• heyy iedereen
    op school moet ik een songtekst zo maken dat hij past bij mijn eigen leven. ik zal even wat vertellen over de opdracht:
    de nieuwe tekst moet gaan over: 'Hoe je bent geworden wie je bent' in een subcultuur waar je bij hoort.

    ik moet dus een nieuwe titel maken en gebruik maken van een paar woorden van een lijstje.

    Nou de vraaag:
    weet iemand misschien een mooi nederlands liedje wat ik kan gebruiken. ik heb zelf al wel een beetje gezocht maar ik kan alleen engels liedjes vinden.
    hopelijk kan iemand me helpen.

    Xx


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Mooi Nederlands liedje, nee daar kan ik je niet mee helpen.


    Ex astris, sciencia

    "Geef mij nu je angst" of zoiets? Die is toch van Guus Meeuwis/André Hazes. Die is in ieder geval wel mooi (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik luister alleen Engelse muziek omdat ik de helft van de tijd de Nederlandse niet versta dus nee, sorry, ik kan je niet helpen.


    Change, the only good thing in this world.

    Pak maar mijn hand van Nick en Simon.
    Afscheid nemen bestaat niet van Marco Borsato.
    Afscheid van Mitte M.
    De enige liedjes die ik echt ken die Nederlandstalig zijn en wel ontroerend.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vaarwel verleden vind ik persoonlijk een mooi liedje. Het is, denk ik van Nick en Simon.

    Edit: Het is inderdaad van N&S. Link.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:06 ]


    comfort in c h a o s

    Spaanse duif van Nick & Simon, die met 'het mooiste meisje van de klas."
    Haha okay sorry (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind