• Hiergaathetover:
    Er is een meisje (Yael). Ze is half hawiaans, maar niemand gelooft haar omdat ze geen kleurtje heeft en hun taal ook niet kan spreken. Toen ze net geboren is zijn haar ouders verhuist naar Duitsland. Waar haar moeder officieel vandaan komt. Ze gaat naar school en heeft 2 broers en een zusje. Als Yael 13 is gaan haar ouders scheiden en ze moet met haar moeder mee. Weer verhuizen. Dit keer naar Loitsche. Ze haat het daar. (En nee ze zit niet bij Tom en Bill in de klas) Maar het is wel een TH serie
    Deze rollen heb ik nodig:
    Zusje van Yael (liefst jonger dan 12)-
    Paar meiden uit Yaels nieuwe klas:
    Bitch- June DeadPrincess
    Meeloper-
    Tweeling- Anouk xNoukie April TOMSDICK
    Aardig, maar verlegen meisje-Ellen xLovesBill
    Nerdje-
    Verwaande meid- Kyara Kyara1Love
    Yaels buurmeisjes:
    -Say sayxkiss
    -Dana x Darklightx
    Yaels chatvriendin-Lulu JUSTxCRY

    Andere rollen zijn welkom. Stuur dan ff een pb.

    Deze info heb ik nodig:
    Foto
    Naam
    Leeftijd (het speelt onder de 16 af)
    Likes
    Dislikes
    Tekstje

    Veel succes


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    KOEK KOEK! ANDERS STOP IK ERMEE HOOR!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik wil chatvriendin! ^^

    Foto: KRIJG JE!

    Naam: Say

    Leeftijd (het speelt onder de 16 af): 15

    Likes: Onweer, muziek, skaten, gitaar spelen, mijn vrienden, mensen die hun eigen stijl hebben, lollys

    Dislikes: School, meelopers, naaktslakken, mensen die elkaar niet accepteren, muggen, hoofdpijn, zuurkool

    Tekstje:

    Hai!
    Ik ben Say, 15 jaartjes oud. Ik ben wie ik ben, en dat is vrij apart. Maar je leert er maar mee leven, want ik ga niet veranderen omdat jij dat wil! :] Ik speel als sinds mn tiende gitaar, en schrijf mijn eigen liedjes. Verder ben ik vaak met mijn skateboard op de skatebaan te vinden, en niet te vergeten met mp3-speler! Ik haat het als mensen me niet accepteren en daarom heb ik ook respect voor mensen die zichzelf durfen te zijn! Ik ben super nieuwsgierig, eigenwijs, koppig en brutaal als je me niet aanstaat, maar verder wel lief hoor! ;]
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Sorry die is al bezet :$


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik wil wel aardig maar verlegen meisje zijn. Info komt zo. 'effe opnieuw schrijven anders klopt het nie.xD'

    Foto: http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/zui3.jpg

    Naam: Ellen

    Leeftijd (het speelt onder de 16 af): 15

    Likes: Chocoladee ^^

    Dislikes: Huppels, Uién, mensen die vooroordelen hebben.

    Tekstje: Halloo mensen! Ik heet Ellen en ik ben 15 Bijna 16 jaar! Ik heb niet heel veel vrienden en dat komt vooral door het feit dat ik nogal moeilijk ben met contacten leggen. Ik durf niet altijd meteen naar mensen toe te gaan, dus staar ik ze altijd een week aan voordat ik het lef heb om erheen te gaan. Bijna niemand op school kent mij, en als je ze vraagt wat ze van mij vinden. Zullen ze zeggen ''Dat is die freak.'' Ik hou van Tokio Hotel en Hello Kitty is gewoon supersnoezig. In de klas durf ik ook al weinig te zeggen. Ik heb een paar échte vriendinnen maar die zitten op andere scholen, in de pauze's luister ik vaak naar mijn mp3. Het nummer On The Edge van Tokio Hotel vind ik zó mooi. Oh, maar ik moet gaan. Doegg!<33

    Foto; uuhm http://nl.gosupermodel.com/showlargeimage.jsp?imageid=9209730&accountid=353904

    Naam
    Lulu
    Leeftijd (het speelt onder de 16 af)
    15
    Likes
    Mag Tokio Hotel?
    Dislikes
    Sletten, Verwaande mensen enal
    Tekstje
    Hellueew.
    Ik ben Lulu =3
    K'ben 15 jaar en ben de Chatvriendin van Yael. Ze betekent echt veel voor me!
    Wat ik helemaal neit mag? SLETTEN! en barbiepopjes enal.
    Ik kom voor mijn vrienden op en er is niet met mij te spotten, waag het en je gaat eraan (A)
    BuBaáii

    Euhm..
    Ik ben telaat maar weet je nog iemand waarbij mijn tekstje een beetje past?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Euhm..
    Ik ben telaat maar weet je nog iemand waarbij mijn tekstje een beetje past?

    Yaels buurmeisje?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Is de rol van Bitch al bezet? xD
    kheb eens zin om die te spelen... ^^
    x


    What you see, is what you get.

    Is de rol van Bitch al bezet? xD
    kheb eens zin om die te spelen... ^^
    x


    Ik stuur je morgen de info door!
    Mu ouders beginnen heel vies te komen dat ik véél te véél op de pc zit. DUS MORGEN HEB JE DE INFO 100% ZKER!
    xx
    [Hou de rol van de bitch aub bezet?!]


    What you see, is what you get.

    -ehmm.... ik gaw proberen voor verwaande meisje :)

    Naam: Kyara

    Leeftijd 15 jaar

    Likes: zingen,muziek,lolly's,vriendinnen,jongens,(merk)kleren,geld

    Dislikes: school,weinig geld,boze ouders,geen nieuwe kleren,leven zonder muziek,nerds

    Tekstje
    nouw ik ben Kyara en 15 jaarme hobby's zijn Zingen en veel winkelen met my friends>3
    Ik ben erg gek van jongens(boycrazy>3)
    en van me lekkere lolly's Vooral Kersensmaak(domme info maar boeie)
    mii grootse angst is een leven zonder muziek daarom gaan er overal waar ik heen ga altijd 2 ipods mee(altijd opgeladen)
    me Bvrienden betekenen alles voor me en kan ook niet zonder hun leven


    dat was het wel een beetie denk ik
    *-moet het foto van jezelf zijn doe k liever niet namelijk
    xXXx.Kyara


    <3

    Meisje uit Yeal haar klas.

    Foto: http://i228.photobucket.com/albums/ee54/smn-01/Brookelle%20Bones/869849.jpg

    Naam: April.

    Leeftijd (het speelt onder de 16 af):15

    Likes: uitgaan, dansen en konijntjes.

    Dislikes: Huppels, players en nerds.

    Tekstje: Hoi ik ben April. Een meisje van 15jaar ik word nog 16dit jaar. Ik ben dol op dansen en ik hou van konijntjes daarom dat mijn bijnaam pretty Bunny is x'D.
    Ik heb een hekel aan Players, Huppels en Nerds. Die nerds is omdat ik zelf slechte punten heb niet dat het me wat kan schelen ik leer nauw eenmaal niet kgraag ik ga liever uit met men vrienden das toch normaal ?
    Doei.<3


    *He's the one.

    Foto;http://www.cine-files.com/cinemaniacs/photos/2005/02/lila1.jpg

    Naam; Anouk

    Leeftijd (het speelt onder de 16 af); 15

    Likes; Lollys, ijsjes, zonnebrillen, dansen

    Dislikes; Drop, mensen die denken dat ze alles zijn, mensen die nauwelijks praten

    Tekstje;

    Haaa Babes! [en Boys tuurlijk =)]

    Ik ben Anouk. Ik ben best tevreden met mijn naam (AA) Ik ben verslaafd aan ijsjes en lollys. Ze zijn gewoon.. GODDELIJK. Ik ben 15 jaartjes. Echt een hele Sh¡t leeftijd. Want je moeder wordt hysterisch, gaat zeuren. Je mag nét niet uit en misschien al je vriendinnen wel (Wat bij mij wel het geval is) Verder vind ik shoppen heel stoer en leuk! ik voel me heeeel erg vrij in de CITY! Lekker enorrume tassen aan mijn arm bungelen [á'] Niet om te sjouwen maar gewoon. Het idee dat ik heel veel leuke nieuwe kleren heb gekocht.

    Nouja, ik heb afgesproken met mijn vriendinnen

    Ciao! Xx Anouk



    Een meisje uit haar nieuwe klas (Wel die aardigste)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Foto;
    http://www.stickam.com/viewMedia.do?mId=178692094
    Naam; June
    Leeftijd; (het speelt onder de 16 af)
    15 jaar
    Likes; Her chihuahua Diamond, mensen afkafferen, bitchy doen, grote zonnebrillen, make-up, mu pet
    Dislikes; Emokinderz, spinnen,
    Tekstje;

    Haaii, effe voor de duidelijkheid. IK ben June & ik ben 15 jaaruh oud[Bijna 16 jah].
    Niemand, maar dan ook NIEMAND commandeert me. Ik hou ervan bitchy te doen en de populairste meid van school te zijn. Shoppen is mijn leven en vooral het kopen van schoenen^^. Ik ben dol op dansen en ben er dan natuurlijk ook de beste in! Mensen spreken me nooit zelf aan, dat doe ik namelijk, behalve mijn vrienden off course. You are a loser, I'm the best. DON'T forget that! Maar nu moet ik gaan, me schoenen tellen weetje wel.<3.


    What you see, is what you get.