• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Toen hij me optilde, sloeg ik gelijk mijn benen om hem heen. Maar omdat ik een jurkje aanheb, kruipt dat langzaam maar zeker naar boven. Het kan me eigenlijk helemaal niets schelen. Ik ben bij Fáilte en hij is het belangrijkste. Ik woelde met mijn vingers door zijn haren en begon zwaarder te ademen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Ik begin te glimlachen als ik hoor wat hij zegt. 'Dankje,' zeg ik en ik voel hoe me wangen rood worden, wat raar is omdat ik bijna nooit rood wordt. 'Jou ogen zijn ook prachtig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Je hoeft echt niet rood te worden,' zeg ik snel als ze een wat rooie tint krijgt. 'En dankje, maar nog niks vergelegen met die van jou.' fluister ik iets later.

    [ Ik ga nu maar slapen, welterusten xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    Haar hand dat door mijn haar woelde, voelde zo goed aan. Ik snoof haar geur op dat heerlijk rook. Ik hield haar stevig vast zodat ze niet zou vallen. Ik hoorde haar hart kloppen wat me een soort van opwond, maar ergens voelde ik mer ook veilig door.


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik kijk hem even aan, 'kom op, zo bijzonder zijn mijn ogen ook weer niet,' zeg ik zacht.

    [Aaww :'(]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste
    Voorzichtig maar snel deed ik mijn jack uit, omdat ik dacht dat ik daardoor misschien zou afkoelen, maar het hielp niet en kwam tot de conclusie dat Fáilte meneertje mij gewoon zwaar opwondde. Toen ik zijn aanraking weer voelde, kon ik het niet binnenhouden een zachte kreun te laten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Ik ademde nog zwaarder toen Celeste een zachte kreun liet. Tot mijn grote ergernis ontdekte ik dat er een kleine zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd ontstonden, maar ik was ze snel weer vergeten toen ik mijn aandacht weer op Celeste vestigde. Ze was zo mooi. Ik kust van haar lippen een weg naar haar nek.

    [Le me gaat ook slapen. D: Anders ben ik morgen dood. :p]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 0:11 ]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Hij kuste van mijn lippen een weg naar mijn nek en ik voelde vlinders in mijn maag. "Fáilte..." fluisterde ik hijgend, maar ik boog me naar zijn nek toe en gaf daar ook kusjes. Ik moest zijn huid gewoon aanraken met mijn lippen. Hij was gewoon diegene die ik zo nodig had.

    (Nooo. Hoelaat is joe weer online? D: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivar

    Ik bestudeer haar ogen nog even, 'Nou, ik zou er nog wel een paar uur in kunnen staren.' antwoord ik. 'Vooral door die goude puntjes.' mompel. Ik nog zachter er achteraan.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik begin weer te glimlachen. 'Je bent echt zo'n schatje,' fluister ik in zijn oor wanneer ik hem weer begin te kussen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Daarom ben ik toch hier samen met jou?' fluister ik terug nog net voor Aimee me weer een kus geeft, eentje die ik maar al te graag beantwoord.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik glimlach als hij de kus gelijk beantwoordt en sla mijn armen weer om zijn nek om mezelf dichter tegen hem aan te trekken. Onze tongen strelen elkaar en beginnen een vurig liefdesspel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ook Celeste begon nu mijn nek te kussen. Een zalige rilling ging door me heen. Ik drukte haar stevig tegen me aan en legde mijn hoofd in haar nek. "All I want is you," fluisterde ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Ik kreeg een warme tinteling in mijn buik en ik keek hem even in zijn ogen aan. Mijn blik was zacht en mijn stem ook. "You are mine now," fluisterde ik. Ik maakte voor de grap een zuigzoen in zijn nek en ik grinnikte. "We hebben op elkaar een handtekening gegeven, jij bent de liefste," Ik begon hem overal kusjes te geven.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 12:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivar

    Ik voel hoe ze dichter tegen me aankomt en er een vurig liefdesspel begint met onze tongen. Vol genot hou ik haar goed vast op haar rug en voerbhet tempo iets op, ik leun iets naar achter zodat we samen op het gras vallen en zij op mij licht.


    I only miss you when I'm breathing