• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    Aimee
    'Dan moet jij misschien niet zo leuk zijn,' fluistert Ivar terug. Ik glimlach naar hem, 'ach, ik weet wel dat ik superleuk ben,' zeg ik nonchalant en geef hem een kusje op zijn neus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ze bijt nog eens op mijn onderlip waarna ze me zwoel verder kust. Haar been gaat langzaam langs mijn been en haar hand zitten nog steeds onder mijn shirt. En dan nog steeds doet ze haar mond niet open. Ik voel dat ik gek word, en ik kus haar heviger. Mijn andere hang gaat langs haar slapen naar haar haar.


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik word weer voor de zoveelste keer vervuld met een warm gevoel, ik glimlach en geef een klein kusje op haar voorhoofd terug.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Ik grinnik als ze dramatisch gaat doen, en leg het daarna uit. "Dit is dus een soort school, waar we met onze 'gave' leren omngaan, en we krijgen uniforms morgen, en hier is het rooster, ik ken hem toch al uit mijn hoofd" lach ik.


    El Diablo.

    Brooklyn 'Brook' Camille Jackson ~ Water

    Ik kijk haar dankbaar aan. En zucht. 'Dus iedereen hier heeft een gave?' Ze knikt. 'Eindelijk ik hoef niet meer te zwijgen !' roep ik uit. 'Maar wat is jou gave dan? '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aimee
    Ivar glimlach en geeft mij een kusje op mijn voorhoofd. 'Je bent schattig, Ivje,' zeg ik en dan buig ik me naar voren en druk mijn lippen op die van hem.

    [ik vind Ivje echt schattig klinken :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iemand naar Madison of Jason of Fay toe? me Bored :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zendé is ook nog vrij. :P]

    Zendé ~ Lucht

    Eigenlijk heb ik zin om iets in de vrijetijdsruimte te gaan doen, maar daar is niemand en iedereen is hier. Dus plof ik neer in het gras, in de schaduw van een boom.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Christina is nu wat dood aan het wezen. :p]


    Take me to wonderland

    Alyson

    "Ik kan vuurbesturen, kijk maar" zei ik, en wees naar de lucht. Ik maakte een draak die de hele tuin rondzweefde, en daarna in rook opging. "En wat is jouw gave?".


    El Diablo.

    Brooklyn 'Brook' Camille Jackson ~ Water

    'Water.' zei ik simpel. Ik haalde een beetje water uit het gras onder ons wat snel dood ging. De waterdruppels liet ik zweven in de lucht, ik bevroor ze en stuurde ze met veel vaart tegen de boom. Uitkomst; een hart van ijs.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (@Smugness, sorry maar ik had even een telefoontje, ghihi (AA) Celeste gaat Fáilte weer stalken. :3)

    Celeste
    Ik stop opeens met hem zoenen en ga recht staan, en kijk hem nieuwsgierig aan. "Hoe komt het dat jij nog niet gek wordt?" Vraag ik met een grijns op mijn gezicht, maar een verwarde blik in mijn ogen. Mijn handen liggen nog steeds onder zijn shirt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alouette

    In mijn bikinitopje en shortje ging ik opzoek naar Jason. "Jasonnn ?!" liep ik luid waarna ik probeerde een vlak te maken. Nouja mislukkig.

    [Ik vind het goed xd]

    Ivar

    Als ze me op mijn lippen kust begin ik terug te kussen, steeds heftiger en heftiger.


    [ Oeh, ik ben echt goed in listen bedenken. Merkte ik net weer toen internet was uitgevallen en ik naar boven moest ]


    I only miss you when I'm breathing

    Ryan
    Verveeld pak ik het rooster en kijk om me heen, iedereen was al pleite en ik zat hier nog. Waar is Alyson? Is mijn eerste gedachte en ik loop sloffend naar buiten. Als ik haar zie, merk ik dat ze niet alleen is, maar ik loop vanachter naar haar toe en gebruik mijn kracht van de aarde om het stuk grond waar ze op staat een stukje omhoog te doen - zo dat ze niet kan vallen. Ik grinnik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.