• Ja, ik heb twee nieuwe ideeen ofzo n_n'

    -Een FBI Agente schrijft een boek. Het word een groot succes maar dan worden er wreed genoeg de moord senario's uit na gedaan. Precies op de zelfde manier! Wie zou de dader wezen?

    -Een meisje leeft in een soort van haar eigen wereld. Ze snapt niks van waarom mensen elkaar uitschelden op uiterlijk. Ze begrijpt niks van de muziek van tegen woordig. Zelf is ze opgevoed me de beatles etc. Dan word het meisje verliefd op Julie. Maar Julie ziet haar niet staan omdat het meisje zelf altijd in haar eigen wereld leefde. Zal het het meisje lukken uit haar schulp te kruipen en te accepteren dat ze bi is?

    Vraagjes:

    -Welk idee & Waarom?
    -Wat vind je er van?

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -Welk idee & Waarom? Allebei! Omdat ze like, PERFECTIE zijn!

    -Wat vind je er van? Doen! Laat weten op FISHSTICK als ze er zijn ^_^


    Give me a long kiss goodnight

    Oké Hunny!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind ze allebei goed


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    WHAAAA! Dat 1e is van Bones ^^
    Dat heb ik gister gekeken (A) Dat was hip :) ^^
    Allebei doen!<3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WHAAAA! Dat 1e is van Bones ^^
    Dat heb ik gister gekeken (A) Dat was hip :) ^^
    Allebei doen!<3

    Damn heb 'k die aflevering weer gemist ik kijk nooit als er wat leuks op tv is!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.