• De stelling van deze week luidt:
    De kwaliteit van boeken/films/muziek gaat achteruit zodra er een hype rond ontstaat.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    LoveyDovey schreef:
    Nee, het is niet zo dat een goed boek opeens slechter wordt en uit zichzelf opeens slechte bladzijdes ertussen tovert. Dat is onmogelijk ._.
    Ik denk dat het eerder zo is dat mensen meer kritiek gaan hebben en dat meer opvalt dan de goede recensies.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mee eens.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Oneens met boeken en eens met muziek


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hm .., je kan het van 2 kanten bekijken. (typing)


    Life is full of fake people

    Soms wel, maar als de muziek/films/boeken goed zijn, als de makers goed zijn en de eer aan zichzelf houden, dan niet.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 15:25 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDay schreef:
    Oneens met boeken en eens met muziek


    Shoganai i ne~

    Vaak. Artiesten/schrijvers/wat dan ook hebben meer mensen die ze tevreden moeten houden en daardoor gaat de kwaliteit vaak wat achteruit.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oneens. Het gebeurt wel, maar dat hoeft echt niet altijd zo te zijn. Ik vind wel, dat als er weer zo'n hype is, ik liever iets originelers lees...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    RainbowDay schreef:
    Oneens met boeken en eens met muziek


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Een boek of film kan er niet van achteruit gaan, want als het goed is bestaat die al voordat de hype ontstaat. Het is wel zo dat mensen die niet van de
    hype houden het irritant vinden als mensen over niets anders praten dan dat ding waar zij net zo'n hekel aan hebben :S


    "RUN!" -The Doctor

    xlufjoetoexx schreef:
    Bij een hype is het vaak dat er over weinig andere dingen wordt gepraat, waardoor de mensen die niet zo van die hype houden geïrriteerd raken, want niemand wil namelijk nog over iets anders praten.
    Die 'haters' gaan, door hun irritatie, hun mening verspreiden, vaak zonder erover na te denken zelfs, waardoor de haat extra opvalt.
    Trouwens, een boek kan niet de ene dag geweldig zijn en, als blijkt dat het de nieuwe hype is, plotseling waardeloos zijn...

    Dus, ik ben het oneens met de stelling.


    Deep inside, I've never felt alive

    helaas wel.. vooral bij muziek


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Eens. Neem bijvoorbeeld de hype van Justin Bieber.
    Twee jaar terug waren er 9.000.000 fangirls over de hele wereld. Nu zijn er 90.000.000 Haters.(Over de gehele wereld)(Maar ik heb Bieber al nooit goed gevonden)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 7:35 ]


    Proud to be part of a fandom

    Uneventful schreef:
    Bij boeken en films ben ik het er niet mee eens, want na dat je iets hebt geschreven verandert het heus niet automatisch of zo. Maar bij artiesten ben ik het wel mee eens, zodra een artiest meer fans krijgt (vind ik) dat het slechter gaat presteren.


    Tell me about it, stud.

    Ze worden niet slecht maar doordat er zoveel boeken/films... over hetzelfde onderwerp worden geschreven is het niet meer origineel. En dus niet meer zo leuk om te lezen.


    I think I'm losing what's left of my minbd