• 'Ik geef het niet graag toe', aldus Tom Kaulitz. 'Maar ik denk dat ik mijn wilde haren kwijt ben.' De 19-jarige Tokio Hotel-gitarist bedoelt dat hij het beu is om elke avond met een ander meisje in bed te belanden.
    'Niet dat ik seks opeens saai vind. Maar tegenwoordig kijk ik 's avonds liever gezellig naar een dvd'tje.
    En het liefst van al zou ik dat met een vast lief willen doen.'
    Nog TH-nieuws: Fans die maar niet genoeg kunnen krijgen van Bill Kaulitz kunnen voortaan terecht in het berlijnse Madam Tussauds. Inderdaad, sinds kort bestaat er een wassenbeeld van Bill. Ganz Toll!


    van het beeld wist ik allang. JEEEJ TOM IS GEEN PLAYER MEER!!
    Op naar Tom dan (K)


    death to the one at the end of the serenade.

    IK WIL NAAR DAT BERLIJNSE MADAN TUSSAUDS!! En wat betrefd Tom...Ik vind hem toch leuk,of hij nu player is of niet xD

    Tom is nooit een player geweest Oo als ge goe na denkt.

    Tom is nooit een player geweest Oo als ge goe na denkt.

    Hij had wel zo'n reputatie hoor ^^
    Dus nu is dat wat opgedoekt xP


    death to the one at the end of the serenade.

    Had ik al gelezen.Maar volgens mij heeft hij wel One Night Stands gehad maar niet zoveel als hij beweert+ dan ben je toch geen player als je One Night Stands hebt ?


    The soul needs autumn.

    (...)
    Hij had wel zo'n reputatie hoor ^^
    Dus nu is dat wat opgedoekt xP

    Hij heeft misschien wel een reputatie als macho of player en vn da gedoe.Maar als ge na denkt,tom is iemand die ni snel zijn gevoelens laat zien,daarom dat die zich zo voor doet,maar ik ben er bijna zeker van wanneer er geen camera's in de buurt zijn of paparazi da het een kei lieve jongen is diejje wel snel zijn gevoelens laat zien en wel om de meisjes geeft en ni alleen voor ne nacht.

    (...)
    Hij heeft misschien wel een reputatie als macho of player en vn da gedoe.Maar als ge na denkt,tom is iemand die ni snel zijn gevoelens laat zien,daarom dat die zich zo voor doet,maar ik ben er bijna zeker van wanneer er geen camera's in de buurt zijn of paparazi da het een kei lieve jongen is diejje wel snel zijn gevoelens laat zien en wel om de meisjes geeft en ni alleen voor ne nacht.

    Msss moest het wel van de manager, die dingen komen ook voor.
    Want er is een soort intervieuw waar Tome cht gemeen over meisjes sprak.
    Onder die mega grote kledij zit zeker en vast een hart van goed :D


    death to the one at the end of the serenade.

    Idd Tom is nooit een player geweest, maar ik ben blij dat hij ook eindelijk is eerlijk naar zich zelf durft toe te geven dat hij helemaal niet zo houdt van al dat macho gedoe.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Msss moest het wel van de manager, die dingen komen ook voor.
    Want er is een soort intervieuw waar Tome cht gemeen over meisjes sprak.

    Oja? Wa zei die dan over de meiden?

    Had ik al gelezen.Maar volgens mij heeft hij wel One Night Stands gehad maar niet zoveel als hij beweert+ dan ben je toch geen player als je One Night Stands hebt ?


    Wel als je je liefje bedriegt ofzo.
    Zijn ex had toch eens gezegt dat ze met Tom had terwijl hij nog 4 andere vriendinnen had


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Oja? Wa zei die dan over de meiden?


    Iets van.... 'ik ben een jager en ik jaag op meisjes, ze mogen niet naief zijn ik hou van een harde jacht...'


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Wel als je je liefje bedriegt ofzo.
    Zijn ex had toch eens gezegt dat ze met Tom had terwijl hij nog 4 andere vriendinnen had

    BULLSHIT
    das ist gelögen

    (...)

    Iets van.... 'ik ben een jager en ik jaag op meisjes, ze mogen niet naief zijn ik hou van een harde jacht...'

    :O OMG >.<

    (...)
    BULLSHIT
    das ist gelögen


    gelögen? Sprechen Sie Deutsch?

    Geef zowat de meeste mensen gelijk.
    Tom is nooit een player geweest, het is gewoon een imago dat hij (misschien moest) aannemen of gewoon heeft aangenomen voor de pers.
    Het was allemaal fake.
    'k ben blij dat hij dit nu wel vertelt maarjah...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Iets van.... 'ik ben een jager en ik jaag op meisjes, ze mogen niet naief zijn ik hou van een harde jacht...'
    Enkele woorden zijn inderdaad van Tom.. de rest van de woorden zijn er tussen gepropt en de zin is lekker door elkaar gehusseld. Dit klinkt veel negatiever als dat hij gezegd heeft.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.