• Zijn er grafisch vormgevers op Quizlet? Die ook stage lopen enzo? Want die heb ik nodig voor een interview.

    Wij, als eerste jaars, moeten een interview houden met diegene die stage lopen als grafisch vormgevers, of die al binnen een GV-branch werken. We moesten vragen bedenken, en moeten dan opzoek naar diegene. En toen dacht ik, misschien is er hier wel iemand. Iemand die mijn vragen wilt beantwoorden in een filmpje? Ik kom niet persoonlijk langs, dat laat mijn ov helaas niet toe. Maar dan los ik het anders op: ik stuur jou de vragen door, en als je wilt mag je ze beantwoorden voor jouw camera, en dan naar mij doormailen.

    Let op: het MOET voor de camera. Het is NIET verplicht. Maar het zal wel heeeeeel lief zijn. PB maar, als het je aanspreekt. Kus.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hai. Ik ben een wannabe grafische vormgever (ik doe de opleiding, jeweet), maar heb nog geen stageplek D:. Ik moet pas volgend jaar op stage. Sorry...


    No growth of the heart is ever a waste

    Jammer, ik doe SAW maar loop wel stage..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @Shogun, meeh, jammer! D:
    @Voiceless, wat is SAW? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Meeeeh. Ik ga dat na de middelbare school doen. WOooo! Zo'n zin in. (':


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    sorry, pedagogisch medewerker in opleiding hier

    Wat houdt het eigenlijk precies in? (aa')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sorry (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    mijn tante is gv?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandering schreef:
    Wat houdt het eigenlijk precies in? (aa')


    Dat ik je een paar vragen stuur en dat jij die voor de camera beantwoordt, en dat filmpje naar mij doorstuurt. Als je niet wilt wordt je naam niet vernoemd etc. Het wordt in vertrouwelijke kringen afgespeeld dus het gaat niet het hele internet over etc.

    @curlybiatch is een beetje raar als ik haar dat vraag, hé? ;p


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zit pas is het 4e grafische... Sorry x) anders had ik je willen helpen


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Ik kan je helaas niet verder helpen, ik wil wel gaan grafisch vormgeven. :)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Winterwerp schreef:
    (...)

    Dat ik je een paar vragen stuur en dat jij die voor de camera beantwoordt, en dat filmpje naar mij doorstuurt. Als je niet wilt wordt je naam niet vernoemd etc. Het wordt in vertrouwelijke kringen afgespeeld dus het gaat niet het hele internet over etc.

    @curlybiatch is een beetje raar als ik haar dat vraag, hé? ;p


    Haha, nee dat snap ik. Ik bedoel wat houdt grafisch vormgeven eigenlijk precies in.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen.

    Het beroep
    Als Grafisch Vormgever ontwerp je drukwerk zoals posters, flyers, advertenties, boekomslagen en magazines. Je ziet je ontwerp ook terug op billboards, verpakkingen en stickers. Je ontwikkelt complete huisstijlen voor bedrijven en kunt je opdrachtgevers daarbij goed adviseren. Soms maak je ook een ontwerp voor een website of presentatie.

    Je bent creatief maar je kunt ook goed overweg met computers. Je kunt ideeën omzetten in beeld en weet hoe je je plannen moet presenteren. Daarnaast heb je ook nog verstand van trends en volg je de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van vormgeven op de voet.

    De opleiding
    Vanaf de start van je studie werk je in projecten aan opdrachten uit de praktijk, Daarnaast leer je in trainingen en cursussen omgaan met de software die je nodig hebt zoals Photoshop, InDesign en Illustrator. Je doet kennis op van kleurenleer, typografie, tekst- en beeldopmaak en fotografie. Ook leer je illustreren en visualiseren.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    (...)

    @curlybiatch is een beetje raar als ik haar dat vraag, hé? ;p


    misschien hahah maar als je nog hulp nodig hebt just let me know, mijn tante heeft haar eigen bedrijf erin? xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn stiefvader is grafisch vormgever x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.