• Deze heb ik zelf gecomponeerd haha en opgenomen met erg slechte kwaliteit, sorry daarvoor (:
    En soms duurt het erg lang voordat ik van akkoord wissel, maar ik was ook tegelijkertijd met andere dingen bezig haha :Y)

    Maar wat vinden jullie opzich van mijn pianoliedje? (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Not bad, not bad ^^
    Alleen ik speel zelf piano en ik heb een (nogal grote) hekel aan keyboards... Het spijt me, maar ik vind die dingen voor geen centimeter klinken.
    Geef mij maar een mooie vleugel ^^
    Maar dat helemaal terzijde, het klinkt goed, maar (zoals je zelf al zei), soms duurt het lang voor je met akkoorden wisselt (wat niet eens stoort) en soms ga je ineens te snel (wat wel opvalt)...
    Maar 'opzich' klinkt het niet slecht ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    Not bad, not bad ^^
    Alleen ik speel zelf piano en ik heb een (nogal grote) hekel aan keyboards... Het spijt me, maar ik vind die dingen voor geen centimeter klinken.
    Geef mij maar een mooie vleugel ^^
    Maar dat helemaal terzijde, het klinkt goed, maar (zoals je zelf al zei), soms duurt het lang voor je met akkoorden wisselt (wat niet eens stoort) en soms ga je ineens te snel (wat wel opvalt)...
    Maar 'opzich' klinkt het niet slecht ^^


    haha, dankjewel (:
    alleen dat te snel gaan snap ik niet, maar dat hoort bij het liedje want ik mijn hoofd heb ik er dan al een tekst op, snap je?
    Maar toch bedankt (ja een vleugel is mooi :Y) maar die kan ik niet betalen, haha)


    Not all those who wander are lost.

    Nocturn schreef:
    (...)

    haha, dankjewel (:
    alleen dat te snel gaan snap ik niet, maar dat hoort bij het liedje want ik mijn hoofd heb ik er dan al een tekst op, snap je?
    Maar toch bedankt (ja een vleugel is mooi :Y) maar die kan ik niet betalen, haha)


    Hmm, ik bedoel dat je soms een beetje 'struikelt' (no offence; ik doe dit vaak zelf ook), maar het kan zijn dat dat erbij hoort.
    Hehe, ik heb een Yamaha ^^ (en nee geen keyboard dus, maar een levensechte piano ^^)
    Ik ben benieuwd naar de tekst (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    (...)

    Hmm, ik bedoel dat je soms een beetje 'struikelt' (no offence; ik doe dit vaak zelf ook), maar het kan zijn dat dat erbij hoort.
    Hehe, ik heb een Yamaha ^^ (en nee geen keyboard dus, maar een levensechte piano ^^)
    Ik ben benieuwd naar de tekst (wbw)


    Haha, dit keyboard is een Yamaha :3
    Ik heb wel tekst haha, maar weet nog niet zeker of ik het ga houden. Ik kan het je wel vertellen, I suppose.


    Not all those who wander are lost.

    It's cute :3
    Mooi gedaan! Hier en daar struikel je, zoals sabiduria al zei, een beetje, maar het is zeker een mooi stuk.
    Btw: Noem het gewoon tessa's piano ding, dat klinkt awesome :'D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 16:33 ]


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    It's cute :3
    Mooi gedaan! Hier en daar struikel je, zoals sabiduria al zei, een beetje, maar het is zeker een mooi stuk.


    Danku :3
    Haha, ik hoor zelf niks van het struikelen, misschien omdat ik hem zelf heb gemaakt haha (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb ook een Yamaha! Maar ik speel geen piano. Wel een tijdje gedaan, maar ik kon het niet. Nou doe ik soundtracks van bijv. Harry Potter op youtube bekijken hoe ze die spelen, en dan op de piano proberen te doen. Lukt aardig!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb ook een Yamaha! Maar ik speel geen piano. Wel een tijdje gedaan, maar ik kon het niet. Nou doe ik soundtracks van bijv. Harry Potter op youtube bekijken hoe ze die spelen, en dan op de piano proberen te doen. Lukt aardig!
    Btw: Erg mooi!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Ik heb ook een Yamaha! Maar ik speel geen piano. Wel een tijdje gedaan, maar ik kon het niet. Nou doe ik soundtracks van bijv. Harry Potter op youtube bekijken hoe ze die spelen, en dan op de piano proberen te doen. Lukt aardig!


    Haha, ik kan de soundtrack van Harry Potter (:
    En dankjewel!


    Not all those who wander are lost.

    Is er iemand op Q met een YouTube account? Want daar kreeg ik net bericht van op mijn liedje haha (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Nocturn schreef:
    Is er iemand op Q met een YouTube account? Want daar kreeg ik net bericht van op mijn liedje haha (krul)


    Ik heb er wel eentje, maar ik heb zo'n moeilijke naam dat je meteen denkt: Wait whut?
    Maar ik heb niet gereageerd...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind 'm mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.