• Ik was aan het zoeken voor een liedje (Borrowed Angels - Kristin Chenoweth) En daardoor kwam ik uit op een Memorial video uit en daar zag ik dit filmpje weer naartoe gelinkt. Dus ik denk klikken kan geen kwaad, was ik het filmpje aan het kijken zit ik later met tranen in mijn ogen van dat filmpje.

    Wat vinden jullie eigenlijk van dit filmpje?

    k zit op school dus kan hem niet zien..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    De helft van dit filmpje slaat gewoon nergens op.
    En leuk voor de mensen die echt niet anders kunnen dan aborteren vanwege omstandigheden. Wrijf het er daar nog maar even in, lekker pijnlijk.
    Dit is alleen de realiteit van mensen die ertegen zijn. Niet voor de mensen die hier echt doorheen gaan.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 11:42 ]


    Your make-up is terrible

    One study showed that in one year, 77 women comitted suicide in one year.
    Nurses are like kids watching a bully beating up other kids and not being able to do anything about it

    Dafuq? xD

    "83% werent married(...) but almost all relationships fail"
    well... Duh. Natuurlijk zijn de meesten niet getrouwd. En way to go with the Christian family values, "älmost all relationships fail"
    dit is als die ene amerikaanse presidentskandidaat die zich afzet tegen homohuwelijk, omdat dat de heiligheid van het huwelijk en de family values aantast... hoe vaak was die ook alweer getrouwd? OWJA! Drie keer, en twee keer gescheiden :Y) Ik vind deze zin even hypocriet.

    Enfin, I call bullshit. Laat mensen zelf beslissen. Moedig mensen niet aan en raad het ze niet af. Geef ze de keus en informeer ze over eventuele negatieve gevolgen die aan beide keuzes hangen. Uiteindelijk is het niet de keus van de regering (of god) of iemand wel of niet mag aborteren, vind ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit filmpje is echt vol bullshit. Natuurlijk voelt een baby vanaf een bepaald moment iets van een abortus. Daarom mag het ook niet als je al inderdaad zo lang zwanger bent en je kind zo ver gevormd is als in de foto's in dit filmpje.
    En dat veel van de relaties geen stand houden vind ik vrij logisch, als je je bedenkt dat er heel veel mensen abortus plegen omdat ze zwanger zijn na seksuele intimidatie/te jong zijn/hun relatie op het punt staat om beëindigd te worden.

    Pure bullshit. (:


    -

    Echt, mijn mening over abortus is wel duidelijk. Ik vind het dom als mensen deze kans niet aangrijpen om een ongewenste zwangerschap af te breken als ze nog zo jong zijn, of verkracht zijn.
    Nou, het spijt me hoor, maar ik hoef niet op 18-jarige leeftijd zo'n jankkind die alleen mijn geld verspilt en shit. En ik zou al helemaal dat kind niet houden als het van een verkrachter is. Stel je voor dat dat kind op die verkrachter lijkt? Lekkere trauma's. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zit niet echt in tranen nu. En zoals hierboven al gezegd, niet alles is helemaal waar. En door gebruik van verkeerde plaatjes krijg je de indruk dat je nog op 5 maanden mag aborteren ofzo. Terwijl je na 10-12 weken niet meer mag aborteren.
    + het is een stereotiep beeld. Bij zowat ieder vrouwenleven die gaat aborteren zitten er nuances in dat het wel verantwoord maakt om te aborteren.

    Ik vind dat het filmpje meisjes bang maakt die er helemaal niets van af weten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zit niet echt in tranen nu. En zoals hierboven al gezegd, niet alles is helemaal waar. En door gebruik van verkeerde plaatjes krijg je de indruk dat je nog op 5 maanden mag aborteren ofzo. Terwijl je na 10-12 weken niet meer mag aborteren.
    + het is een stereotiep beeld. Bij zowat ieder vrouwenleven die gaat aborteren zitten er nuances in dat het wel verantwoord maakt om te aborteren.

    Ik vind dat het filmpje meisjes bang maakt die er helemaal niets van af weten.

    Mag wel, tot 24 weken. Dus dat is wel ongeveer 5 maanden.

    Assassin schreef:
    De helft van dit filmpje slaat gewoon nergens op.
    En leuk voor de mensen die echt niet anders kunnen dan aborteren vanwege omstandigheden. Wrijf het er daar nog maar even in, lekker pijnlijk.
    Dit is alleen de realiteit van mensen die ertegen zijn. Niet voor de mensen die hier echt doorheen gaan.

    ^ Dat en ik vind dit filmpje echt pure bullshit!
    Ga vooral mensen die erdoor heen zijn er nog meer pijn meedoen.
    Slaat echt nergens op

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 12:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Mag wel, tot 24 weken. Dus dat is wel ongeveer 5 maanden.

    Geen idee waar jij je informatie vandaan haalt, maar ik heb mijn eindwerk over tienerzwangerschappen gedaan. In al die wetenschappelijke boeken stond 12 weken. Na 12 weken is het hier strafbaar.
    Indien het in die enkele jaren tijd veranderd is naar 24 weken, vind ik dat gek.

    Edit: Ik heb het eens opgezocht in de Abortuswet. Dit staat er letterlijk: Na het eerste consult is er een wettelijke wachttijd van 6 dagen voordat de abortus mag worden uitgevoerd. Het is dus belangrijk op tijd een afspraak te maken met een abortuscentrum. Uiterlijk in de elfde week van de zwangerschap. Dus na de 12 week is het strafbaar.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 13:02 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scandal schreef:
    (...)
    Geen idee waar jij je informatie vandaan haalt, maar ik heb mijn eindwerk over tienerzwangerschappen gedaan. In al die wetenschappelijke boeken stond 12 weken. Na 12 weken is het hier strafbaar.
    Indien het in die enkele jaren tijd veranderd is naar 24 weken, vind ik dat gek.

    Edit: Ik heb het eens opgezocht in de Abortuswet. Dit staat er letterlijk: Na het eerste consult is er een wettelijke wachttijd van 6 dagen voordat de abortus mag worden uitgevoerd. Het is dus belangrijk op tijd een afspraak te maken met een abortuscentrum. Uiterlijk in de elfde week van de zwangerschap. Dus na de 12 week is het strafbaar.


    Volgens mij kan je het daarna ook nog laten doen hoor, tot en met de 14de week onder narcose.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij kan je het daarna ook nog laten doen hoor, tot en met de 14de week onder narcose.


    Dat denk ik ook, al was ik nog helemaal niet ver in de zwangerschap. Ik voel me er echt nog wel slecht over, en dit filmpje wrijft dat er nog even lekker in :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook, al was ik nog helemaal niet ver in de zwangerschap. Ik voel me er echt nog wel slecht over, en dit filmpje wrijft dat er nog even lekker in :W


    Ja, precies...


    Your make-up is terrible

    Ik vind het een zielig filmpje, maar of het nou allemaal waar is.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one