• heb jij vandaag ook last van de stakingen of juist niet? laat het hier achter.

    Ik heb geen last van de stakingen want door de stakingen van de bus kan ik niet naar school.YES!!!


    PS ik woon in NL maar woon aan de grens en ga in BE naar school!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ugh, ik moest naar school om er dan achter te komen dat ik vijf van de zeven uren studie had =.=' en wij mogen niet naar huis.


    Change, the only good thing in this world.

    HoranNiall schreef:
    Spreek jij dan Vlaams of Nederlands? :'D

    Vlaams bestaat niet --'


    comfort in c h a o s

    Ik (: een hele dag in mijn pyjama gezeten, gewoon niets gedaan. Zo zou elke dag moeten zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het was veel te druk in onze bus vandaag omdat er heel veel Belgen vrij waren. Best frustrerend als je allemaal vrienden tegenkomt die naar de stad gaan terwijl je zelf naar school moet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Austen schreef:
    (...)
    Vlaams bestaat niet --'

    Ik bén Vlaams, Vlaams is de taal in Vlaanderen. Belgisch bestaat niet als het op onze spreektaal aankomt.
    En als je het zo dom vind overkomen reageer dan vriendelijk! Vriendelijkheid is nog altijd gratis.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Ik bén Vlaams, Vlaams is de taal in Vlaanderen. Belgisch bestaat niet als het op onze spreektaal aankomt.
    En als je het zo dom vind overkomen reageer dan vriendelijk! Vriendelijkheid is nog altijd gratis.

    Je bent Vlaams en spreekt Nederlands. Zo noemt onze taal. Vlaams is een dialect.
    Dat was trouwens nog vriendelijk. >.<


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Je bent Vlaams en spreekt Nederlands. Zo noemt onze taal. Vlaams is een dialect.
    Dat was trouwens nog vriendelijk. >.<

    Dan spreek ik nog steeds Vlaams en geen Nederlands.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn bus rijdt niet (denk ik toch haha) dus ik zit lekker thuis :'D


    "Stay with me." "Always"