hoeft nog niets bij te lezen:


    De Ravenmeester is anoniem. Nooit heeft iemand het gezicht gezien dat zich onder het bekende, zwarte masker bevindt. Hij heeft nog nooit tegen iemand gesproken. De Ravenmeester praat niet, hij schrijft. Hij schrijft brieven. Korte stukjes onondertekende tekst, opgestuurd in een enveloppe met een zwarte veer erin. En deze woorden, deze zinnen, vormen een spel. Het grote spel van leven op dood.
    Zijn spel.


    All copyrights belong to ©Maanling
    Onbekende personen

    Plaatje is aanklikbaar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/i-wanna-know-your-secret--draco-malfoy/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Iris heeft 3 One Direction verhalen en 1 Voetbal verhaal.

    On le profile.


    Firm believer of all that is magic

    Ik weet niet of ik je kan helpen, maar ik heb wel wat dingen, kun je even kijken of het je aanspreekt.
    1)


    ~PotterTube~



    In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Lijkt het je wat? Klik op de link, neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12


    2)





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.
    ~ Al een tijdje begonnen

    Hope you like it!



    BASED ON THE HUNGERGAMES
    SOUNDTRACK • TRAILER


    Zayn Malik wordt het tribuut voor de 76e Hongerspelen, net na de Kwartskwelling. Heel district 12 is in rep en roer, want Zayn zorgt voor het eten van de meeste gezinnen. Hij moet en zal de spelen overleven. Hij bedenkt een perfecte tactiek om elk naief individu te verslaan, maar wat als zijn plan? opeens verstoord wordt?

    • Zayn Malik and Tifanny Maxwell.
    • Gebaseerd op de Hongerspelen.
    • Neem een abo, ik waarschuw niet.
    • Avontuur, actie en een klein beetje romantiek.


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Foto's zeggen niets.



    Een verschrikkelijk ongeval. Een verdachte. Tientallen foto's.


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Natuurgebonden


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yeey -> Misdaad en onbekende personen ^^

    Hier mijn story die je misschien wel zal bevallen ;)
    [url=]http://www.quizlet.nl/stories/74822/surviving/]Klikkie[/url]

    Naam: Surviving (Kan nog veranderen -.-)
    Genre: Misdaad, actie, onebkende personene en geen idee eigenlijk 0.o
    Een voorproevertje xD:
    Hoe kun je overleven aan iets dat er niet is en toch weer wel? Het zit in je hoofd, maar dat weet jij niet. Een schim die je achtervolgd en aast op je dood. Een eindeloos spel, waar jij onvrijwillig aan mee doet. Een spelleider wijst je de weg, maar geeft je het hele spel maar een hint: overleef. Vol vragen in je hoofd begin je aan zijn opdracht, niet wetend wat je te wachten staat.
    Het draait niet alleen op het overleven, maar ook op het doorzetten, het volhouden. Je maakt jezelf een baan vrij over obstakels, gaat confrontaties aan, wordt misschien wel verliefd, maar voor wat? Een zeker dood staat je op te wachten en slechts één iemand overleeft het. De enige manier om dit te stoppen is het spel te winnen, je moet iemand doden, maar deze persoon heeft net hetzelfde doel voor ogen; jou de keel oversnijden en de prijs in de wacht slepen.
    Overleef je het of bezwijk je?

    Geen Hongerspelen, pas op het einde merk je dat hier een deel niet van waar is :p
    De proloog vind ik persoonlijk beter, maar je ziet maarof het verhaal je aanstaat.
    Hope you like it!

    xx, Plushie


    I love him, He loves me.
    But our love is impossible and there is nothing we can do about it.
    We just have to live with it, but I cant.. It breaks me.
    - Harry Styles

    ©iheartNarry
    ©NiamTommo
    - One Direction bestaat


    Do the things that you do for you and for nobody else