• Het werkt bij mij simpelweg niet als ik een verhaal maak dat bij de 1e pagina (waar je wat over het verhaal kan lezen enz.) ik alleen een linkje kan plaatsen naar het verhaal, maar niet het plaatje zichtbaar kan maken. Ik erger mij er kapot aan, want anderen lukt het wel. Help?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De link van het plaatje tussen [ img] en [/img] zetten.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:35 ]


    I am an idiot, I move.

    Heb je al gekeken bij het plaatjes invoegen topic? Ik weet niet waar het staat, maar daar staat het stap voor stap uitgelegd ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het al geprobeerd, en bij gekeken, maar het werkt niet. En bij de help-pagina lukt het ook niet, dus ik dacht: laat ik het zo doen.
    Maar nee, niet gelukt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is nu wel gelukt, alleen er verschijnt alleen een soort wit plaatje met een driehoekje en wat andere voorwerpen. Dat heb ik wel vaker met deze site als ik dat probeer, ook met foto's uploaden. Kunnen anderen de foto dan wel zien? Want ik niet dus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kun je misschien het even laten zien, want dat is wat handiger?
    Ik heb nl op je profiel gekeken en ik zie niks qua verhalen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb deze nog niet geactiveerd, een momentje!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geactiveerd!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mag ik even de 'link' zien die je gebruikt? Want het kan zijn dat je de verkeerde gebruikt, of dat er gewoon iets niet klopt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de links van tinypic, zoals op dat forum staat beschreven hoe het werkt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bond schreef:
    Mag ik even de 'link' zien die je gebruikt? Want het kan zijn dat je de verkeerde gebruikt, of dat er gewoon iets niet klopt ;]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je had er twee keer de code staan, dan werkt het niet. Ik heb 1 code weggehaald, en nu doet hij het gewoon.


    I am an idiot, I move.

    Kijk, zo doet ie het wel, maar anders niet. Heel raar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoe bedoel je de 1 code? Moet ik de IMG van Quizlet of tinypic weghalen?

    Oh wacht, he ja! Bedankt, wat heb je precies gedaan? :3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:07 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    Ik heb de links van tinypic, zoals op dat forum staat beschreven hoe het werkt.



    Als je deze quote, de link+code kopieert en er weer neer plakt, werkt 'ie dan wel?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Layton schreef:
    Ik heb de links van tinypic, zoals op dat forum staat beschreven hoe het werkt.



    En toen deed ie het wel ;]
    Haha ik zie nu wat je verkeerd doet. Je hoeft geen [ img] [/img] meer te gebruiken ;]


    Deep inside, I've never felt alive