• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    Aimee
    Hij houdt me stevig vast en begint vurig te zoenen. Dan leunt hij naar achteren zodat we op het gras vallen en ik bovenop hem lig. Ik grijns even en beginnen hem dan weer te zoenen terwijl ik met mijn handen onder zijn shirt ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voel me helemaal gelukkig als we daar zo met zijn tweeën liggen te zoenen, en nog meer als Aimee haar warme hand onder mijn t-shirt gaat.
    Ik streel weer rustig met mijn handen over haar schouders tijdens het zoenen en verken haar rug een beetje met mijn handen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Een warm gevoel gaat door me heen als hij met zijn handen mijn schouders streelt en mijn rug verkent. Mijn handen glijden over zijn gespierde buik en borstkas. Ik geef hem nog een kusje op zijn mond en geef hem dan kusjes in zijn hals.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voel een lichte aangename tinteling op de plekken die Aimee aanraakt op mijn buik en op mijn hals waar ze een paar kusjes op geeft. Ik buig me iets voorover en streel zachtjes vanaf haar rug naar haar haren waar ik voorzichtig en met liefde door heen streel.

    [ Stomme tostie -_-]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Hij gaat met zijn hand vanaf mij rug naar mijn haar waar hij voorzichtig door heen streelt. Ik maak een baan van kusjes naar zijn oor en bijt zachtjes in zijn oorlel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik lach even als ze in mijn oorlel bijt, 'Aah, dat kietelt.' fluister ik zachtjes met een grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik begin te lachen als hij zegt dat het kietelt. 'Oh, dus je kan niet tegen kietelen,' grijns ik. Dan ga ik overeind zitten en begin hem overal te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik begin steeds wat harder te lachen als ze me overla begint te kietelen, 'Alsjeblieft, genade genade!?' smeek ik dan tussen het lachen door.


    I only miss you when I'm breathing

    [Samenvatting?]


    El Diablo.

    [Fáilite en Celeste en Ivar en Aimee zitten allebei met elkaar te zoenen.]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Wat geef je me er voor?' Vraag ik uitdagend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Uniformen zijn altijd, vreselijk, behalve als je cheerleaderpakjes meetellt, die zijn wel mooi, en ik kan het weten" zei ik grijnzend, en ging weer in het gras liggen.


    El Diablo.

    Ivar

    Ik lach nog even, ''Alles, alles!' smeek ik opnieuw.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'En wat versta je onder "alles"'? Vraag ik op een flirterige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Nou wat jij maar van me wilt,' antwoord ik snel tussen het lachen door.


    I only miss you when I'm breathing