• -

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 16:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is het niet het leukst als je het zelf doet?

    Edit: oh ga je wel doen? Dan al helemaal top. (:

    Ik ga misschien zelf nog mee doen dus ik kan je niet helpen, succes tho!

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 20:42 ]


    The truth is out there.

    Ik snap het niet echt moet ik zeggen. Laat je nou iemand anders een beeld maken met joi foto's voor een wedstrijd?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ja omdat ik dat zelf niet kan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sturm schreef:
    Ja omdat ik dat zelf niet kan


    Volgens mij is dat niet helemaal het idee van de wedstrijd...


    The truth is out there.

    Sorry, mijn talenten liggen hier ook niet. :')
    Maar ik hoop dat iemand wat moois voor je kan maken. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel meedoen, maar dan ga ik voor tekenen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ben ik nou de enige die de opdracht niet snapt? Awkward hehe
    Wil je dat iemand die foto natekent of wil je iets compleet anders of...?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Hag schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat niet helemaal het idee van de wedstrijd...


    Precies. Ik ga je dan ook niet helpen.
    No offence, maar het is de bedoeling dat je zelf wat maakt bij een wedstrijd en anders kun je beter niet meedoen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Meedoen aan een wedstrijd betekent zelf dingen maken. Ik ga ook niet meedoen aan een schrijfwedstrijd en vervolgens vragen of anderen het verhaal voor me willen schrijven :'D Dan kunnen zij net zo goed meedoen aan de wedstrijd ipv ikzelf.

    Chlorisse schreef:
    Ben ik nou de enige die de opdracht niet snapt? Awkward hehe
    Wil je dat iemand die foto natekent of wil je iets compleet anders of...?

    Ze wil dat wij haar wedstrijdinzending maken en idd het liefst tekenen maar photoshop mag ook.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 10:47 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jammer genoeg is niet iedereen getalenteerd en ik ben vast niet de enige die zoiets vraagt aan iemand anders. Maar goed. Ik hoe jullie hulp al niet meer. Het was met een reden dat ik zoveel credits ervoor wou geven maar als iedereen het toch een probleem vindt dat ik het aan een ander vraag mag dit topic gesloten worden. Ik trek mijn plan wel


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wilde wel een schot wagen, maar ik zie dat het niet meer hoeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sturm schreef:
    Jammer genoeg is niet iedereen getalenteerd en ik ben vast niet de enige die zoiets vraagt aan iemand anders. Maar goed. Ik hoe jullie hulp al niet meer. Het was met een reden dat ik zoveel credits ervoor wou geven maar als iedereen het toch een probleem vindt dat ik het aan een ander vraag mag dit topic gesloten worden. Ik trek mijn plan wel


    No need to get offended, meer mensen geven gewoon aan dat het oneerlijk is dat anderen jouw inzending maken. Vaak staat er ook in de voorwaarden dat jij het gemaakt moet hebben, en niet iemand anders. Doe niet mee aan een wedstrijd als je niet eerlijk kan spelen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben het eens met de rest.
    Daarbij áls je wint met iemand anders zijn/haar creatie krijg jíj een reis naar het buitenland en diegene die het voor jou heeft gewonnen krijgt een paar credits? 8D Of begrijp ik dit verkeerd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Necro schreef:
    (...)

    No need to get offended, meer mensen geven gewoon aan dat het oneerlijk is dat anderen jouw inzending maken. Vaak staat er ook in de voorwaarden dat jij het gemaakt moet hebben, en niet iemand anders. Doe niet mee aan een wedstrijd als je niet eerlijk kan spelen. :Y)
    I'm not offended. Als niemand wilt helpen, dan los ik het probleem zelf wel op. Like I said before. Ik trek mijn plan wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    > Slotje op aanvraag


    Happy Birthday my Potter!