• Iedereen is wel fan van een of meerdere artiesten. Laatst had ik een discussie met een meisje, via twitter. Zij vond dat je geen fan kon zijn, van twee verschillende artiesten.
    En als je dat wel bent, dan ben je van een van die twee geen 'echte' fan ..
          Wat vinden jullie? Kan dat, of niet?

    Ikzelf vind van wel.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:46 ]


    To infinity and beyond •

    Tuurlijk wel, ik begrijp niet helemaal waarom dat niet zou kunnen?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik vind dat het wel kan.

    Tuurlijk kan dat wel


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat kan, vooral als de artiesten verschillende muziekstijlen hebben


    Physics is awesome

    waarom zou dat niet kunnen? als je fan bent van maar een iemand lijkt dat me heel saai.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Waarom niet? Ik ben fan van heel veel dingen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lux schreef:
    Tuurlijk wel, ik begrijp niet helemaal waarom dat niet zou kunnen?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tuurlijk kan dat. Ik ben fan van wel meer dan 2 artiesten.
    Maar dat ligt er ook aan wat je onder fan zijn verstaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap het wel. Zij denk dat je dan je hele kamer vol posters hebt hangen van die persoon, alleen maar kleren hebt van die persoon en spullen van die persoon etc.
    Maar jullie fan is gewoon "ik vind het leuk om te luisteren naar .. en ik wil heel graag naar een concert van .."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    lol wtf, waarom zou dat niet kunnen :')


    As travars

    The fuck.
    Waarom zou dat nu niet kunnen? :'D
    Ik ben voornamelijk fan van heel wat acteurs en zo...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Biologist schreef:
    Ik snap het wel. Zij denk dat je dan je hele kamer vol posters hebt hangen van die persoon, alleen maar kleren hebt van die persoon en spullen van die persoon etc.
    Maar jullie fan is gewoon "ik vind het leuk om te luisteren naar .. en ik wil heel graag naar een concert van .."


    Ik ben echt fan van Justin Bieber - en nee niet zo'n obsessed ding, die je hier hebt, en ik ben fan van One Direction. Van beiden heb ik een aantal posters en van beiden heb ik boeken en cd's. Ik snap gewoon niet dat mensen vinden dat je niet fan kan zijn van twee artiesten/bands.


    To infinity and beyond •

    Like what the fuck. Waarom zou dat in godsnaam niet kunnen? Wat een raar kind dat (krul)

    Hooligan schreef:
    Like what the fuck. Waarom zou dat in godsnaam niet kunnen? Wat een raar kind dat (krul)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    why not. ik heb sinds vanochtend er nog een bij. nou ja geen fan maar ik vind het leuk. glee, tiwlight hongerspelen robert pattinson boo boo stewart one direction xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan