• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    Madison
    Na het eten ging ik gelijk naar boven. Zendé zag ik met Christina begeleidster rond kijken terwijl ik naar boven liep. Ik deed snel mijn kast open en haalde mijn iPhone uit mijn jasje. Ik begon te typen naar Joshua. Wat gebeurt er nu met ons? Smsde ik met twijfels. Ik keek even of er internet was maar er was een slotje. Ik vloekte onhoorbaar en voelde hem weer trillen. Ik opende het bericht en voelde tranen in mijn ogen prikken. Dat moet je toch begrijpen. Het is uit ik wil geen contact meer met je. Je bent een vaag gevaarlijk kind. Ik wil je niet meer zien. Las ik in mijn hoofd voor. Ik kneep in mijn deken en maakte een Hgnhhng geluidje. Ik voelde mezelf ineen zakken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Thanks ! dusss...ik sta wel gewoon op en loop naar de tuin. ]

    Brooklyn 'Brook' Camille Jackson ~ Water

    Rustig open ik mijn ogen. Ik kijk om me heen en zie mijn oude vertrouwde kamer staan. Ik rek me uit en sta op, vervolgens pak ik mijn spullen en loop ik naar mijn badkamer die bij mijn kamer staat. Ik douche even snel en zet een dun laagje make-up op en pak mijn telefoon. Ik loop dan naar beneden. Eenmaal buiten mijn kamer kijk ik vreemd op. What the fuck, dit is mijn huis niet?! Verward loop ik door naar buiten, waar de hel ben ik toch beland. Ik kom uit bij een tuin waar ik meerdere mensen rond mijn leeftijd zie.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [De leerlingen kunnen niet naar de keuken ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    'Wil je je buik aan iedereen hier laten zien ofzo?' grijns ik naar Aimee.


    I only miss you when I'm breathing

    [ Ohh, oke waiitt ik verander wel even. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:54 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Madison
    Ik voelde me verschrikkelijk. Ik stond op en denderde naar beneden. Ik liep stug door terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen gleden. Ik liep iets verder de tuin in en gooiden mijn met mini diamanten belegde iPhone in de lucht. Ik hief mijn hand woedend in de lucht en doorboorde mijn IPhone met water en ijs. Ik liep weg van de net niet vermoorde iPhone en liet me nog half snikkend op de grond vallen. Gelukkig waren er niet veel mensen waar ik was anders zagen ze misshien mijn tranen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Wil je je buik aan iedereen hier laten zien ofzo?' grijnst Ivar. Ik kijk hem even verward aan en begin me echt dom te voelen, 'Iv, ik snap echt helemaal niks van wat je zegt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ beter?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    Ik glimlach, 'Ik volg mezelf soms ook niet helemaal als ik eenmaal verliefd ben.' antwoord ik dromerig.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ivar glimlacht, 'Ik volg mezelf soms ook niet helemaal als ik eenmaal verliefd ben,' zegt hij dromerig. Ik lach even en geef een klopje op zijn wang, 'ach Ivje, niet te snel verliefd worden hoor,' fluister ik in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik zie een nieuwe meisje (Brooklyn) de tuin in lopen. En aangezien Ryan er toch niet is, loop ik naar haar toe. "Hey, ik ben Alyson" lach ik.


    El Diablo.

    Ivar

    Ik word een beetje wakker en kijk naar Aimee, 'Dan moet jij misschien niet zo leuk zijn.' fluister ik naar haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Brooklyn 'Brook' Camille Jackson ~ Water

    Verward kijk ik om me heen. Een meisje komt mijn kant opgelopen, hopelijk kan ze me meer uitleggen. "Hey, ik ben Alyson" 'Hoi, ik ben Brooklyn.' zeg ik dan glimlachend. 'Uhm, ik ben kinda nieuw hier en ik weet bij god niet waar ik ben beland. Please help me.' zeg ik met een overdreven dramatische stem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Lucht

    'Nou, bedankt voor de rondleiding, mevrouw,' zeg ik tegen haar omdat ik ook geen zin meer heb. Ik besluit om even een frisse neus te halen en loop de achterdeur uit, naar de tuin.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~