• Ik heb zo'n gek zenuwtrekje dat altijd wanneer ik aan een onprettig vooruitzicht denk, (voornamelijk iets wat me nerveus maakt of waar ik best bang van word) ik heel erg met mijn ogen begin te knipperen. Ik had het eerst nooit door, totdat mensen me erop begonnen te wijzen en ik de link legde. Vandaag was het zo erg dat ik er zelfs hoofdpijn van kreeg, haha. En dan te bedenken dat ik eerst nooit wist waardoor dat kwam.
    Wat zijn jullie gekke gewoonten of zenuwtrekjes? En zeg alsjeblieft niet dat je er geen hebt, want daardoor zou ik me niet echt beter voelen. :3

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:20 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik kan nooit stil zitten, ik zit altijd wel met mijn been te wiebelen of mijn vingers op de tafel te tikken. Laatst zat ik een hele drumpartij op mijn tafel te spelen en toen werd de docente helemaal gek :'D. Maar aangezien ik het onbewust doe en dus automatisch steeds weer begin, stuurde ze me eruit toen ik weer begon te drummen > <.


    i put the fun in funeral

    Ik krijg een soort van steen in mijn maag, die pas weg gaat als alles weer oké is :X


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik begin mijn been te wiebelen als ik zenuwachtig ben. En ik krijg het dan ontzettend koud, maar dat is nu niet echt een zenuwtrekje. x)


    Exactly who we are is just enough.

    Met mijn voet op de grond tikken tijdens toetsen. Tegenwoordig is mijn omgeving het gewend, maar in het begin vonden ze het redelijk irritant. :Y)


    To love is to destroy.

    Oh, zoveel. Als ik zit, dan zit rust ik altijd met mijn hoofd op mijn vuist (bij platte hand gaat mijn pols pijn doen). In mijn andere hand heb ik iets vast, het klopt gewoon niet als ik niets vast heb, haha. Ik moet iets met mijn vingers doen. En ik beweeg altijd met mijn benen. Als ik met meerdere mensen aan 1 tafel zit, schop ik daardoor iedereen, haha.
    En als ik nerveus ben ga ik bijten. Dan liggen mijn lippen, tong en de binnenkant van mijn mond helemaal open. Wat best pijnlijk is en echt heel vervelend. Dit doe ik trouwens ook als ik me verveel haha.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 17:59 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Nagelbijten, aan m'n wimpers plukken (niet uittrekken, gewoon ermee prullen), met m'n benen wiegen, op dingen beginnen te trommelen en m'n vingers kraken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    mijn handen moeten ALTIJD aan iets frutselen. Mijn ring, ketting, haar, pen, ... noem maar op! Ik kan niet stil blijven zitten :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Pen tussen mijn vingers en dan heen & weer bewegen. Met mijn rechterbeen bewegen terwijl ik op de bal van mijn sta (dat doe ik alleen als ik zit en ik heb ook wel eens mijn knie gestoten), op de binnenkant van mijn lip bijten, mijn haar achter mijn oren doen


    Physics is awesome

    Ik kan niet zo goed stilzitten, waardoor ik steeds met mijn benen/voeten wiebel of op tafel tik. Ik tik ook altijd met pennen, en bijt de binnenkant van mijn wang kapot.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik moet altijd wel iets in mijn handen hebben... Als ik een pen in mijn handen heb, ga ik 'm aan en uitzetten of iets anders idioots... Heb ik een lange ketting aan? Dan ga ik er de hele tijd aan zitten frummelen...
    Zit ik achter de comp? Mijn ene hand gaat of onder mijn hoofd, of onder mijn been, omdat ie dan lekker warm is ^^ en mijn andere hand is aan de muis, of ik ben aan het typen (met beide handen dan ^^)

    Maar wat het grappigste is; als mijn zus thuis is, ga ik dus zitten tikken, met mijn voeten tikken, weet ik veel wat doen... En ze heeft een beetje een tik dat alles stil moet zijn. Vooral bij het eten. En dan zegt ze er iets van, kijk ik haar aan met een grijns zo van: 'O, vind je dit irritant? Dan ga ik nog eens lekker lang door' ^^
    En dat doe ik dan ook echt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, ik begin dan altijd aan mijn haar te peuteren. Echt fucked up annoying soms, maar het brengt me tot rust.


    No growth of the heart is ever a waste

    hahaha ik moet ook wel zoals bijna iedereen heir iets te doen hebben, en ik zit te tikken enzo :'D Maar soms als ik boos ben, of me verveel MOET ik echt een potloot door 2en breken :'3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Als ik zenuachtig ben, trillen mijn handen niet normaal! Ik moest eens tijdens de Engelsles naar voor (niet voor punten) en ik kon mijn blad niet eens aflezen omdat ik beefde.
    Tijdens testen, verveling ect, begin ik aan mijn nagels te bijten. Dat verbetert altijd, maar is dan weer slecht na de examens.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik zenuwachtig op stress heb ga ik trillen net alsof ik het koud heb, dus met deze koude periode vraag ik me altijd af of het dan zo koud is of omdat ik weer zo zenuwachtig ben haha, ik moet altijd iets met mijn handen te doen hebben en op een of andere manier houd ik mijn hoofd schuin of knijp ik mijn ogen half dicht als er een lang en moeilijk verhaal verteld wordt


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik tril de hele tijd met mijn been :p
    Al ben ik het ondertussen zo goed als afgeleerd. Blijkbaar knipper ik ook heel erg lang met mijn ogen, geen idee hoe dat komt ;x


    Has no one told you she's not breathing?