• Je hebt ja trends en het viel me laatst op dat je als land wel Nederland kunt instellen, maar niet België. (cat)
    Stellen de Belgen onder ons dat dan in op Nederland of op iets anders? En waar heb jij de trends op ingesteld? Ik gewoon op Nederland maar ik kijk ook van wereldwijd en de UK (:


    Not all those who wander are lost.

    Geen idee, Ik ben Nederlands

    Ik kan mijn trends niet eens instellen op Iphone app, weet iemand hoe je het moet doen? Want ik wil wereldwijd, niet hoe Marrokanen Wilders uitschelden. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Starkiller schreef:
    Geen idee, Ik ben Nederlands


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nederlands, maar ik heb hem altijd op wereldwijd staan (:


    Destroy what destroys you.

    Sherlocked schreef:
    Nederlands, maar ik heb hem altijd op wereldwijd staan (:


    Firm believer of all that is magic

    Hmm. Ik ben Nederlands, maar heb 'm altijd op wereldwijd staan. Veel leuker. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat komt omdat in ze in Belgie, Frans & Nederlands spreken. Dus waarom zouden ze daar nog eens een apart ding voor aanmaken? Tenminste .. dat denk ik.
    Maar ik heb hem altijd op wereldwijd staan (:


    To infinity and beyond •

    NewZaynland schreef:
    Dat komt omdat in ze in Belgie, Frans & Nederlands spreken. Dus waarom zouden ze daar nog eens een apart ding voor aanmaken? Tenminste .. dat denk ik.
    Maar ik heb hem altijd op wereldwijd staan (:

    Ja, maar (ik heb geen Twitter dus negeer me als ik iets doms zeg) gaat het niet om wat er op dat moment populair is? En dat verschilt per land, dat heeft dan toch wel zin? In België zullen ze nog minder geïnteresseerd zijn in Wilders ofzo, dus dan is het wel zo prettig als ze hun eigen trending topics hebben.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ja, maar (ik heb geen Twitter dus negeer me als ik iets doms zeg) gaat het niet om wat er op dat moment populair is? En dat verschilt per land, dat heeft dan toch wel zin? In België zullen ze nog minder geïnteresseerd zijn in Wilders ofzo, dus dan is het wel zo prettig als ze hun eigen trending topics hebben.


    Ik heb een hoop Belgen op twitter, en die doen gewoon met de Nederlanders mee. En daarbij, veel mensen hebben hem op wereldwijd staan .. omdat het nogal vreselijk saai is als je hem op je eigen land hebt staan. Maar ik snap je wel hoor, ik denk alleen dat ze het niet zo bijzonder vonden .. ofzo?


    To infinity and beyond •

    Ik kom uit nederland en heb de trends altijd op worldwide staan.


    The universal language of art.

    WALD0RF schreef:
    Hmm. Ik ben Nederlands, maar heb 'm altijd op wereldwijd staan. Veel leuker. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Echofon zet 'm automatisch op wereldwijd, so no idea.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NewZaynland schreef:
    (...)

    Ik heb een hoop Belgen op twitter, en die doen gewoon met de Nederlanders mee. En daarbij, veel mensen hebben hem op wereldwijd staan .. omdat het nogal vreselijk saai is als je hem op je eigen land hebt staan. Maar ik snap je wel hoor, ik denk alleen dat ze het niet zo bijzonder vonden .. ofzo?

    Naja, zoals ik al zei heb ik geen twitter (en ik heb er naast wat er op het nieuws, in de krant en op fora wordt vermeld weinig verstand van), dus ik weet het niet precies.
    Maar van wat ik er van begrijp zou ik 'm ook op wereldwijd zetten. Lijkt me interessanter. :]


    I can't even think straight.

    I don't know.. Ik ben Nederlands, maar ik heb hem op worldwide staan (:


    KEVIN!? IS THAT YOU!?

    Dovahkiin schreef:
    Echofon Iphone zet 'm automatisch op wereldwijd, so no idea.