• Ok, best raar dat ik het hier vraag. Het mag ook best verwijdert worden als het ongepast is.

    Ik wil dus "volwassen speelgoed" op internet kopen. Maar mijn ouders mogen het niet weten.
    Heeft iemand hier ervaring?

    Btw, ik ben 18.



    Net besteld.
    Ik laat vast nog wel ff weten of het ook echt blanco verzonden is.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:13 ]


    ¦

    Laat het bezorgen bij een afhaalpunt, dan kan je het daar ophalen. Vaak zijn dat plaatsen waar je ook pakketjes kunt afgeven. (Bij ons een drogist en de supermarkt de Vomar) dat kan je volgens mij ook aangeven.
    Meestal krijg je het trouwens in een blanko doos, zonder afzender erop.


    Your make-up is terrible

    Ga ze desnoods in de winkel kopen, dan worden ze niet aan huis geleverd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kan ik het dan zomaar ergens laten bezorgen? Zonder dat ze dat weten (waar je het laat bezorgen) ?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:45 ]


    ¦

    Assassin schreef:
    Laat het bezorgen bij een afhaalpunt, dan kan je het daar ophalen. Vaak zijn dat plaatsen waar je ook pakketjes kunt afgeven. (Bij ons een drogist en de supermarkt de Vomar) dat kan je volgens mij ook aangeven.
    Meestal krijg je het trouwens in een blanko doos, zonder afzender erop.
    Dit ^^


    Life is hard and then we die

    Coffin schreef:
    Kan ik het dan zomaar ergens laten bezorgen? Zonder dat ze dat weten?


    Natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Ok dan zal ik dat wel doen. Dat lijkt me dan het beste.

    Thanx iedereen.


    ¦

    Ja, wat Assassin zegt. Je hebt van die Kiala ophaalpunten, bijvoorbeeld. Daar hebben ze mijn tekentablet naar bezorgd :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Of je gaat naar een sexshop. Eerlijk waar, dat lijkt awkward, maar die mensen werken niet voor niks in een sexshop. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Shogun schreef:
    Ja, wat Assassin zegt. Je hebt van die Kiala ophaalpunten, bijvoorbeeld. Daar hebben ze mijn tekentablet naar bezorgd :].

    Zonder aankondinging van het ophaalpunt?
    En zeg je dan gewoon "is er een pakketje voor me bezorgd?" ofzo?


    ¦

    Coffin schreef:
    (...)
    Zonder aankondinging van het ophaalpunt?
    En zeg je dan gewoon "is er een pakketje voor me bezorgd?" ofzo?


    Als het goed is krijg je een bevestiging, via de mail tegenwoordig volgens mij hoor.
    En dan geef je die aan de mensen daar, zoeken hun het pakketje dat bij je naam en adres hoort en dan moet je met je ID tekenen en krijg je hem gewoon mee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als het goed is krijg je een bevestiging, via de mail tegenwoordig volgens mij hoor.
    En dan geef je die aan de mensen daar, zoeken hun het pakketje dat bij je naam en adres hoort en dan moet je met je ID tekenen en krijg je hem gewoon mee.

    Oh, ok. Dan is het goed.

    Dan heb ik nu geen vragen meer.


    ¦

    Dovahkiin schreef:
    Of je gaat naar een sexshop. Eerlijk waar, dat lijkt awkward, maar die mensen werken niet voor niks in een sexshop. :Y)

    Ja, en dit. Heb je die hele bezorgshit niet en kun je meteen met je product mee naar huis.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb mijn adres ingevuld als fractuur adres, ik laat het bezorgen bij het tankstation (dat was de enige kiala in mijn dorp). Krijg ik dan alsog een rekening of iets anders waaraan mijn ouders kunnen zien wat ik gekocht heb?


    ¦

    Coffin schreef:
    Ik heb mijn adres ingevuld als fractuur adres, ik laat het bezorgen bij het tankstation (dat was de enige kiala in mijn dorp). Krijg ik dan alsog een rekening of iets anders waaraan mijn ouders kunnen zien wat ik gekocht heb?


    Als je betaald met internetbankieren niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je betaald met internetbankieren niet.

    Nee? Ok.


    ¦