• mooiste naam.

    jij typt iets. en de volgende die iets typt zegt een punt voor je naam (Claudiax) zo gaat het maar door.

    voor de mensen die het niet snappen ;
    je moet een punt geven voor de gene voor je z'n naam.

    doeegdoeeg. succes he! <3

    7.5 leuke naam

    9!! (ik geef geen 10en, anders komen er bij mij al1 10en uit XD) ik ben het helemaal met je naam eens :P

    nou, vooruit 9.5 :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    7.5 x]
    ma by myne nickname moogt ge th weglate (vn die ni zo goe nime x]


    HaveFun!

    fobmcrlove dus :P

    wrom vind je th nie meer zo goed? niet dat ik t erg vind, tis jou mening, maar ik vaag t me gewoon af... :P

    ik geef je naam een 8, omdat fob helemaal heilig is ^^ :P en mcr luister ik bijna niet, maar teenagers is echt vet :D:D:D (nog steeds :P)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik geef je naam een 6,5...

    ik snap niet echt waar ndAL voor staat......

    mijn naam is omdat mijn haar krult en ik werd er vorig jaar mee gepest, en ik heb leren inzien dat ik er juist trots op moet zijn, dus is me bijnaam krullebol :D

    fobmcrlove dus :P
    wrom vind je th nie meer zo goed? niet dat ik t erg vind, tis jou mening, maar ik vaag t me gewoon af... :P
    ik geef je naam een 8, omdat fob helemaal heilig is ^^ :P en mcr luister ik bijna niet, maar teenagers is echt vet :D:D:D (nog steeds :P)

    kvin mcr vele vetr dn hen en vin ook wl da th wa 'afgezaagt' is... ma ich bin nich' ich vink ng wl alty et beste

    9.5! idd ge moet inzien da ge er trots op moet zijn x]


    HaveFun!

    ik geef je naam een 6,5...

    ik snap niet echt waar ndAL voor staat......


    mijn naam betekend: Tokio Hotel and Avril Lavigne lover... snap je? ;) eik moet je AL vervangen door LF of Nt ofzo (LaFee en Nevada Tan) of err MT? (Metallica) NB? (Nickelback) of FF :D (Foo Fighters) en zo kan ik er wel nog mer neerzetten XD

    maar goed, alweer een 8! :D en dat afgezaagde.. ze worden nu een beetje afgezeken, door die stomme hype... ik moet toegeven dat ik daardoor er soms ook niet meer tegen kan hoor (omg, dat ik dat zeg :|:|) maar ik lijf ze geweldig goed vinden....

    wat een nutteloze post zeg... XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    mijn naam betekend: Tokio Hotel and Avril Lavigne lover... snap je? ;) eik moet je AL vervangen door LF of Nt ofzo (LaFee en Nevada Tan) of err MT? (Metallica) NB? (Nickelback) of FF :D (Foo Fighters) en zo kan ik er wel nog mer neerzetten XD

    maar goed, alweer een 8! :D en dat afgezaagde.. ze worden nu een beetje afgezeken, door die stomme hype... ik moet toegeven dat ik daardoor er soms ook niet meer tegen kan hoor (omg, dat ik dat zeg :|:|) maar ik lijf ze geweldig goed vinden....

    wat een nutteloze post zeg... XD

    owwwwww vandaar !!!! a dan geef ik t een 8,5... :$ ik was vroeger ook fan van th EN avril :P

    ow dank je ^^

    ik geef jou een 8.7 :P (ik ben graag vreemd, dus ook vreemde getallen :P) want ik vind je naam echt super :D ik mag dat wel, als mensen hun dingen die andere mensen niet leuk vinden juist gaan gebruiken ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    8.5
    ha nu begrijp ick uwe naam x]


    ICouldBeFake.ICouldBeStupid.ICouldBeJustLikeYou..

    ah de fobmcrlover ^^ je nieuwe naam is echt vet, ik geef em een 9! :D sorry ik = in gulle bui ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    9!! (ik geef geen 10en, anders komen er bij mij al1 10en uit XD) ik ben het helemaal met je naam eens :P

    nou, vooruit 9.5 :P
    dankjewel

    9.5

    BWaah bwaah doe maar n 8,46
    klinkt miss ni zoveeel, Maa TOM IS ZO HOT, geef ik uu HEELEMAAL GELIJK:D
    maa die 1 vink zoon beetje raar xD
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    8.5
    Leuke naam :]
    Meer kan ik gewoon niet toevoegen!
    GEWOON LEUK xD

    X

    9
    ik vin het nog steeds een vette uitspraak ^^ ik had er ook aan gedacht een andere naam te nemen, maar nu kent iedereen mij als THndALlover, en als ik dan een nieuw account aanmaak, moet ik ook weer moeite gaan doen om mezelf in te halen met posts xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!