• Ik moet voor school een poster maken voor de diploma uitreikingen van de examenklassen met als thema afscheid en verder gaan. In mijn poster moet ik een tekst of zin verwerken. Maar ik heb geen idee wat voor tekst ik moet nemen. Dus ik vraag jullie, hebben hebben jullie misschien een paar ideeen?
    Het mag in het Engels, en het mag van een liedje of gedicht zijn. Maar ik denk dat gewone zinnetjes ook wel mogen.
    Dus zou iemand me kunnen helpen?


    The truth is out there.

    Neem een quote uit je favo film/liedje/boek/whatever? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Neem een quote uit je favo film/liedje/boek/whatever? (:


    Ja, daar had ik ook al naar gezocht. Maar ik kon niet echt iets vinden waarvan ik dacht. Dat is echt leuk om een hele poster om heen te bedenken...


    The truth is out there.

    Waar hou je dan zoal van? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Waar hou je dan zoal van? (:


    Nou kijk, het is best lastig. Ik vind een hele berg aan dingen leuk. Maar in liedjes bijvoorbeeld, vind ik al snel dat delen te overdreven en depressief zijn voor iets. Het moet er eigenlijk een beetje tussenin zitten.


    The truth is out there.

    It doesn't matter how slow you go, aslong as you don't stop.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Downton schreef:
    (...)

    Nou kijk, het is best lastig. Ik vind een hele berg aan dingen leuk. Maar in liedjes bijvoorbeeld, vind ik al snel dat delen te overdreven en depressief zijn voor iets. Het moet er eigenlijk een beetje tussenin zitten.


    Goh, dat is moeilijk :')
    zoek anders wijsheden van wetenschappers of filosofen?
    Die zijn meestal wel leuk (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington & Winterwerp: Allebei bedankt! Ik ga zeker even kijken naar wijsheden, dat is wel een goed idee.


    The truth is out there.