• Gister heb ik mijn verjaardag nog eens gevierd, maar dan met vrienden van Quizlet.
    Annick, Krull, Jalissa, Kirsten, Sander, Sebas, Sevda, Christa, Samantha, Lieke en Hung waren erbij. Nynke en Nikki konden helaas niet komen.:c

    Ik heb zulke leuke dingen gekregen, puzzeltjes van Krull, Jellybeans, een wijnbal en leuke lantaarntjes van Christa, een armbanden en Barry's hoofd van kraaltjes van Sevda, een gesigneerde cd van Omnia, cupcakes en sushi van Kirsten en een friggin' HTC WILDFIRE S van de hele groep. Ik geloofde het gewoon niet, ik dacht dat het een nep kindertelefoontje was. Jalissa wist dat ik deze telefoon enorm graag wilde.:'D
    Ik moet eerlijk zeggen, heb een beetje zitten huilen daar. Het is immers ook niet echt standaard dat je een mobiel krijgt van je vrienden. Even bedenken dat je dan op de basisschool werd gepest en dat je dan op internet zulke vrienden tegenkomt. God, ik ben jullie allemaal enorm dankbaar!:9~


    everything, in time

    awww sweet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wow, dat is amazing. Nog gefeliciteerd!

    Soave schreef:
    Wow, dat is amazing. Nog gefeliciteerd!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dankjewel!:3:X


    everything, in time

    O dat is zo leuk en lief van ze. Zo zie je maar internet is niet slecht.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Soave schreef:
    Wow, dat is amazing. Nog gefeliciteerd!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Awh, vet lief! Je hebt het echt getroffen met zulke lieve vrienden. Nog gefeliciteerd!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    McQueen schreef:
    Awh, vet lief! Je hebt het echt getroffen met zulke lieve vrienden. Nog gefeliciteerd!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    McQueen schreef:
    Awh, vet lief! Je hebt het echt getroffen met zulke lieve vrienden. Nog gefeliciteerd!


    Ik weet het, I'm one lucky bastard! En bedankt.(:


    everything, in time

    Dat krijg ik nog niet eens van mijn eigen vrienden ._.


    SLOAN.

    Ahwwww ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Peeta schreef:
    Dat krijg ik nog niet eens van mijn eigen vrienden ._.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    McQueen schreef:
    Awh, vet lief! Je hebt het echt getroffen met zulke lieve vrienden. Nog gefeliciteerd!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Soave schreef:
    Wow, dat is amazing. Nog gefeliciteerd!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Die reactie had ik dus echt niet verwacht. Ik dacht dat je helemaal hyper zou gaan doen. Maar dit is misschien nog wel beter <3